Қазақ әдебиетінен жоспарлар
Атырау қаласындағы химия - биология бағытындағы
Назарбаев зияткерлік мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Текеева Жанша Тажибаевна
Сабақ тақырыптары
1. Музыка, өнер және әдебиет
2. Қазақстан – өлең жолдарында
3. Ұлпан романындағы әйел тағдыры
Сабақ тақырыбы: Музыка, өнер және әдебиет
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:
Т/А6 Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін әдеби көркемдегіш құралдар мен құрылымдарды тиімді қолдану
О6 Оқылым стратегияларының түрлері
Ж12 Пунктуациялы нормалар
Таныс тақырыптағы әңгімеге немесе пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады өз пікіріне талдау жасай отырып, ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Оқылым стратегияларының түрлерін анықтау: жан жақты талдап оқу (рөлі) арқылы зерттеу, комментарий жасау, іріктеу
Сөйлем мүшелері, жай сөйлем және құрмалас сөйлем түрлерін ажырата алады, тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып жазады.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
өз ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді;
Оқушылардың көбісі:
тақырыпқа жан жақты талдау жасай алады;
сол арқылы зерттеу, комментарий бере алады;
сөйлем мүшелері, сөйлем түрлерін ажырата алады.
Тілдік міндеттер: Ойын анық айта алады, комментарий бер білуді үйренеді, мәтіндерді жан жақты талдап оқу арқылы зерттеуді үйренеді.
Алдыңғы білім:
Жоспар
Жоспарланған іс - әрекеттер:
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары слайд арқылы таныстырылады.
Сыныпты Қазақстанның атақты әншілерінің суреттері арқылы 6 топқа бөлу.
Біржан сал, Б. Төлегенова, М. Мұхамедқызы, Р. Рымбаева, "Ринго" тобы, Қ. Нұртас.
Әр топ осы суреттегі бейнелер туралы 2 - 3 сөйлеммен мағұлматтарын білдіреді.
Қызығушылықты ояту
Әр топқа әр түрлі музыкалық жанрдан әндер тыңдатылады. Оқушылар қандай жанрдағы әндер екенін ажыратады.
ЖЖ пікірталасқа түседі. Ән жанры туралы өз білетіндіктерін байқатады. Ойын еркін айтады. Өздері білетін әндерді айтуға болады.
Тапсырма 1.
Әр топ өздерінің ұнататын әншілері жайлы 8 - 10 сөзді жазып келесі топқа береді. Бірақ кім туралы екенін анықтап айтпайды. Тапсырма алған топ жасырынған әншіні тауып, оның қандай жанрда ән айтатын әнші екенін ашып айтады. Сөздерден сөйлемдер құрып, топтарға кейін қайтарады. Сол топ жетістік критерийлері арқылы бағалайды.
Таныс тақырыптағы пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
Таныс емес әншіні тауып айтуда эпитет пен теңеуді қолданады;
Өз пікіріне талдау жасай алады;
Ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Жасырын берілген әншілер туралы тауып айтқандарға музыкалық сәлем жолданады.
Т/С Оқушылар бір - бірінен қандай музыка тыңдайтындары туралы сауалнама жүргізіледі.
Толық нұсқасын жүктеу
Назарбаев зияткерлік мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Текеева Жанша Тажибаевна
Сабақ тақырыптары
1. Музыка, өнер және әдебиет
2. Қазақстан – өлең жолдарында
3. Ұлпан романындағы әйел тағдыры
Сабақ тақырыбы: Музыка, өнер және әдебиет
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:
Т/А6 Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін әдеби көркемдегіш құралдар мен құрылымдарды тиімді қолдану
О6 Оқылым стратегияларының түрлері
Ж12 Пунктуациялы нормалар
Таныс тақырыптағы әңгімеге немесе пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады өз пікіріне талдау жасай отырып, ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Оқылым стратегияларының түрлерін анықтау: жан жақты талдап оқу (рөлі) арқылы зерттеу, комментарий жасау, іріктеу
Сөйлем мүшелері, жай сөйлем және құрмалас сөйлем түрлерін ажырата алады, тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып жазады.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
өз ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді;
Оқушылардың көбісі:
тақырыпқа жан жақты талдау жасай алады;
сол арқылы зерттеу, комментарий бере алады;
сөйлем мүшелері, сөйлем түрлерін ажырата алады.
Тілдік міндеттер: Ойын анық айта алады, комментарий бер білуді үйренеді, мәтіндерді жан жақты талдап оқу арқылы зерттеуді үйренеді.
Алдыңғы білім:
Жоспар
Жоспарланған іс - әрекеттер:
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары слайд арқылы таныстырылады.
Сыныпты Қазақстанның атақты әншілерінің суреттері арқылы 6 топқа бөлу.
Біржан сал, Б. Төлегенова, М. Мұхамедқызы, Р. Рымбаева, "Ринго" тобы, Қ. Нұртас.
Әр топ осы суреттегі бейнелер туралы 2 - 3 сөйлеммен мағұлматтарын білдіреді.
Қызығушылықты ояту
Әр топқа әр түрлі музыкалық жанрдан әндер тыңдатылады. Оқушылар қандай жанрдағы әндер екенін ажыратады.
ЖЖ пікірталасқа түседі. Ән жанры туралы өз білетіндіктерін байқатады. Ойын еркін айтады. Өздері білетін әндерді айтуға болады.
Тапсырма 1.
Әр топ өздерінің ұнататын әншілері жайлы 8 - 10 сөзді жазып келесі топқа береді. Бірақ кім туралы екенін анықтап айтпайды. Тапсырма алған топ жасырынған әншіні тауып, оның қандай жанрда ән айтатын әнші екенін ашып айтады. Сөздерден сөйлемдер құрып, топтарға кейін қайтарады. Сол топ жетістік критерийлері арқылы бағалайды.
Таныс тақырыптағы пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
Таныс емес әншіні тауып айтуда эпитет пен теңеуді қолданады;
Өз пікіріне талдау жасай алады;
Ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Жасырын берілген әншілер туралы тауып айтқандарға музыкалық сәлем жолданады.
Т/С Оқушылар бір - бірінен қандай музыка тыңдайтындары туралы сауалнама жүргізіледі.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Қарсылықты салалас сөйлем
Салалас құрмалас сөйлем және оның түрлері туралы білімдерін нығайту, құрмалас сөйлемдердің басты белгілерін білу, құрылысын, құрамын ажырату, тыныс белгілерін дұрыс қойып жаза білуге үйрету, жаңа тақырыпты өткен тақырыппен ұштастыра білу;
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар». Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру
Себеп - салдар салалас құрмалас сөйлем
Себеп - салдар салалас құрмалас сөйлем Өзіндік оқу арқылы салалас құрмалас сөйлемдердің, ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, тілдік талдау жасауға үйренеді.
Қысқа мерзімді жоспар. Оңтүстік Қазақстан
Оңтүстік Қазақстан жайында білімдерін арттыру, құрмалас сөйлем түрлерін қайталау, қазақ тілін коммуникативтік тұрғыдан меңгерту: оқушының өз ойын, пікірін, көзқарасын еркін, нақты, дұрыс (ауызша, жазбаша) жеткізе білуін іске асыру, Отанға деген
Ұлпан романындағы әйел тағдыры
Шығарманың сюжетін талдай отырып, көркемдегіш құралдардың орынды қолдануына талдау беру. Оқушылар жазушылардың қолданған тілін, романның құрылымын бағалау Қызықты және тартымды мәтіндерді қарастыру арқылы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.