Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бастауыш сынып сабақ үлгілері

23 қаңтар 2015, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Топтамадығы сабақ тақырыптары
1.Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану
2. Сөз және оның құрамы


Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану
Жалпы мақсаттар:
Есеп шығару барысында көбейтудің терімділік қасиетімен қолдану жолымен танысады. Ауызша есептеу жазбаша қосу және азайту біліктерін жетілдіру
Түйінді идеялар: « Ойлы бала - озар»
Оқыту нәтижелері: Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін есеп шығару барысында түсінеді. Ауызша шапшаң есептеу дағдылары қалыптасады.
Көрнекіліктер:
А 3 ф, суреттер топтамасы, карточкалар.

Мұғалімнің іс – әрекеті
Сәлемдесу шаттық шеңбері, суреттер топтамасын үйлестіру
Оқушының іс - әрекеті
Берілген открытко қиындылары арқылы топқа бөлінеді, І топ «көбейту», ІІ топ «бөлу».

№4 - 5 есептер
Допты бір - біріне беру арқылы. қосудың компоненттерін естеріне түсіреді. Көбейту мен бөлуді қайталайды
Ауызша есептеу мәні 56 - ға тең болатын өрнектерді табу
3, 4, 6 сандарының қосындысының мәнін әртүрлі тәсілмен есептеу.
№1 2 есептер топтарға үйлестіру

Топ басшылары дәптердегі жазба жұмыстарын бақылайды. Бір - бірімен дәптер алмастырады, қате дұрысын топ болып шешім шығарады.

І - топ Қосылғыш
Қосылғыш Қосындының мәні т. б

Берілген өрнектердің мәнін табады, 56 ға тең болатын өрнектерді атайды.

Бір - біріне алма - кезек бару арқылы өрнек құрып мәні 13 шығу үшін өрнек құрып мәнін табады.
Топта спикер шығып қорғап қорытынды жасайды.
Нәтижесі: Қосудың терімділік қасиетін анықтағандарын мысал келтіре отырып дәлелдейді.

Топ мүшелері бірлесе отырып №1 көбейтудің терімділік қасиеті туралы қорытынды жасайды.
№2 (3*2) * 4= 6*4=24 (шаршы) – бір тік бұрышты төрт бұрыш үш шаршыдан тұрады. Демек: 3*2 - бұл жолақтағы шаршылар саны екенін мысалдар келтіре отырып дәлелдейді.
Бұл көбейтудің терімділік қасиеті.

Топ мүшелері бірлесе отырып берілген геометриялық фигураларда тіктөртбұрыштың ауданын әр түрлі тәсілдермен табады.
Мысалы І топ пікірі - (2*4)*3=24 cм 2
ІІ топ *(4*3)=24 cм2

Мысалы: 3*2*10=60
(3*2) *10=6*10=60
1 мысал қызыл түс
2 мысал көк түсті фигураларды көрсетеді қорытынды жасайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
28 673
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Қосудың қасиеттері
Қосудың қасиеттері
Қосудық ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдауды сұрап жауаптарын толықтыру.
Жақшаларды ашу. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
Жақшаларды ашу. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
Қандай өрнектер теңбе тең өрнектер деп аталады? Мысал келтір. а(b+c)=ab+ac Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді қалай ықшамдайды?
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×