Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта
Білім беру саласы: Таным.
Ұ. О. І. Ә: ҚМТҚ.
Тақырыбы: Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта
Мақсаты: цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; кеңістіктегі қарым қатынастар, заттың орналасқан орнын анықтау, және сөзбен атап көрсету (сол жақта, оң жақта жоғарыда, төменде, арасында). Балаларды 5 заттың арасындағы сәйкестікті табуға, оларды бес бестен топтастыруға үйрету.
Әдіс тәсілдер: сұрақ жауап, көрсету, түсіндіру, көрнекілік
Көрнекі құралдар: цифрлар карточкасы, заттық суреттер.
Мотивациялық қозғаушылық
«Цифрды тап» дид. ойыны.
Тақтаға 1 - 5дейін сандарды іліп қою, содан соң балалардың бірін шақырып, бір цифрды алдыру. Және сол цифр неге ұқсайтынын айту тиіс. Тура және кері санау.
Ұйымдастырушылық ізденіс
бірінші тапсырма:
Жұмбақ
бір аяғы, қалқиған қалпағы бар,
ағаш түбінде тұрағы бар. Ол не?
Екінші тапсырма:
Мына саңырауқұлақтың үстінде не бар?
Ал артында не тығылып тұр?
Мына үй мен ағаштың арасында не бар?
Үшінші тапсырма:
Бес сиырдың басы нешеу?
Екі сиырдың мүйізі нешеу?
Оң қолыңда неше саусақ?
Басымызда неше шаш бар?
Төртінші тапсырма:
Тәрбиеші атаған санды балалар цифрлар арқылы көрсетеді.
Сергіту сәті:
Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Бесті беске қосамыз
Қатты қатты соғамыз.
Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта. жүктеу
Ұ. О. І. Ә: ҚМТҚ.
Тақырыбы: Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта
Мақсаты: цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; кеңістіктегі қарым қатынастар, заттың орналасқан орнын анықтау, және сөзбен атап көрсету (сол жақта, оң жақта жоғарыда, төменде, арасында). Балаларды 5 заттың арасындағы сәйкестікті табуға, оларды бес бестен топтастыруға үйрету.
Әдіс тәсілдер: сұрақ жауап, көрсету, түсіндіру, көрнекілік
Көрнекі құралдар: цифрлар карточкасы, заттық суреттер.
Мотивациялық қозғаушылық
«Цифрды тап» дид. ойыны.
Тақтаға 1 - 5дейін сандарды іліп қою, содан соң балалардың бірін шақырып, бір цифрды алдыру. Және сол цифр неге ұқсайтынын айту тиіс. Тура және кері санау.
Ұйымдастырушылық ізденіс
бірінші тапсырма:
Жұмбақ
бір аяғы, қалқиған қалпағы бар,
ағаш түбінде тұрағы бар. Ол не?
Екінші тапсырма:
Мына саңырауқұлақтың үстінде не бар?
Ал артында не тығылып тұр?
Мына үй мен ағаштың арасында не бар?
Үшінші тапсырма:
Бес сиырдың басы нешеу?
Екі сиырдың мүйізі нешеу?
Оң қолыңда неше саусақ?
Басымызда неше шаш бар?
Төртінші тапсырма:
Тәрбиеші атаған санды балалар цифрлар арқылы көрсетеді.
Сергіту сәті:
Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Бесті беске қосамыз
Қатты қатты соғамыз.
Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 - 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта. жүктеу
Жаңалықтар
1 - ден 5 - ке дейінгі сандар. Тура және кері санау
5 - ке дейін санау қабілетін күшейту; реттік санау дағдысын қалыптастыру; геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімін пысықтау; талдау және салыстыра алу қабілетін арттыру; реттілікті сақтай білуге тәрбиелеу.
Кеңістікте бағдарлау
Заттардың орналасқан орнын ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта т. б. Ұғымдар арқылы айта білуге үйрету. Танымдық қабілетін жетілдіру.
Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта. Жыл мезгілі - көктем
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру; жыл мезгілдерін (көктем, жаз, қыс, күз) айыра білу және атап көрсету қабілетін нығайту.
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Реттік санаумен танысу
Реттік санаумен танысу. Жоғарыда оң жақ бұрышы, төменгі оң жақ бұрышы, жоғарғы сол жақ бұрышы, төменгі сол жақ бұрышы, ортасы. 5 саны көлемінде реттік санау, сандық және реттік санауды айыра білу (есептік және реттік санау), «қанша?», «нешінші?»
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру, заттарды санау, жыл мезгілдері (күз) оң жақта, сол жақта Мақсаты: 4 көлеміндегі заттарды санауға үйрету, үлгі бойынша санау, екі топтағы заттарды теңестіру, жыл мезгілдері (күз) туралы түсінігін нығайту,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.