Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол»
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол»
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, «Әдебиеттік оқу» 4 - сынып оқулығы, интербелсенді тақта, интернет желісінен алынған суреттер.
Жалпы мақсаты: Итальян жазушысы Джанни Родари туралы түсінік беру, әңгіменің негізгі ойын таба білуге үйрету, қиял - ғажайып оқиға желісі бойынша шығармашылық іс - әрекеттерге баулу.
Оқыту нәтижелері: Автор туралы білімдері кеңейеді, әр топ мәтіндерді сын тұрғысынан ойын жеткізеді, нақты дәлел келтіреді, салыстырады.
Тапсырмалар: Ой қозғау, топпен жұмыс, АКТ, СТО, «Оқыта үйрету» әдісі, «Критерийлер»арқылы бағалау.
Түйінді идеялар: Топпен бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді. Өз ойларын ашық еркін жеткізуге дағдыланады.
Ресурстар: АТК, бағалау парағы арқылы бағалау, Венн диаграммасы, диалог, сұрақ - жауап, ватман, стикер, маркерлер.
Білу, түсіну (15 минут)
«Күн шуағы» шаттық шеңберін құрып, сыныптың психологиялық ахуалын өзгерту.
Шоколадтар арқылы төрт топқа бөлу.
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Қызығушылығын ояту. Сөзжұмбақтың сұрақтары.
Сөзжұмбақ сұрақтары:/автордың аты жөнін шығару./
Аттың жартысы қай жерде жайылып жүр?/көгалда/
«Балама хат» өлеңін жазған кім?/Жамбыл/
«Жарты ат», «Балық құрсағында» деп аталатынәзілкеш оқиғаларды кім жазған?/Энрих Распе/
Ол қай халықтың жазушысы?/неміс/
«Үш жігіт туралы хикая» атты шығарманы жазған жазушы./Назым Хикмет/
«Атадан қалған тұяқ» әңгімесіндегі Әлеубектің шешесінің аты кім?/Жиһангүл/
«Жарты ат» ертегісіндегі соғыс кімдермен болды?/түріктермен/
«Акула» әңгімесін жазған жазушы кім?/Л. Толстой/
«Ісініп» деген сөзді басқаша қалай айтуға болады?/домбығып/
Артиллерист, зеңбірек, қайық деген сөздер қай мәтінде кездеседі?/Акула/
Кемені суда ұстап тұратын тетік./зәкір/
«Шығыс шынары» кімге арналған мәтін?/Әлия/
2. Слайд арқылы Италия қалалары арқылы мәлімет беру.
3. Ой қозғау. Топтарға тапсырма беру.
«Сәкен Сейфуллин атындағы
№ 2 орта мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар
жалпы білім беретін орта мектеп»
Мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Чабденова Н.
Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол» жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол»
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, «Әдебиеттік оқу» 4 - сынып оқулығы, интербелсенді тақта, интернет желісінен алынған суреттер.
Жалпы мақсаты: Итальян жазушысы Джанни Родари туралы түсінік беру, әңгіменің негізгі ойын таба білуге үйрету, қиял - ғажайып оқиға желісі бойынша шығармашылық іс - әрекеттерге баулу.
Оқыту нәтижелері: Автор туралы білімдері кеңейеді, әр топ мәтіндерді сын тұрғысынан ойын жеткізеді, нақты дәлел келтіреді, салыстырады.
Тапсырмалар: Ой қозғау, топпен жұмыс, АКТ, СТО, «Оқыта үйрету» әдісі, «Критерийлер»арқылы бағалау.
Түйінді идеялар: Топпен бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді. Өз ойларын ашық еркін жеткізуге дағдыланады.
Ресурстар: АТК, бағалау парағы арқылы бағалау, Венн диаграммасы, диалог, сұрақ - жауап, ватман, стикер, маркерлер.
Білу, түсіну (15 минут)
«Күн шуағы» шаттық шеңберін құрып, сыныптың психологиялық ахуалын өзгерту.
Шоколадтар арқылы төрт топқа бөлу.
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Қызығушылығын ояту. Сөзжұмбақтың сұрақтары.
Сөзжұмбақ сұрақтары:/автордың аты жөнін шығару./
Аттың жартысы қай жерде жайылып жүр?/көгалда/
«Балама хат» өлеңін жазған кім?/Жамбыл/
«Жарты ат», «Балық құрсағында» деп аталатынәзілкеш оқиғаларды кім жазған?/Энрих Распе/
Ол қай халықтың жазушысы?/неміс/
«Үш жігіт туралы хикая» атты шығарманы жазған жазушы./Назым Хикмет/
«Атадан қалған тұяқ» әңгімесіндегі Әлеубектің шешесінің аты кім?/Жиһангүл/
«Жарты ат» ертегісіндегі соғыс кімдермен болды?/түріктермен/
«Акула» әңгімесін жазған жазушы кім?/Л. Толстой/
«Ісініп» деген сөзді басқаша қалай айтуға болады?/домбығып/
Артиллерист, зеңбірек, қайық деген сөздер қай мәтінде кездеседі?/Акула/
Кемені суда ұстап тұратын тетік./зәкір/
«Шығыс шынары» кімге арналған мәтін?/Әлия/
2. Слайд арқылы Италия қалалары арқылы мәлімет беру.
3. Ой қозғау. Топтарға тапсырма беру.
«Сәкен Сейфуллин атындағы
№ 2 орта мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар
жалпы білім беретін орта мектеп»
Мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Чабденова Н.
Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр», «Шоколадтан салынған жол» жүктеу
Жаңалықтар
Сауысқанның ұясы
Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Өлең жолдарынан өзіндік ой түйіндеуге баулу. Өлеңнен бес асыл қасиет талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым екендігін түсіндіру. Жаман қасиеттер өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, мал шашпақ екенін ұғындыру.
Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр»«Шоколадтан салынған жол»
Сабақтың тақырыбы: Джанни Родари «Ғажайып жаңбыр»«Шоколадтан салынған жол»
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.