Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер.

04 ақпан 2018, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Толық күнді «Балдәурен» шағын орталығы «Айгөлек» тобы
Оқу қызметінің ұйымдастырылған технологиялық картасы
Білім беру саласы «Таным»
Бөлімі Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер.
ҰОІӘ мақсаты 1 - 5 дейінгі сандарды санау, оқулықтағы тапсырманы түсініп, оны өз бетінше орындау қабілетін калыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1, 2, 3, 4, 5 сандарын білді, және пішіндерді ажырата білді.
Игереді: үлгі бойынша санауды, «алдында», «артында» ұғымдарын ажырата алды, сол сөздерді дұрыс айта алды.
Меңгереді: барлық берілген тапсырманы түсініп, оны өз бетінше орындады.

7 модульдің қолданылуы “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”,“ Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”,“
Диалогтік оқыту”.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, суреттер, бейнежазба, гүлдер.
Сөздік жұмыс: Кең - шалбар екенін пішінінен өлшемі, ұзындығына қарай білуге болады.
Тар - шалбар шамасы қысқалығына өлшемі, пішініне қарай ұғыну керек.
Билингвальды компонент: Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес, алдында - впереди, артында - позади, пішіндер - фигурый.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Білу
Шаттық шеңбері
Қайырлы күн балалар! Күніміз сәтті өтсін! Бір - бірімізге қараңдаршы балалар жүзіміз жайдарлы қуанышты, ақжарқын, болып тұрсыңдар. Сендердің көздеріңнен мейрімділікпен, сүйіспеншілікті, жақсылықты, көріп тұрмын.
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз,
Қайырлы күн балалар!
Қайырлы күн апайлар!
Олай болса сабағымызды бастайық.
Топтарға бөлу: (Сандар мен Пішіндер таратып, бірдей түрлері бойынша топ жасақтау топ ережесін балаларға айтқызу.)

I топ Сандар, II топ Пішіндер.
Өткенді қайталау. «Кең, тар, және сандарды ретімен санау» арқылы алған білімдерін еске түсіру.
Педагог балаларға 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды айтқызады. Мынау кең шалбар, мынау тар шалбар.

Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
Түсіну
«Сын тұрғысынан ойлау» стратегиясы
Балалар, мен сендерге сандарды алып келдім.
1 - ден - 5 ке дейін сандарды санаймыз.
1 - 5 ке дейін сандарды ауада жазу.
(Бейнежазба арқылы санамақ және пішіндерді көрсету.) «Миға шабуыл» стратегиясы»
- Санамақ бейне жазбасында кімдер қатысқан?
- Олар нешеу екен?
- Санамақты кім айтып бере алады?
Бір дегенің бесік,
Екі дегенің елім,
Үш дегенім үміт,
Төрт дегенім төзім,
Бес дегенім бақыт. (Дария)
Пішіндердің суретін көрсету.
- Пішіндердің бейне жазбасын көргеннен кейін балалардан сұрау керек.
Мысалы: Шаршы неге ұқсайды?
Ну конечно, это он,
Ни конца, и ни начала,
Ни углов, и ни сторон. (Назым)
Билингвальды компонент:
Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес, алдында – впереди, артында - позади
«Триз» әдісі бойынша
«Сұрақ - жауап» әдісі
Қоян мен тиын жайында түсінік беру.
Ал балалар мен сендерге қоян мен тиынды алып келдім сендер қайсысы алдымен тұрғанын, және қайсы кейін тұрғанын айту керек.
Балалар мен сендерге жемістерді алым келдім. Жемістер тәтті, дәмді, әрі әдемі, әрі жемістерде витаминдер көп.
Балаларға шие мен алмұрт санау. Олар нешеу екенін айту керек.
Сандар тобына - 4 санын бастырып жазу.
Пішіндер тобына - 5 санын бастырып жазу.
Сөздік жұмыс
Кең - шалбар екенін пішінінен өлшемі, ұзындығына қарай білуге болады.
Тар - шалбар шамасы қысқалығына өлшемі, пішініне қарай ұғыну керек.

«Кеңес Одағының Батыры И. М. Бережной атындағы
Келлер орта мектебі» КММ
Тәрбиеші: Аялбек Рауан

Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер. жүктеу
Үлгі бойынша санау. 1, 2, 3, 4, 5 сандары туралы өткенді пысықтау. «Алдында», «артында» ұғымдары, пішіндер. слайдын жүктеу
1 942
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Қызықты лабиринт
Қызықты лабиринт
заттарды санымен сәйкестендіру; 5 саны көлемінде санау қабілетін арттыру; сандық және реттік санауды бір - бірінен ажырату; геометриялық пішіндерді айырмашылығын табу және ені, түсі, көлемін ажырата білу
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×