Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбына есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушылардың «Сызықтық теңсіздіктер және сызықтық теңсіздік тер жүйесі» тарауы бойынша алған білімдерін одан әрі тереңдету, толықтыру, алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау.
2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық ізденістерін логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой - өрістерін кеңейтуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік жасау.
3. Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, дәлдікке, шапшаңдыққа және өзін - өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту.
Сабақтың түрі: топтық сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтық тапсырмалар орындау.
Сабақтың көрнекілігі: топшамалар, интерактивті тақта, слайдтар.
Сабақтың өту барысы:
1 - бөлім. а) Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау)
ә) Сабақтың өту әдісін түсіндіру.
2 - бөлім. Сабақтың жоспары:
Ι. Ой - толғау сәті (сұрақ – жауап)
а) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер, анықтамасы.
ә) Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін орындалатын шарттар.
б) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі.
в) Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
г) Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу үшін орындалатын шарттар.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушылардың «Сызықтық теңсіздіктер және сызықтық теңсіздік тер жүйесі» тарауы бойынша алған білімдерін одан әрі тереңдету, толықтыру, алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау.
2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық ізденістерін логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой - өрістерін кеңейтуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік жасау.
3. Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, дәлдікке, шапшаңдыққа және өзін - өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту.
Сабақтың түрі: топтық сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтық тапсырмалар орындау.
Сабақтың көрнекілігі: топшамалар, интерактивті тақта, слайдтар.
Сабақтың өту барысы:
1 - бөлім. а) Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау)
ә) Сабақтың өту әдісін түсіндіру.
2 - бөлім. Сабақтың жоспары:
Ι. Ой - толғау сәті (сұрақ – жауап)
а) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер, анықтамасы.
ә) Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін орындалатын шарттар.
б) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі.
в) Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
г) Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу үшін орындалатын шарттар.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 9 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 9 сынып
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесімен таныстыру және есептер шығаруда қолдана отырып, сан аралығымен жаза білу.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
ШҚО, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Жұбандық Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Акенева Асем Жумагалиевна
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі тақырыбына есептер шығару
Атырау қаласы, Ғани Мұратбаев атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Қанатова Талшын Иватқызы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін қорытындылау сабағы
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі: Сулекеева Гульзира Каппасовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.