Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Қостанай облысы, Қостанай ауданы,
Мичурин орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару (қайталау сабағы)
Мақсаты:
1. Білімділік: Ондық бөлшектер туралы ережелерді әртүрлі есептеулерде пайдалана білу, өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту.
2. Дамытушылық: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тез есептей білуге үйрету.
3. Тәрбиелілік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың типі: Оқушылардың білімін жүйелеу сабағы
Сабақтың әдісі: Сұраққа жауап алу, ойын, топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: таблицалар, перфокарталар, нөмірленген
жетондар, жедел хат, көмекші құралдар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі(2 мин)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру(5 мин)
ІІІ. Есептер шығару(30 мин)
ІV. Пәнаралық байланыс орнату(5 мин)
V. Үйге тапсырма беру(1 мин)
VI. Сабақты қорытындылау(1 мин)
VII. Бағалау(1 мин)
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру
ә) Сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлеміз:
1. Жай сандар тобы
2. Құрама сандар тобы
3. Натурал сандар тобы
Топ жетекшілерін тағайындаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру
Ондық бөлшектерді қосу
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектерді азайту
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшектерді салыстыру
Өтілген 5 тақырып бойынша жеке - жеке таблица жасап, мысалдар арқылы түсіндіре отырып, еске түсіру
ІІІ. Есептер шығару
«Шыңға жету» ойынын ойнаймыз
1 - тур. «Бәйге»
№1060 есеп
1) 6, 3 - 2, 3+7, 5=11. 5
2) 8, 1+1, 9 - 3, 8=6. 2
3) 12, 9 - 5, 7+6, 031=13, 231
4) 9, 5 - 5, 3+3, 3=7. 5
5) 16 - 2, 3+4, 5=18, 2
6) 17, 5 - 2, 5+13, 82=28. 82
Үш топтан 3 оқушы шығып, 2 есептен шығарады. Үлестірме қағаздағы сұрақтарға жауап береді.(Оқушылардың есепті шығаруына, сұраққа жауап берулеріне байланысты, үшбұрыш - «3», төртбұрыш -«4», дөңгелек -«5» ұпай көлеміндегі фигураларды беремін. Олар топ жетекшілеріне беріп отырады.
2 - тур. «Көкпар»
№1061
1) 5, 6+8, 03 - 7, 99=5. 64
2) 11. 8 - 5. 7+8. 65=14. 75
3) (8, 12+16, 9)- 15, 086=9. 934
4) (95, 83 - 76, 9)+41, 333=60. 263
5) (146, 03 - 97, 8)+18, 091=66. 321
6) (101, 9+0, 653)- 72, 111=30. 442
3 оқушыға ұпайлар беріледі.
3 - тур. «Аламан»
(Топ басшыларына перфокарта түрінде тестер таратылады)
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: (8, 7)
2. Ең үлкен санды тап: (71, 3)
3. Ондық бөлшектерді қос: (15, 3)
4. Ондық бөлшектерді азайтуды орында: (2, 02)
5. Ондық бөлшекті оқы: (4, 7)
5 - еуіне дұрыс жауап берсе «5» ұпай т. с. с.
Қалған оқушылар есептер шығарады:
№1064 №1068
Барлығы 4, 7кг 1) 0, 8; 1, 4; 2 2) 2, 6; 3; 3, 4
Мырыш 1, 9кг2, 6; 3, 2; 3, 8 3, 8; 4, 2; 4, 6
Мыс х кг 4, 4; 5; 5, 6 5; 5, 4; 5, 8
Шешуі: х=4, 7 - 1, 9=2. 8
( 6 фигура таратылады)
ІV. Жедел хаттағы сұрақтарға жауап беру
Пәнаралық байланыс орнату
1. Жай санға да құрама санға да жатпайтын сан (1)
2. Мына сандардың ішінен қасиетті санды табыңдар:
16; 19; 45; 80; 8; 7; 15 (7)
3. Дүние жүзінде неше мұхит бар?(4)
4. Үшбұрышта неше қабырға бар?(3)
5. Ұлыстың ұлы күні наурыз айының қай күні? (22)
6. Түйеқұс бір аяғымен тұрғанда 10 кг, екі аяғымен тұрса қанша кг болады? (10 кг)
7. Қосындыны тап: 12, 5+6, 5 (19)
8. Шаршы қабырғасы 5см, ауданы қанша болады? (25)
( 8 фигура таратылады)
Аты аталған сандар топтарынан шығып, рет - ретімен тұрады. Оларға сәйкесті әріптер алдын ала жазылып қосылады. Сонда «8 - наурыз» деген сөзді оқимыз. (Құттықтау айтылады)
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Сабақты қорытындылау:
Жиналған ұпайлары арқылы жеңіске жеткен топты анықтау
VII. Оқушыларды бағалау:
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау.
Мичурин орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару (қайталау сабағы)
Мақсаты:
1. Білімділік: Ондық бөлшектер туралы ережелерді әртүрлі есептеулерде пайдалана білу, өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту.
2. Дамытушылық: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тез есептей білуге үйрету.
3. Тәрбиелілік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың типі: Оқушылардың білімін жүйелеу сабағы
Сабақтың әдісі: Сұраққа жауап алу, ойын, топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: таблицалар, перфокарталар, нөмірленген
жетондар, жедел хат, көмекші құралдар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі(2 мин)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру(5 мин)
ІІІ. Есептер шығару(30 мин)
ІV. Пәнаралық байланыс орнату(5 мин)
V. Үйге тапсырма беру(1 мин)
VI. Сабақты қорытындылау(1 мин)
VII. Бағалау(1 мин)
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру
ә) Сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлеміз:
1. Жай сандар тобы
2. Құрама сандар тобы
3. Натурал сандар тобы
Топ жетекшілерін тағайындаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру
Ондық бөлшектерді қосу
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектерді азайту
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшектерді салыстыру
Өтілген 5 тақырып бойынша жеке - жеке таблица жасап, мысалдар арқылы түсіндіре отырып, еске түсіру
ІІІ. Есептер шығару
«Шыңға жету» ойынын ойнаймыз
1 - тур. «Бәйге»
№1060 есеп
1) 6, 3 - 2, 3+7, 5=11. 5
2) 8, 1+1, 9 - 3, 8=6. 2
3) 12, 9 - 5, 7+6, 031=13, 231
4) 9, 5 - 5, 3+3, 3=7. 5
5) 16 - 2, 3+4, 5=18, 2
6) 17, 5 - 2, 5+13, 82=28. 82
Үш топтан 3 оқушы шығып, 2 есептен шығарады. Үлестірме қағаздағы сұрақтарға жауап береді.(Оқушылардың есепті шығаруына, сұраққа жауап берулеріне байланысты, үшбұрыш - «3», төртбұрыш -«4», дөңгелек -«5» ұпай көлеміндегі фигураларды беремін. Олар топ жетекшілеріне беріп отырады.
2 - тур. «Көкпар»
№1061
1) 5, 6+8, 03 - 7, 99=5. 64
2) 11. 8 - 5. 7+8. 65=14. 75
3) (8, 12+16, 9)- 15, 086=9. 934
4) (95, 83 - 76, 9)+41, 333=60. 263
5) (146, 03 - 97, 8)+18, 091=66. 321
6) (101, 9+0, 653)- 72, 111=30. 442
3 оқушыға ұпайлар беріледі.
3 - тур. «Аламан»
(Топ басшыларына перфокарта түрінде тестер таратылады)
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: (8, 7)
2. Ең үлкен санды тап: (71, 3)
3. Ондық бөлшектерді қос: (15, 3)
4. Ондық бөлшектерді азайтуды орында: (2, 02)
5. Ондық бөлшекті оқы: (4, 7)
5 - еуіне дұрыс жауап берсе «5» ұпай т. с. с.
Қалған оқушылар есептер шығарады:
№1064 №1068
Барлығы 4, 7кг 1) 0, 8; 1, 4; 2 2) 2, 6; 3; 3, 4
Мырыш 1, 9кг2, 6; 3, 2; 3, 8 3, 8; 4, 2; 4, 6
Мыс х кг 4, 4; 5; 5, 6 5; 5, 4; 5, 8
Шешуі: х=4, 7 - 1, 9=2. 8
( 6 фигура таратылады)
ІV. Жедел хаттағы сұрақтарға жауап беру
Пәнаралық байланыс орнату
1. Жай санға да құрама санға да жатпайтын сан (1)
2. Мына сандардың ішінен қасиетті санды табыңдар:
16; 19; 45; 80; 8; 7; 15 (7)
3. Дүние жүзінде неше мұхит бар?(4)
4. Үшбұрышта неше қабырға бар?(3)
5. Ұлыстың ұлы күні наурыз айының қай күні? (22)
6. Түйеқұс бір аяғымен тұрғанда 10 кг, екі аяғымен тұрса қанша кг болады? (10 кг)
7. Қосындыны тап: 12, 5+6, 5 (19)
8. Шаршы қабырғасы 5см, ауданы қанша болады? (25)
( 8 фигура таратылады)
Аты аталған сандар топтарынан шығып, рет - ретімен тұрады. Оларға сәйкесті әріптер алдын ала жазылып қосылады. Сонда «8 - наурыз» деген сөзді оқимыз. (Құттықтау айтылады)
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Сабақты қорытындылау:
Жиналған ұпайлары арқылы жеңіске жеткен топты анықтау
VII. Оқушыларды бағалау:
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау.
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар, Математика 6 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 6 сынып / 204 сағат /
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Ондық бөлшекке бөлуге есептер шығару
Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, «Горный ЖББОМ» КММ Жағыпарова Арай Бақытқызы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәні мұғалімі Диярова Айымгүл Сәтиқызы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №266 мектеп-лицейдің математика пәні мұғалімі Есқалиева Гүлнұр Бақытбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.