Дауыссыз б мен п дыбысы
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы,
М. Ломоносов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Заденова Меруерт Жумаханқызы
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырып: Дауыссыз б мен п дыбысы
Мақсаты: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсіндіру
Күтілетін нәтиже: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсінді.
Әдіс – тәсілдер: Топтық және жеке жұмыстар,«Адасқан әріптер», «Ыстық орындық», жұмбақ, ребус шешу, тест.
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік, слайд, үлестірмелі карточкалар
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
Оқушылармен амандасамын
Шаттық шеңберіне тұру
Қызығушылықты ояту (3 минут)
«Адасқан әріптер»
Дауыссыз дыбыстардың үш тобын пайдалана отырып топқа бөлу
Мағынаны тану (35 минут)
Үй тапсырмасын тексеру:
«Ыстық орындық»
Жұмбақ жасыру
Қабат – қабат қаптама
Ақылың болса аттама
- Балалар, кітап сөзінің соңғы әрпі қандай?
П дыбысын сипаттап беріңдерші
- Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не білеміз, немен танысамыз?
Табыс критерийін құру
Бүгінгі тақырыбымыз - Дауыссыз б мен п
Дәптермен жұмыс.
Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар
Элементтерді талдау, ауада жазу
Көркем жазу Бб Бб Бб
Оқулықпен жұмыс
- Оқулығымыздың 31 бетіндегі 87 – жаттығуға назар аударамыз. Өлеңді мәнерлеп оқы
- Тақтамен жұмыс
Жаттығуды қорытындылай келе, ережені талдау
- Балалар, демалып сөздің соңында қандай әріп жазылады?
Жақсы, оқулығымыздың 31 бетіндегі ережеге назар аударыңдар
• Экранға назар аударайық «Электрондық оқулық»
88 – жаттығу. Көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз. Оқылуы мен жазылуын салыстыр.
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс. 89 – жаттығу
Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
90 – жаттығу. Төмендегі суреттерден штаб, клуб сөздерін оқуға болады. Қалай?
Штаб, клуб сөздерін п дыбысына аяқталған сөздермен салыстырып, қорытынды жасап көр.
Қорытынды (5 минут)
Тест тапсырмалары:
1 – нұсқа
1. Қ дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Л, М, Н, Ң, Р, Й (У)
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Әде...
а) б
ә) р
б) п
2 – нұсқа
1. Л дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Б, В, Г, Ғ, Д, Ж, З
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Қора...
а) б
ә) р
б) п
• Бүгінгі сабақта не білдіңдер?
• Б дыбысына аяқталатын қандай сөздердің жазылуын есте сақтауымыз керек?
• Сөз соңындағы п дыбысы қай кезде өзгеріске ұшырайды? Себебін түсіндіріңдер.
М. Ломоносов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Заденова Меруерт Жумаханқызы
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырып: Дауыссыз б мен п дыбысы
Мақсаты: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсіндіру
Күтілетін нәтиже: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсінді.
Әдіс – тәсілдер: Топтық және жеке жұмыстар,«Адасқан әріптер», «Ыстық орындық», жұмбақ, ребус шешу, тест.
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік, слайд, үлестірмелі карточкалар
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
Оқушылармен амандасамын
Шаттық шеңберіне тұру
Қызығушылықты ояту (3 минут)
«Адасқан әріптер»
Дауыссыз дыбыстардың үш тобын пайдалана отырып топқа бөлу
Мағынаны тану (35 минут)
Үй тапсырмасын тексеру:
«Ыстық орындық»
Жұмбақ жасыру
Қабат – қабат қаптама
Ақылың болса аттама
- Балалар, кітап сөзінің соңғы әрпі қандай?
П дыбысын сипаттап беріңдерші
- Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не білеміз, немен танысамыз?
Табыс критерийін құру
Бүгінгі тақырыбымыз - Дауыссыз б мен п
Дәптермен жұмыс.
Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар
Элементтерді талдау, ауада жазу
Көркем жазу Бб Бб Бб
Оқулықпен жұмыс
- Оқулығымыздың 31 бетіндегі 87 – жаттығуға назар аударамыз. Өлеңді мәнерлеп оқы
- Тақтамен жұмыс
Жаттығуды қорытындылай келе, ережені талдау
- Балалар, демалып сөздің соңында қандай әріп жазылады?
Жақсы, оқулығымыздың 31 бетіндегі ережеге назар аударыңдар
• Экранға назар аударайық «Электрондық оқулық»
88 – жаттығу. Көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз. Оқылуы мен жазылуын салыстыр.
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс. 89 – жаттығу
Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
90 – жаттығу. Төмендегі суреттерден штаб, клуб сөздерін оқуға болады. Қалай?
Штаб, клуб сөздерін п дыбысына аяқталған сөздермен салыстырып, қорытынды жасап көр.
Қорытынды (5 минут)
Тест тапсырмалары:
1 – нұсқа
1. Қ дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Л, М, Н, Ң, Р, Й (У)
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Әде...
а) б
ә) р
б) п
2 – нұсқа
1. Л дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Б, В, Г, Ғ, Д, Ж, З
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Қора...
а) б
ә) р
б) п
• Бүгінгі сабақта не білдіңдер?
• Б дыбысына аяқталатын қандай сөздердің жазылуын есте сақтауымыз керек?
• Сөз соңындағы п дыбысы қай кезде өзгеріске ұшырайды? Себебін түсіндіріңдер.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
В в дыбысы мен әрпі
Оқушыларды В в дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. Жаңа сөздерді үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасату.
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Заденова Меруерт Жумаханқызы
У дыбысының дауысты болып айтылуы
Сабақтың мақсаты: У дыбысының қай кезде дауысты болатынын түсіндіру. Білімділігі: У дыбысы бар сөздерді дұрыс тасымалдай білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.