Дарындылар додасы
Солтүстік Қазақстан облысы,
Есіл ауданы, Мектеп ауылы,
«Мектеп негізгі мектебі» КММ
математика және информатика пәнінің мұғалімі
Балахметова Роза Балгабаевна
Тақырыбы: Дарындылар додасы
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру. Оқушылардың есеп шығаруға ынтасын арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін, білімге құштарлығы, зейіні дамыту, ұйымшылдық қабілеттерін дамыту. Алдынғы алған білімдерін сараптап қажеттісін қолданып, салыстыра білуіне үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Типі: Білім дағдыларын жетілдіру сабағы
Түрі: Жарыс сабақ.
Көрнекілігі: компьютер, қанатты сөздер, бағалау парағы.
Сабақ барысы:
1 - жүргізуші:
«Асыл тастан, өнер жастан
Шығады деп дарынды
Халық айтса қалт айтпайды
Әрқашанда нанымды» - деп Абай атамыз айтқандай
«Өмірдің өзі сайыс, ойын».
2 - жүргізуші:
Бүгін біздің сыныпта математика пәнінің алғырлары күш сынасып,
өздерінің білім деңгейін көрсетпекші
1 - жүргізуші:
Шақырамыз, келіңдер жарысуға.
Күш, өнер, біліммен алысуға
Бар өнерді салайық, ортамызға
Қанеки, кім шығады сайысуға
Ортаға сайыскерлерді шақырамыз.
2 - жүргізуші:
Сонымен, құрметті көрермендер, сайысымызды бастайық.
Сайысымыздың алғашқы туры - «Бәйге»
Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім беріңіз
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар,
Бәйге, бәйге, бәйге бір көріңіз
1 - жүргізуші:
Бұл тур бойынша сайысқа қатысушы тұлпарларға сұрақтар қойылады.
Кім бірінші белгі берсе, сол жауап береді.
Әрбір дұрыс жауапқа 10 – ұпай
Тур. « Бәйге» (слайд)
1. Жақша алдында минус таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
( Жақша ішіндегі алгебралық қосындылардың таңбалары қарама – қарсы таңбаларға өзгереді)
2. Қандай өрнек әріпті өрнек деп аталады?
(Құрамында әріпі бар өрнек әріпті өрнек деп аталады )
2 - жүргізуші:
« Ана тілің - арың бұл
Ұятың боп тұр бетте
Өзге тілдің бәрін біл
Өз тіліңді құрметте» - дей келе сайысымыздың келесі туры
«Тіл - өнер» бөлімін бастаймыз.
1 - жүргізуші:
Бұл бөлім бойынша сайыскерлерімізге жұмбақ немесе мақал - мәтелдерден және геометриялық ұғымдардан сөз жасырылады.
Жауабын екі тілге аудару керек.
Жауабын дұрыс тауып 10 ұпай, аударса 20 ұпайға ие боласыңдар.
Тур. «Тіл - өнер»(слайд)
1. Кез келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады
(түзу - прямая)
2. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура
(бұрыш - угол)
3. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі
(сәуле - луч)
4. Тік бұрыштан кіші бұрыш
(сүйір - острый )
5. Көп сөз – күміс,
Аз сөз - ____.(алтын – золото)
2 – жүргізуші:
Қойылған сұрақ, есепке,
Ойланып жауап іздейік.
Уақытты текке өткізбей
Лезде шешіп өтейік.
Сайысымыздың келесі айналымына көшейік...
1 – жүргізуші:
Сайысымыздың келесі бөлімі «Ғажайып бестік»
Бұл бөлімде оқушылар компьютерде кесте бойынша сұрақтар таңдайды.
Есіл ауданы, Мектеп ауылы,
«Мектеп негізгі мектебі» КММ
математика және информатика пәнінің мұғалімі
Балахметова Роза Балгабаевна
Тақырыбы: Дарындылар додасы
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру. Оқушылардың есеп шығаруға ынтасын арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін, білімге құштарлығы, зейіні дамыту, ұйымшылдық қабілеттерін дамыту. Алдынғы алған білімдерін сараптап қажеттісін қолданып, салыстыра білуіне үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Типі: Білім дағдыларын жетілдіру сабағы
Түрі: Жарыс сабақ.
Көрнекілігі: компьютер, қанатты сөздер, бағалау парағы.
Сабақ барысы:
1 - жүргізуші:
«Асыл тастан, өнер жастан
Шығады деп дарынды
Халық айтса қалт айтпайды
Әрқашанда нанымды» - деп Абай атамыз айтқандай
«Өмірдің өзі сайыс, ойын».
2 - жүргізуші:
Бүгін біздің сыныпта математика пәнінің алғырлары күш сынасып,
өздерінің білім деңгейін көрсетпекші
1 - жүргізуші:
Шақырамыз, келіңдер жарысуға.
Күш, өнер, біліммен алысуға
Бар өнерді салайық, ортамызға
Қанеки, кім шығады сайысуға
Ортаға сайыскерлерді шақырамыз.
2 - жүргізуші:
Сонымен, құрметті көрермендер, сайысымызды бастайық.
Сайысымыздың алғашқы туры - «Бәйге»
Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім беріңіз
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар,
Бәйге, бәйге, бәйге бір көріңіз
1 - жүргізуші:
Бұл тур бойынша сайысқа қатысушы тұлпарларға сұрақтар қойылады.
Кім бірінші белгі берсе, сол жауап береді.
Әрбір дұрыс жауапқа 10 – ұпай
Тур. « Бәйге» (слайд)
1. Жақша алдында минус таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
( Жақша ішіндегі алгебралық қосындылардың таңбалары қарама – қарсы таңбаларға өзгереді)
2. Қандай өрнек әріпті өрнек деп аталады?
(Құрамында әріпі бар өрнек әріпті өрнек деп аталады )
2 - жүргізуші:
« Ана тілің - арың бұл
Ұятың боп тұр бетте
Өзге тілдің бәрін біл
Өз тіліңді құрметте» - дей келе сайысымыздың келесі туры
«Тіл - өнер» бөлімін бастаймыз.
1 - жүргізуші:
Бұл бөлім бойынша сайыскерлерімізге жұмбақ немесе мақал - мәтелдерден және геометриялық ұғымдардан сөз жасырылады.
Жауабын екі тілге аудару керек.
Жауабын дұрыс тауып 10 ұпай, аударса 20 ұпайға ие боласыңдар.
Тур. «Тіл - өнер»(слайд)
1. Кез келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады
(түзу - прямая)
2. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура
(бұрыш - угол)
3. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі
(сәуле - луч)
4. Тік бұрыштан кіші бұрыш
(сүйір - острый )
5. Көп сөз – күміс,
Аз сөз - ____.(алтын – золото)
2 – жүргізуші:
Қойылған сұрақ, есепке,
Ойланып жауап іздейік.
Уақытты текке өткізбей
Лезде шешіп өтейік.
Сайысымыздың келесі айналымына көшейік...
1 – жүргізуші:
Сайысымыздың келесі бөлімі «Ғажайып бестік»
Бұл бөлімде оқушылар компьютерде кесте бойынша сұрақтар таңдайды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жүйріктен жүйрік озар, жарысқанда 5 - 7 сыныптар
Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Ойла. Сана. Епті бол
Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, алған білімдерін тереңдету, ой - өрісін кеңейту. Қиялын ұштап, шығармашылық қабілеттерін шыңдау, дамыту, есептеу дағдыларын жетілдіру.
Математика көшбасшысы
Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан қаласы, Х. Мұстафина атындағы орта мектептің математика, информатика пәндері мұғалімі Хасенова Ләзат Каукенқызы
Дарындылар додасы
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Сайын Шапағатов ауылы № 1 жалпы білім беретін мектеп –лицейінің математика пәні мұғалімі Токаева Айтбиби «Дарындылар додасы» Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын,ынтасын,зейінін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.