Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Атырау қаласы, №2 орта мектептің
орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі,
жаңартылған оқу бағдарламасы тренері
Унгаралиева Назгул Имашевна
Сабақ атауы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сілтеме: «Қазақ тілі» оқулығы (Г. Т. Тұрсынова, А. А. Қасымбек, А. Н. Нұрғазы), 8 - сынып Астана: «Арман ПВ»2012, «Қазақ тілі мен әдебиеті»әдістеме.
Жалпы мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайларда сызықша қойылатынын меңгеру;
Сөйлем талдау дағдыларын қалыптастыру;
Өз ойларын түсіндіруді, оны қорғауды, қорытынды жасауды, бағалауды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайларда сызықша қойылатынын меңгереді;
Сөйлем талдау дағдылары қалыптасады;
Өз ойларын түсіндіруді, оны қорғауды, қорытынды жасауды, бағалауды үйренеді.
Негізгі идеялар: Сабақта орындалған жаттығулар мен келтірілген мысалдар арқылы сөйлем мүшесіне қарай талдау дағдылары қалыптасады. Өз бетімен, жұптық, топтық жұмысты тиімді жүргізуді үйренеді.
Толық нұсқасын жүктеу
орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі,
жаңартылған оқу бағдарламасы тренері
Унгаралиева Назгул Имашевна
Сабақ атауы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сілтеме: «Қазақ тілі» оқулығы (Г. Т. Тұрсынова, А. А. Қасымбек, А. Н. Нұрғазы), 8 - сынып Астана: «Арман ПВ»2012, «Қазақ тілі мен әдебиеті»әдістеме.
Жалпы мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайларда сызықша қойылатынын меңгеру;
Сөйлем талдау дағдыларын қалыптастыру;
Өз ойларын түсіндіруді, оны қорғауды, қорытынды жасауды, бағалауды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайларда сызықша қойылатынын меңгереді;
Сөйлем талдау дағдылары қалыптасады;
Өз ойларын түсіндіруді, оны қорғауды, қорытынды жасауды, бағалауды үйренеді.
Негізгі идеялар: Сабақта орындалған жаттығулар мен келтірілген мысалдар арқылы сөйлем мүшесіне қарай талдау дағдылары қалыптасады. Өз бетімен, жұптық, топтық жұмысты тиімді жүргізуді үйренеді.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Баяндауыш. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен болғанда бастауыштан кейін сызықша қойылатынын салыстыру тәсілімен түсіндіру. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, талдау, салыстыру арқылы алған білімдерін пайдалана білуді дамыту.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның жасалу жолдарын түсіндіремін; Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баулу
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша туралы білімдерін бекітеді. Бастауын пен баяндауыштың арасына сызықшаның қойылу жолын үйренеді. Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша (күнделікті сабақ жоспары)
Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есім болса, араларына сызықша қойылады. астық – біздің байлығымыз.(«Тербеледі тың дала».) Күдіренов Айтым – аға шопан. Ерлік – бүгінгі өмір талабы. («Дала дауылпаздары»)
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Карағанды облысы, Осакаров ауданы, «Осакаровка кенті, № 1ОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Габдуалиева Жанна Болатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.