Жай бөлшектерді бөлу есептер шығару
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді бөлу есептер шығару
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың игерген білімдерін жүйелей білуге, мәтінді есептер шешуде қолдана білушілікке бағыттандыру.
Тәрбиелік: Сабаққа белсенді араласуға, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың ой – өрісін, сана – сезімін, ойлау қабілетін, тапсырмаларды дербес орындау жылдамдығын дамыту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі және практикалық
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, кесте қағаздары
Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Қызығушылықты ояту «Теңдеу дегеніміз не?»
3) Мағынаны тану (есептер шығару)
4) Ой толғаныс «кім жылдам?» (кестемен жұмыс)
5) Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу, сабаққа дайындықтарына шолу жасап өту.
ІІ. Қызығушылықты ояту
Теңдеу дегеніміз не?
ІІІ. Мағынаны тану (есептер шығару)
805 есеп
Турис белгіленген пунктке екі күнде барды. Олар бірінші күні екінші күнге қарағанда барлық жолдың 3\7 - ін артық жүрді. Турист жолдың қандай бөлігін бірінші күні жүрді, қандай бөлігін екінші күні жүрді?
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді бөлу есептер шығару
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың игерген білімдерін жүйелей білуге, мәтінді есептер шешуде қолдана білушілікке бағыттандыру.
Тәрбиелік: Сабаққа белсенді араласуға, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың ой – өрісін, сана – сезімін, ойлау қабілетін, тапсырмаларды дербес орындау жылдамдығын дамыту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі және практикалық
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, кесте қағаздары
Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Қызығушылықты ояту «Теңдеу дегеніміз не?»
3) Мағынаны тану (есептер шығару)
4) Ой толғаныс «кім жылдам?» (кестемен жұмыс)
5) Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу, сабаққа дайындықтарына шолу жасап өту.
ІІ. Қызығушылықты ояту
Теңдеу дегеніміз не?
ІІІ. Мағынаны тану (есептер шығару)
805 есеп
Турис белгіленген пунктке екі күнде барды. Олар бірінші күні екінші күнге қарағанда барлық жолдың 3\7 - ін артық жүрді. Турист жолдың қандай бөлігін бірінші күні жүрді, қандай бөлігін екінші күні жүрді?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 9 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 9 сынып
Рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Квадрат және рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығарту. Оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
ШҚО, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Жұбандық Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Акенева Асем Жумагалиевна
Жай бөлшектерді бөлу
Ақмола облысы, Арашалы кенті №3 Аршалы орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жумадилова Назира Оразалиевна
Математика пәнінен күнтізбелік жоспар 5-9 сыныптар үшін
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Жыңғылды селосы, С. Нұрниязұлы атындағы мектеп - интернатының математика пәні мұғалімі: Әлмұратова Перизат Керізбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.