Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кімге қарыздармыз?

09 сәуір 2016, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Астана қаласы
№ 53 мектеп - лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нарымбетова Айгүл Әбдірашқызы

Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың атауы: Кімге қарыздармыз?
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Мәтін, сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар
Мақсаты: Диалогтік оқыту әдісі бойынша оқушының сындарлы сөйлеу тілін дамыту, ойын еркін жеткізе білуге үйрету.
Міндеттер: Алған білімін өмірде пайдалану, өздігінен шешім қабылдай отырып жұмыс істеуге, тапсырманы ұқыпты орындай білу: өз бетінше іздене білу.
Ресурс: 2 - сыныпқа арналған Әдебиеттік оқу оқулығы, интербелсенді тақта, тапсырма жазылған таратпа қағаз, флипчарт, түрлі - түсті стикерлер, маркерлер, көңіл - күйді білдіретін стикер.

Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы Шаттық шеңберін құру арқылы бір – біріне тілек тілеу.
Оқушылар Мозайка ойынының желісі бойынша топқа бөліну
Үй тапсырмасын сұрау
«Серпілген сауалдар» стратегиясы.
1) Сырым Датұлы кім болған?
2) Ата – анасы қандай адамдар болған?
3) Сырым неше жасынан Бала би атанды?
4) Хиуа ханның Сырымға қойған сұрағы қандай?
5) Сырымның жауабы.
6) Шешен сөзінің мағынасы қандай?
Ашық сұрақ
1) Сырым Датұлы батыр, шешен әрі би болған.
2) Әкесі момын, есті кісі болған. Анасы бір ауылды сөзімен, ісімен билеген ақылды адам.
3) 7 - 8 жасынан «бала би» атанған.
4) Қазақта «ас – мас», «жігіт - мігіт», «ат - мат» деген сөздердің мәнісі не?
5) Той жасағанда мал сойып бас тартып, қазы - қарта, жал - жая тартамыз. Сусынға қымыз береміз мұны – «ас» дейміз. Шөп шаламды, сусынға берген қара шайды «мас» дейміз. Бәйгеден озған жүйрікті «ат» дейміз, артында қалғанды «мат» дейміз. Күреске түсіп, алып ұрғанды «жігіт» дейміз, жығылғанды «мігіт» дейміз.
6) Тілді, тапқыр сөйлейтін адамды шешен дейміз.

Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Ментальді картамен жұмыс
Кластер қорғау
Қарыз

Ата - анаға
аллаға
банкке
мұғалімге
ата – әжеме

Сергіту сәті
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай - ақ.

Ой толғаныс
Топпен оқып жұппен талдау
Автор, Әнет баба, Қазыбек би

Ментальді картамен жұмыс. (Әкеге мінездеме беру)
Кімге қарыздармыз?
Әнет бабаға
Қазыбек би
Анаға
Аллаға
Атама
Халқыма

Үй тапсырмасы
Мазмұндау

Бағалау
Фармативті бағалау, өзін – өзі смайликтерін санау арқылы бағалау.

Толық нұсқасын жүктеу
3 670
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол»
Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол»
Итальян жазушысы Джанни Родари туралы түсінік беру, әңгіменің негізгі ойын таба білуге үйрету, қиял - ғажайып оқиға желісі бойынша шығармашылық іс - әрекеттерге баулу.
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Зат есімнің септелуі. Жай септеу мен тәуелді септеу
Зат есімнің септелуі. Жай септеу мен тәуелді септеу
Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қойшибаева Гульжан Қайыржанқызы
Зат есімнің жіктелуі
Зат есімнің жіктелуі
Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қойшибаева Гульжан Қайыржанқызы
Зат есімнің көптелуі
Зат есімнің көптелуі
Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қойшибаева Гульжан Қайыржанқызы
Бесік жыры, Тұсау кесу жыры
Бесік жыры, Тұсау кесу жыры
Ақмола облысы, Целиноград ауданы Қабанбай батыр ауылы, №41орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Мырзағалиева Айшагүл Есимқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×