Қосу және азайту. 3+56, 30+24
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың атауы: Қосу және азайту. 3+56, 30+24
Мақсаты 1. Оқушыларды қосуға және азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру.
2. Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім қабылдап, қорытынды ой - пікірлер білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде қолдана білуге өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге асыруына, сыйластыққа, ізеттілікке тәрбиелеу, баулау.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентация
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Түсіндіру, үйрету, сұрақ - жауап, ой қозғау әдісі.
Баҳолаш критерийлари
Дескрипторлар
- қўшиш ва айиришни билади
- номаълум сонни топа олади
- геометрик фигураларни ўлчаб, узунлигини топади
- икки хонали сонларни устун шаклида еча олади
+Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту Білгірлер», «Зеректер», «Алғырлар».
Тапсырмалар
Алғырлар тобынан оқи ғой, 10+5=15
Зеректер тобынан оқи ғой, 15 - 5=10
Білгірлер тобынан оқи ғой, 15 - 10=5
Мағынаны тану - Балалар жұмбаққа назар аударайық.
1) Есепке де кіремін
Әріпте боп жүремін.
(3).
- Дұрыс айтасыңдар 3 саны, қандай әріп «З» дауыссыз, ұяң.
- З саны - неше таңбалы? Бір таңбалы.
- Қай кластарға жатқызамыз? Бірліктер класына
- Келесі жұмбақтарға назар аударайық.
2) Әріп десең, бүйірі тоқ
Сан десең салмағы жоқ.
(0)
О саны - неше таңбалы? Бір таңбалы. Қандай әріп? «О» дауысты, жуан
- бастағы З цифрының қасына О цифрын қоятын болсақ, неше болады? ЗО
ЗО – неше таңбалы сан? 2 таңбалы.
Қай кластарға жатады? Ондықтар класына.
Неше ондық? Неше білік? 3 ондық, 0 бірлік
- Дұрыс айтасыңдар. Енді жаңа сабаққа назар аударайық.
3+6 жазуы нені білдіреді? Бірліктерге, бірліктерді қосуды білдіреді?
30+24=
- Бұл жерде 30 бен 24 сандарының қосындысы берілген.
- Бұл неше таңбалы сандардан құралған? Екі таңбалы.
- Бұл жерде нелерді біріктіреміз? Ондықтарды.
- 24 санын разрядтарға жіктейік? Нешемен нешенің қосындысы?
20+4, 20 неше ондық? 2 ондық
4 неше бірлік? 4 бірлік
4 есеп. Қайсысы есеп? Оны шығар.
а) Шарты: ә) Сатып алынған – 15 кг.
Алма – 13 кг.? кг Жіберілгені – 10 кг.
Алмұрт – 5кг Қалғаны -? кг.
Шешуі: 1+5=18 Шешуі: 15 - 10=5
5 мысал.
72, 71, 70, 69, 68
70+2; 70+1; 70+0; 60+9; 60+8;
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой толғаныс
Шығармашылық тапсырма:
- Балалар мынау сендердің үйлерің
- Ендеше кім нешінші үйде тұрады екен? Тауып көрейік.
- Қане кім қай үйдікін тапты?
1) 94, 2) 64, 3) 85, 4) 60, 5) 6, 6) 14, 7) 58.
Бастауыш сынып мұғалімі Д. Масаитова
Қосу және азайту. 3+56, 30+24. жүктеу
Сабақтың атауы: Қосу және азайту. 3+56, 30+24
Мақсаты 1. Оқушыларды қосуға және азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру.
2. Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім қабылдап, қорытынды ой - пікірлер білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде қолдана білуге өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге асыруына, сыйластыққа, ізеттілікке тәрбиелеу, баулау.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентация
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Түсіндіру, үйрету, сұрақ - жауап, ой қозғау әдісі.
Баҳолаш критерийлари
Дескрипторлар
- қўшиш ва айиришни билади
- номаълум сонни топа олади
- геометрик фигураларни ўлчаб, узунлигини топади
- икки хонали сонларни устун шаклида еча олади
+Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту Білгірлер», «Зеректер», «Алғырлар».
Тапсырмалар
Алғырлар тобынан оқи ғой, 10+5=15
Зеректер тобынан оқи ғой, 15 - 5=10
Білгірлер тобынан оқи ғой, 15 - 10=5
Мағынаны тану - Балалар жұмбаққа назар аударайық.
1) Есепке де кіремін
Әріпте боп жүремін.
(3).
- Дұрыс айтасыңдар 3 саны, қандай әріп «З» дауыссыз, ұяң.
- З саны - неше таңбалы? Бір таңбалы.
- Қай кластарға жатқызамыз? Бірліктер класына
- Келесі жұмбақтарға назар аударайық.
2) Әріп десең, бүйірі тоқ
Сан десең салмағы жоқ.
(0)
О саны - неше таңбалы? Бір таңбалы. Қандай әріп? «О» дауысты, жуан
- бастағы З цифрының қасына О цифрын қоятын болсақ, неше болады? ЗО
ЗО – неше таңбалы сан? 2 таңбалы.
Қай кластарға жатады? Ондықтар класына.
Неше ондық? Неше білік? 3 ондық, 0 бірлік
- Дұрыс айтасыңдар. Енді жаңа сабаққа назар аударайық.
3+6 жазуы нені білдіреді? Бірліктерге, бірліктерді қосуды білдіреді?
30+24=
- Бұл жерде 30 бен 24 сандарының қосындысы берілген.
- Бұл неше таңбалы сандардан құралған? Екі таңбалы.
- Бұл жерде нелерді біріктіреміз? Ондықтарды.
- 24 санын разрядтарға жіктейік? Нешемен нешенің қосындысы?
20+4, 20 неше ондық? 2 ондық
4 неше бірлік? 4 бірлік
4 есеп. Қайсысы есеп? Оны шығар.
а) Шарты: ә) Сатып алынған – 15 кг.
Алма – 13 кг.? кг Жіберілгені – 10 кг.
Алмұрт – 5кг Қалғаны -? кг.
Шешуі: 1+5=18 Шешуі: 15 - 10=5
5 мысал.
72, 71, 70, 69, 68
70+2; 70+1; 70+0; 60+9; 60+8;
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой толғаныс
Шығармашылық тапсырма:
- Балалар мынау сендердің үйлерің
- Ендеше кім нешінші үйде тұрады екен? Тауып көрейік.
- Қане кім қай үйдікін тапты?
1) 94, 2) 64, 3) 85, 4) 60, 5) 6, 6) 14, 7) 58.
Бастауыш сынып мұғалімі Д. Масаитова
Қосу және азайту. 3+56, 30+24. жүктеу
Жаңалықтар
Әке мен бала. А - Ә дыбыстары
Оқушылардың сабақ барысында есте сақтауын, сөздік қорын дамыту, логикалық ойлауын дамыту.
Қосу және азайту 3+56, 30+24
Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім қабылдап, қорытынды ой - пікірлер білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде қолдана білуге, өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге
7 санын қосу және азайту
Астана қаласы, № 8 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Муханбетжанова Гульзада Арыстановна
4 санын қосу және азайту
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Түймекент орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бекманова Бибіхан
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.