Кембридж тәсілі бойынша сабақ жоспары
Тақырып:
1. Құмырсқаның қанағаты
2. Қарлығаш пен шөже торғай
Сілтеме: Оқу жоспары, күнтізбелік жоспар, оқулық
Сабақ тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты.
Жалпы мақсаттар: Оқушылар ертегіні түсіне оқи отырып, негізгі идеясын ашады.
Түйінді идеялар: Ертегіні пайдалана отырып ауызбірлікке, ұйымшылдыққа, қанағатшыл болуға, жақсы қасиеттерді үйренеді
Оқыту нәтижелері: Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. Құмырсқаның іс - әрекетіне талдау жасап, үлгі алады.
Көрнекіліктер: Тұсаукесер, сюжетті суреттер
Дереккөздер Оқулық, интернет желісі
Сабақ кезеңдері
1 - кезең: Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды түгендеу
Сергіту сәті: «Оқушы» биі
Топқа бөлу: Түсті шаршылар арқылы
Әр топқа топ басшысын сайлап алып, бағалаудың критерилерін ұсыну.
- балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- ендеше көктемде даламызға қандай өзгерістер келеді?
- біз үй тапсырмасын мына гүл жапырақтарындағы тапсырмалар бойынша сұрайық, әр топқа тапсырма беру
1 - топ: ертегідегі кедейге, оның іс - әрекетіне баға бер.
2 - топ:
Ертегідегі байға, оның іс - әрекетіне баға бер.
3 - топ: ертегідегі диірменшіге, оның іс - әрекетіне баға бер.
4 - топ: ертегінің негізгі идеясы не?
5 - топ: осы ертегі бойынша қай кейіпкердің қасиеттері ұнады? Жұмыстарын қорғау
- сөйтіп, біз үй тапсырмасын жақсы орындап келіп едік, тақтада мынандай әсем гүл ашылды
Екі ұшы жұдырықтай
Ортасы қылдырықтай
(Құмырсқа)
Біз құмырсқа туралы не білеміз?
Ендеше біз интернет желісіне хат жіберейік: Құмырсқа туралы дерек
Келген хаттағы деректерді ашады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын мына тақтадағы теріс жазылған сөзді көрсең ашылады.
Мәтінді оқу
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық...
Топқа бөліну: мультфильм кейіпкерлері бойынша
1. Құмырсқаның қанағаты
2. Қарлығаш пен шөже торғай
Сілтеме: Оқу жоспары, күнтізбелік жоспар, оқулық
Сабақ тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты.
Жалпы мақсаттар: Оқушылар ертегіні түсіне оқи отырып, негізгі идеясын ашады.
Түйінді идеялар: Ертегіні пайдалана отырып ауызбірлікке, ұйымшылдыққа, қанағатшыл болуға, жақсы қасиеттерді үйренеді
Оқыту нәтижелері: Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. Құмырсқаның іс - әрекетіне талдау жасап, үлгі алады.
Көрнекіліктер: Тұсаукесер, сюжетті суреттер
Дереккөздер Оқулық, интернет желісі
Сабақ кезеңдері
1 - кезең: Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды түгендеу
Сергіту сәті: «Оқушы» биі
Топқа бөлу: Түсті шаршылар арқылы
Әр топқа топ басшысын сайлап алып, бағалаудың критерилерін ұсыну.
- балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- ендеше көктемде даламызға қандай өзгерістер келеді?
- біз үй тапсырмасын мына гүл жапырақтарындағы тапсырмалар бойынша сұрайық, әр топқа тапсырма беру
1 - топ: ертегідегі кедейге, оның іс - әрекетіне баға бер.
2 - топ:
Ертегідегі байға, оның іс - әрекетіне баға бер.
3 - топ: ертегідегі диірменшіге, оның іс - әрекетіне баға бер.
4 - топ: ертегінің негізгі идеясы не?
5 - топ: осы ертегі бойынша қай кейіпкердің қасиеттері ұнады? Жұмыстарын қорғау
- сөйтіп, біз үй тапсырмасын жақсы орындап келіп едік, тақтада мынандай әсем гүл ашылды
Екі ұшы жұдырықтай
Ортасы қылдырықтай
(Құмырсқа)
Біз құмырсқа туралы не білеміз?
Ендеше біз интернет желісіне хат жіберейік: Құмырсқа туралы дерек
Келген хаттағы деректерді ашады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын мына тақтадағы теріс жазылған сөзді көрсең ашылады.
Мәтінді оқу
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық...
Топқа бөліну: мультфильм кейіпкерлері бойынша
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Табиғатты адам қалай зерделейді?
Табиғат туралы түсініктерді қайталау, бақылау әдістерін білу, тәжірибе жасай алу Табиғат туралы түсініктерді қайталайды, бақылау әдістерін біледі, тәжірибе жасай алады
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару. Мәтінді есептерді талдау, белгісізді х әрпімен белгілеу, шартын құру. Мәтінді есепті талдап, теңдеу құра біледі.
Көбейтудің үлестірімділік қасиеті
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығару
Таза ауамен демалайық
Атырау қаласы, №2 орта мектебінің орыс сыныптарындағы қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Унгаралиева Назгул Имашевна
Құмырсқаның қанағаты
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл орта мектебіінің бастауыш әдіс бірлестігінің жетекшісі Молдағалиева Бақтыгүл Тыныштыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.