Оң сандар және теріс сандар
Сабақ: Оң сандар және теріс сандар
Математика 6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оң және теріс сандармен жұмыс істеу арқылы түсініктерін дамытады, есеп шығаруда жаңа ойлар қалыптасады.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Оқушылардың басым бөлігі: Координаталық түзуді пайдалану арқылы координатарды енгізуді дұрыс орындайды.
Кейбір оқушылар: Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзудің маңыздылығын бағалайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар: мысалдар келтіріп және сипаттай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Оң мен теріс сандар, «плюс», «минус» таңбалары, градус, санақ басы.
• Координаталық түзу, санақ басы, бірлік кесінді, оң бағыт, теріс бағыт, нүктелердің координаталары.
Ұйымдастыру кезең
Сәлемдесу
Түгендеу
Психологиялық дайындық
Қызығушылықты ояту
Басталуы «Миға шабуыл» сұрақ жауап
Біз қандай сандарды білеміз? натурал сандар
• Нәрселерді санағанда қолданылады.
• Шамаларды есептегенде, өлшегенде натурал сандармен қатар
- жай бөлшектер
- ондық бөлшектер қолданылады.
Мағананы тану
Ортасы
Жигсо» әдісі бойынша
Тақырыбы: Оң және теріс сандар.
1топ Натурал сандар.
2топ Оң және теріс сандар. Координаталық түзудегі нүктелердің координаталары.
3топ Оң және теріс сандардың өрнектелуі. Координаталық түзудің орналасуы.
Оң және теріс сандар не үшін қолданылады?
• Өлшеу, есептеу жұмыстарында шамалардың тура мағынасы мен қарама - қарсы мағынасының өзгерісінің сан мәнін ажырата білу үшін оң және теріс сандар қолданылады.
• Шамалардың тура мағынасының сан мәнінің алдына «+» таңбасы қойылады.
• Шамалардың қарама - қарсы мағынасының сан мәнінің алдына «-» таңбасы қойылады.
• Шамалардың оң және теріс сандармен жазылуы:
Тура шамалар ----------------- Қарама - қарсы шамалар
жылы – (+50С) ----------------- салқын – (- 70С)
биік – (+2340 м) ----------------- терең – (- 180 м)
пайда – (2340 тг) ----------------- шығын – (- 2000 тг)
ұтыс – (+10) ұпай ----------------- ұтылу(жеңілу) – (- 2) ұпай
Алматы облысы, Жамбыл ауданы,
Тарғап ауылы, Тарғап ауылындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ
математика пәнінің мұғалімі Камалова Шнар Болатовна
Математика 6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оң және теріс сандармен жұмыс істеу арқылы түсініктерін дамытады, есеп шығаруда жаңа ойлар қалыптасады.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Оқушылардың басым бөлігі: Координаталық түзуді пайдалану арқылы координатарды енгізуді дұрыс орындайды.
Кейбір оқушылар: Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзудің маңыздылығын бағалайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар: мысалдар келтіріп және сипаттай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Оң мен теріс сандар, «плюс», «минус» таңбалары, градус, санақ басы.
• Координаталық түзу, санақ басы, бірлік кесінді, оң бағыт, теріс бағыт, нүктелердің координаталары.
Ұйымдастыру кезең
Сәлемдесу
Түгендеу
Психологиялық дайындық
Қызығушылықты ояту
Басталуы «Миға шабуыл» сұрақ жауап
Біз қандай сандарды білеміз? натурал сандар
• Нәрселерді санағанда қолданылады.
• Шамаларды есептегенде, өлшегенде натурал сандармен қатар
- жай бөлшектер
- ондық бөлшектер қолданылады.
Мағананы тану
Ортасы
Жигсо» әдісі бойынша
Тақырыбы: Оң және теріс сандар.
1топ Натурал сандар.
2топ Оң және теріс сандар. Координаталық түзудегі нүктелердің координаталары.
3топ Оң және теріс сандардың өрнектелуі. Координаталық түзудің орналасуы.
Оң және теріс сандар не үшін қолданылады?
• Өлшеу, есептеу жұмыстарында шамалардың тура мағынасы мен қарама - қарсы мағынасының өзгерісінің сан мәнін ажырата білу үшін оң және теріс сандар қолданылады.
• Шамалардың тура мағынасының сан мәнінің алдына «+» таңбасы қойылады.
• Шамалардың қарама - қарсы мағынасының сан мәнінің алдына «-» таңбасы қойылады.
• Шамалардың оң және теріс сандармен жазылуы:
Тура шамалар ----------------- Қарама - қарсы шамалар
жылы – (+50С) ----------------- салқын – (- 70С)
биік – (+2340 м) ----------------- терең – (- 180 м)
пайда – (2340 тг) ----------------- шығын – (- 2000 тг)
ұтыс – (+10) ұпай ----------------- ұтылу(жеңілу) – (- 2) ұпай
Алматы облысы, Жамбыл ауданы,
Тарғап ауылы, Тарғап ауылындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ
математика пәнінің мұғалімі Камалова Шнар Болатовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бүтін сандар. Рационал сандар
Рационал сандардың ережелерін айтады. Координаталық түзу анықтамасын тұжырымдай алады, Берілген нүктені координаталық түзуде кескіндеуді түсіндіреді.
Оң сандар және теріс сандар
Оң және теріс сандармен жұмыс істеу арқылы түсініктерін дамытады, есеп шығаруда жаңа ойлар қалыптастырады
Оң және теріс сандар. Координаталық түзу
Оң және теріс сандарды координаталық сәуледе кескіндеу, математикалық сөйлеуге машықтану, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Қарама-қарсы сандар Бүтін сандар. Рационал сандар
Қарама – қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсініктерін дамытады оны есептер шығаруда қалыптастырады.
Координаталық түзу
Бирманова Күнсұлу Насырқызы Ақтөбе қаласы, №41 жалпы білім беретін орта мектебі математика пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.