Рационал сандарды көбейту
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Бәйге
ІІ. Алтыбақан
ІІІ Теңге алу (Ауызша есептеу)
ІҮ Қыз қуу (Жұп болып есептер шығару)
Ү Сергіту сәті
ҮІ Көкпар (Топтық жұмыс Семантикалық карта)
ҮІІ Аударыспақ
І. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру
Бүгін біздер ұлттық ойындарымызды білеміз бе тексеріп, ұлттық ойындарымызды ойнаймыз.
Бәйге:
Натурал сан дегеніміз қандай сан?
Бүтін сан дегеніміз қанадай сан?
Рационал сан дегеніміз қандай сан?
Оң сан, теріс сан дегеніміз қандай сандар?
Қарама – қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Координаталық түзу дегеніміз не?
Санның модулі деп нені айтамыз?
Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі
Рационал сандарды азайту ережесі
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады.
Келесі ауызша есептеулерді орындайық.
Алтыбақан
Үйге берілген қосымша тапсырма
Сүңгуір әрбір 1секундта - 3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді.
Таңба ережесін еске түсірейік.
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні - теріс сан.
1 - мысал. (- 4) •3 көбейтіндісінің мәнін табайық
(- 4) •3= (- 4)+(- 4)+(- 4)=- 12
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі – оң сан.
2 - мысал: (- 7)•(- 5)=35
3. Мысыал
4. Мысыал
Бекіту бөлімі: Теңге алу.
Ауызша есептеу
(- 3, 3)*(- 2) ----------- 1, 6*(- 4)
(- 0, 5)*9 -------------- (- 0, 3)*(- 40)
Оқулықпен жұмыс.
№528 (Қыз қуу) Тақтарын ұлдар, жұптарын қыздар
1) - 0, 2*(- 5)*13=13
2) - 2, 5*(- 1, 3)*4=13
3) - 0, 25*(0, 3)*(- 4) =0, 3
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Бәйге
ІІ. Алтыбақан
ІІІ Теңге алу (Ауызша есептеу)
ІҮ Қыз қуу (Жұп болып есептер шығару)
Ү Сергіту сәті
ҮІ Көкпар (Топтық жұмыс Семантикалық карта)
ҮІІ Аударыспақ
І. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру
Бүгін біздер ұлттық ойындарымызды білеміз бе тексеріп, ұлттық ойындарымызды ойнаймыз.
Бәйге:
Натурал сан дегеніміз қандай сан?
Бүтін сан дегеніміз қанадай сан?
Рационал сан дегеніміз қандай сан?
Оң сан, теріс сан дегеніміз қандай сандар?
Қарама – қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Координаталық түзу дегеніміз не?
Санның модулі деп нені айтамыз?
Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі
Рационал сандарды азайту ережесі
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады.
Келесі ауызша есептеулерді орындайық.
Алтыбақан
Үйге берілген қосымша тапсырма
Сүңгуір әрбір 1секундта - 3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді.
Таңба ережесін еске түсірейік.
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні - теріс сан.
1 - мысал. (- 4) •3 көбейтіндісінің мәнін табайық
(- 4) •3= (- 4)+(- 4)+(- 4)=- 12
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі – оң сан.
2 - мысал: (- 7)•(- 5)=35
3. Мысыал
4. Мысыал
Бекіту бөлімі: Теңге алу.
Ауызша есептеу
(- 3, 3)*(- 2) ----------- 1, 6*(- 4)
(- 0, 5)*9 -------------- (- 0, 3)*(- 40)
Оқулықпен жұмыс.
№528 (Қыз қуу) Тақтарын ұлдар, жұптарын қыздар
1) - 0, 2*(- 5)*13=13
2) - 2, 5*(- 1, 3)*4=13
3) - 0, 25*(0, 3)*(- 4) =0, 3
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар, Математика 6 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 6 сынып / 204 сағат /
Рационал сандарды көбейту
Рационал сандарды көбейту ережелерін түсіндіру, оны есептер шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Қарама-қарсы сандар Бүтін сандар. Рационал сандар
Қарама – қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсініктерін дамытады оны есептер шығаруда қалыптастырады.
Рационал сандарға амалдар қолдану
"Қырғызсай орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Валиева Мариям
Рационал сандарға амалдар қолдану
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Б. К. Мергенбаев атындағы №226 гимназияның математика пәнінің мұғалімі Қабақбаева Гүлдана Көмекбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.