Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы,
Ақмарал ауылы, Ақмарал негізгі орта мектебі КММ
Математика пәні мұғалімі С. М. Дюзбаева
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау, тексеру
2. Дамытушылық: Оқушылардың өз ойларын жинақтап математикалық тілде тұжырым жасай білу қабілеттерін дамыту, білім танымын дамыту, теориялық білімдерін практикамен байланыстыра білу.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды берілген тапсырмаларды тиянақты орындай білуге, тез есептеп, тез ойлауға, ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау - жинақтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, карточкалар, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың ұстанымы: а) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақтағы ұстанымымыз;
«Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, білімің мен еңбегің екі жақтап» (Абай)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
II. а) Сұрақ жауап ( ауызша сұрақтар беру арқылы «Қайталау – оқу анасы» сөзі шығады)
1) Бөлімі 10, 100, 1000 және т. с. с. жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? (Қ)
2) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? (А)
3) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп
аталады? ( Й )
4) 7, 126 ондық бөлшегінің, бөлшек бөлігінің разрядтарын ата? (Т)
Ақмарал ауылы, Ақмарал негізгі орта мектебі КММ
Математика пәні мұғалімі С. М. Дюзбаева
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау, тексеру
2. Дамытушылық: Оқушылардың өз ойларын жинақтап математикалық тілде тұжырым жасай білу қабілеттерін дамыту, білім танымын дамыту, теориялық білімдерін практикамен байланыстыра білу.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды берілген тапсырмаларды тиянақты орындай білуге, тез есептеп, тез ойлауға, ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау - жинақтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, карточкалар, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың ұстанымы: а) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақтағы ұстанымымыз;
«Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, білімің мен еңбегің екі жақтап» (Абай)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
II. а) Сұрақ жауап ( ауызша сұрақтар беру арқылы «Қайталау – оқу анасы» сөзі шығады)
1) Бөлімі 10, 100, 1000 және т. с. с. жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? (Қ)
2) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? (А)
3) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп
аталады? ( Й )
4) 7, 126 ондық бөлшегінің, бөлшек бөлігінің разрядтарын ата? (Т)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Оқушыларға сабақ барысында деңгейлеп саралап оқыту технологиясы бойынша жұмыс орындайтындықтарын түсіндіру.
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, «Горный ЖББОМ» КММ Жағыпарова Арай Бақытқызы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін айыра білуді қалыптастыру. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қойылуымен ондық таңбалар санын қалай анықталуын түсіндіру.
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Математика пәні мұғалімі Амангуль Мухаметгалийқызы
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәні мұғалімі Диярова Айымгүл Сәтиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.