Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Хайуанаттар бағында

05 сәуір 2013, Жұма
4 - сынып
Тақырыбы: Хайуанаттар бағында
Мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға хайуанаттар бағы, ондағы аңдар туралы түсінік бере отырып, оларды осы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру.
2. Дамытушылық: оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдысы мен қисынды ойлау, ойға сақтау, сауатты сөйлеу, жазу қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелік: оқушыларға аңдарды қорғау, табиғатты аялау туралы тәрбиелік мәндегі әңгімелер айту
Сабақ типі: интерактивті тақтаны пайдалана отырып өткізілетін саяхат сабағы
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақ әдісі: түсіндіру, әңгімелесу, ойын, көрнекілікпен, деңгейлік тапсырмалармен жұмыс, топтық жұмыс
Көрнекілігі: интерактивтік тақтадағы тақырыпқа байланысты суреттер, қосымша оқулық, саяхат картасы

Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу:
- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар? Хәлдерің қалай?
- Сыныпта кім кезекші?
- Сыныпта кім жоқ?
1. 2. Оқушыларға сұрақтар қою:
- Бүгін қай жыл мезгілі?
- Көктемнің қай айы?
- Сәуірдің нешесі?
- Аптаның қай күні?
- Ауа райы қандай?

1. 3. – Балалар, біз бүгін сабағымызда «Хайуанаттар бағына» саяхат жасаймыз. Ол үшін мына кедергілерден сәтті өтуіміз керек Саяхат картасына сүйене отырып түсіндіру.(Біз бірінші хайуанаттар бағына бару үшін кассадан билет сатып алуымыз керек. Ол үшін мына тапсырманы орындасақ, бізге билет береді)

2. Фонетикалық жаттығу:
Тығылып қалған..... - ты,
Жақсы оқушы қорғайды.
1. Суреттің атын атау, сөздерді шығару.
2. Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
3. Қазақ дыбыстарын табу, айту, қайталау.
4. Мысалдар келтіру. Сұрақ: «Қ» мен «ғ» дыбыстарына қандай сөздер білесіңдер?
- Жақсы балалар, енді аялдама барайық. Ол үшін мына тапсырманы орындап, жолдан өтуіміз керек.

3. Лексикалық жаттығу (көрнекілікпен жұмыс):
Ескерту: слайдта сиыр, қоян, піл, күшіктің суреттері болады.
1. Мынау не?
2. Ол қандай?
3. Ол қандай жануар?
4. Ол қайда мекендейді?
5. Оның төлі не?
6. Саған ол ұнай ма?

ІІ Үй тапсырмасын сұрау:
Аңдар мен үй жануарларын қайталау ретінде «Жануарлар» ойыны.
Тәртібі: көрсетілген аңдар міне жануарлардың мағынасын оқушылар ым –ишара, дыбыспен жеткізу керек.

ІІІ Сергіту сәті: «Шөп – шөп шөжелерім»
IV Жаңа сабақ:- Балалар енді 55 - автобусқа отырып, көпірден өтуіміз керек. Ол үшін бүгін сендермен өтетін жаңа тақырыптың атауын мына суреттердің бірінші әріптерінен құраймыз. Слайдтан суреттер көрсетіледі. Яғни, тақырыбымыздың аты «Хайуанаттар бағында».
4. 1. Сөздік жұмысы:
Керік - жираф
Кірпі – ежик
Маймыл - обезьяна
1. Мағынасын түсіндіру.
2. Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
3. Сөз тіркестерін құрау.
4. Сөйлемдер құрау.
5. Оқушылар дәптерлеріне жазады.

4. 2. – Міне, балалар, біз сендермен хайуанаттар бағына сәтті жеттік. Олай болса, хайуанаттар бағын аралайық. Слайдта: «Хайуанаттар бағында» бейнетаспасы көрсетіледі.
1. Балалар, бейнетаспадан не көрдіңдер?
2. Хайуанаттар бағында нелер бар?
4. 3. Сөйлесу:
- Мынау не?
- Бұл – хайуанаттар бағы.
- Хайуанаттар бағында не бар?
- Хайуанаттар бағында жолбарыс, арыстан, маймыл, түлкі, аю, қасқыр, қоян, керік бар.
- Сен хайуанаттар бағына қашан бардың?
- Мен хайуанаттар бағына сенбі күні бардым.
Істелетін жұмыс реті:
1. Өзім оқимын.
2. Оқушылар рөлдеп оқиды.
3. Мағынасы түсініксіз сөздерді түсіндіремін.
4. Аудару.

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс:
3 – тапсырмадағы аңдарды ата. Сөздермен сөз тіркестерін құра.
3 – тапсырмадағы аңдар бойынша сөйлемдер құра.

3 – тапсырмадағы аңдар бойынша “Хайуанаттар бағында” атты диалог
құра.
4. 5. Сөзжұмбақты шеш!

V Бекіту:
1. Балалар, бүгін біз қайда саяхат жасадық?
2. Онда нелер бар?
3. Аңдар қандай?
4. Сендерге хайуанаттар бағы ұнады ма?

VI Үй тапсырмасын беру:
1. Жаңа сөздерді жатта.
2. с. 120, з. 2 (привести примеры)
VII Бағалау
VIII Қорытындылау:
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!
34 665
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Хайуанаттар бағында
Хайуанаттар бағында
Балаларға хайуанаттар бағы туралы түсінік беру, жа¬байы аңдар туралы білімдерін тиянақтау. Аңдардың кейбір ерекшеліктерін салыстыра айтуға үйрету арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Жан - жануарларды қорғауға, қамқор болуға, сүйіспеншілікпен қарауға
Хайуанаттар бағына саяхат (кеңістікті бағдарлау)
Хайуанаттар бағына саяхат (кеңістікті бағдарлау)
Кеңістіктегі сандар мен заттардың орналасуының бір – біріне тәуелсіз болуы туралы ұғыммен таныстыру; заттарды бір қатарға – солдан оңға қарай оң қолымен санауға, орналастыруға үйрету
Жануарлар әлеміне саяхат
Жануарлар әлеміне саяхат
Аудиовизуалды материалдағы оқиғалардың мәнін түсіну және мазмұны бойынша сұрақтар қою, сипаттама беру.
Менің Қазақстаным
Менің Қазақстаным
Жаңа сөздермен таныстыру, оларды оқушылардың белсенді сөздік қосуға жаттықтыру. Оқушылардың сөйлеу әрекетін (оқу, тыңдау) қазақша ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Хайуанаттар бағына саяхат
Хайуанаттар бағына саяхат
Балалардың ұғымдарына кеңістікті бағдарлауды, оң мен сол ұғымдарын, алыс - жақын түсініктерін қалыптастыру.
Хайуанаттар бағына саяхат
Хайуанаттар бағына саяхат
Сабақтың мақсаты. Білімділік мақсаты: оқушылардың жануарлар туралы алған білімдерін пысықтай отырып, тақырып мазмұнын меңгерту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×