Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм

06 қараша 2018, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың атауы: Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм
Мақсаты: Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі – масса жайында түсінік беру және оның бірлігі килограмммен таныстыру, таразының көмегімен заттың массасын өлшеудің ерекшеліктерімен таныстыру; бір амалмен шығарылатын есептер құрастыруды және шығаруды пысықтай түсу; әріпті өрнек және оның мәнін табуды қайталау;
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал
Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Күзді қуана күтеміз,
Талмай еңбек етеміз.
Өнімді мол тереміз,
Пайдасын есептеп береміз.

Қызығушылықты ояту Ауыл іргесіндегі бау бақшаға бару жолы берілген, жол ұзақтығын қалай есептейміз?
- Қандай ереже қолдандың?
- Ұзындықтың қандай өлшем бірлігін пайдаландыңдар?
- Ұзындықтың қандай бірліктерін білесіңдер?

Ә) Бақты айналып, қоршау ұзындығын есептеп көр.
- Қоршау мен жол сызбасын қандай геометриялық фигура деп атауға болады?

Мағынаны тану
- Заттардың массасын өлшеуге бола ма?
- Сендер күнделікті өмірде массаны өлшеуді кездестірдіңдер ме?
- Сонымен, балалар, күзде қандай өнім аламыз? (Астық, көкөніс, жеміс, жидек...)
- Оны қалай тереміз, қайтіп жинаймыз?
Сонымен, қапшық - қапшық не алдық? Картоп, сәбіз,.......
жәшік - жәшік............
себет - себет.............
шелек - шелек............

- Балалар, берілген өрнектерді орындасақ, осы заттардың күнделікті өмірде қанша салмақ тартатынын білетін боласыздар.
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм. жүктеу
1 532
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Ұзындықты өлшеу
Ұзындықты өлшеу
Стандартты емес өлшеуіштермен өлшеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру; оқушыларды ұзындықтың өлшем бірліктері арқылы бақылау, салыстыру жолдарымен таныстыру.
Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі
Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі
күнделікті тұрмыста жиі кездесетін ұзындықты өлшеудің жаңа бірлігі - метрді енгізудің туындап отырғанын түсіндіре отырып, «метрмен» және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән - жайымен оқушыларды таныстыру, ұзындықтың бірліктері «метр», «дециметр»
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету; шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы
Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі - масса жайында түсінік беру және оның бірліктерімен таныстыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×