Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.

04 ақпан 2018, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Білім беру саласы «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
ҰОІӘ мақсаты: Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды біледі.
Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді игерді.
Меңгереді: заттарды санай алды, және оң мен солды меңгерді.
7 модульдің қолданылуы: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”,“ Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”,“
Диологтік оқыту”.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, суреттер, бейнежазба, жұлдызшалар.
Сөздік жұмыс сол жақта, оң жақта.
Билингвальды компонент: Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес, сол жақта - слева, оң жақта - справа.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Шаттық шеңбері
Қайырлы таң! Жер ана!
Қайырлы таң! Көк аспан!
Қайырлы таң! Алтын күн!
Қайырыл таң! Қонақтар!
Олай болса сабағымызды бастайық.
Топтарға бөлу: ( Шаршы және тіктөртбұрыштар таратып, бірдей түрлері бойынша топ жасақтау топ ережесін балаларға айтқызу)

I - топ Шаршы, II - топ Тіктөртбұрыш.

Білу
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
Түсіну
«Сын тұрғысынан ойлау» стратегиясы
Балалар, 1 - ден - 5 ке дейін сандарға байланысты суреттер алып келдім осы суреттегі заттарды нешеу екенін атап айтамыз.
Бір – зымыран
Екі - үйрек
Үш - үш көзді бағдаршам
Төрт - көліктің дөңгелегі.
Бес - балапан
«Миға шабуыл» стратегиясы»
(Сандар бейнежазбасын көрсету.)
Оң мен сол қолдарын айыру керек. Көкеніс пен жеміс осылардың қайсысы оң мен сол қолда екенін табу керек.
Билингвальды компонент:
Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес,
Сол жақта - слева, оң жақта - справа.
«Триз» әдісі бойынша
«Сұрақ - жауап» әдісі
Үй ішінде өзі отыр,
Қос антена төбеде.
Бояу ғана жылжиды,
Білсең айтшы немене? (Ұлу)
Две антенны на макушке,
А сама сидит в избушке
На себе ее везет,
Очень медленно ползет. (Улитка)
Сөздік жұмыс: сол жақта, оң жақта.

Тобы: Айгөлек
Тәрбиеші: Аялбек Рауан

Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. жүктеу
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. слайдын жүктеу
2 444
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта. Жыл мезгілі - көктем
Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта. Жыл мезгілі - көктем
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру; жыл мезгілдерін (көктем, жаз, қыс, күз) айыра білу және атап көрсету қабілетін нығайту.
Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта
Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; кеңістіктегі қарым қатынастар, заттың орналасқан орнын анықтау, және сөзбен атап көрсету (сол жақта, оң жақта жоғарыда, төменде, арасында).
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер.
Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер.
Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер. 1-ден 5-ке дейінгі сандарды санау, оқулықтағы тапсырманы түсініп, оны өз бетінше орындау қабілетін калыптастыру.
2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру, заттарды санау, жыл мезгілдері (күз) оң жақта, сол жақта Мақсаты: 4 көлеміндегі заттарды санауға үйрету, үлгі бойынша санау, екі топтағы заттарды теңестіру, жыл мезгілдері (күз) туралы түсінігін нығайту,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×