Құрылымы күрделі теңдеу
Тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қосылғыш қосылғыш қосындының мәнін табудың жолын түсіндіру, шығу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тақтамен жұмыс жасайды берілген есеп мысалдарды орындай алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Берілген есеп мысалдардың орындалу жолдарын біледі
Кейбір оқушылар: Қалдықпен берілген есепті шығарады, күрделі теңдеуді шығара алады.
Тілдік мақсат: Жазылым оқылым тыңдалым айтылым
Алдыңғы оқу: Білімді тексеру
Басталуы 5 - мин
1. Ұйымдастыру
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
2. Үй тапсырмасы сұрау
3. Өткен сабақты қорыту
1. Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды. Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л
2. Тік төртбұрыштың ұзындығы 9 см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап.
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см
3. Теңдеуді шеш: х - 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98
4. Өрнектің мәнін тап. (26 - 17). (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17
5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99
6. 1 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц
7. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2
8. Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = 8 жүзд
9. Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин
10. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін
11. Шаршының қабырғасы 4 м - ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²
Ортасы.
Мағынаны тану – 30 - минут
1. Жаңа сабақты
Аялдама әдісімен оқулықтағы тапсырманы орындау
Оқулықпен жұмыс
1 - топ №1
2 - топ №2
3 - топ №3, 4
№5, 6 тақтада орындалады
Теңдеулерді шеш.
100 Х -(23+17)=60
70 - а=8+9+2
Х+12=50 -(15+5)
(30 - 15)+у=80
А+(45 - 30)=75
3. Кері байланыс.
Аяқталуы 5 - минут
Бағалау. Оқушының сабақтан алған әсерін смайлинк арқылы бағалаймын
Үйге тапсырма: 7мысал. 79 бет
ОҚО, Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Әсембай Жанат
Құрылымы күрделі теңдеу. жүктеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қосылғыш қосылғыш қосындының мәнін табудың жолын түсіндіру, шығу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тақтамен жұмыс жасайды берілген есеп мысалдарды орындай алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Берілген есеп мысалдардың орындалу жолдарын біледі
Кейбір оқушылар: Қалдықпен берілген есепті шығарады, күрделі теңдеуді шығара алады.
Тілдік мақсат: Жазылым оқылым тыңдалым айтылым
Алдыңғы оқу: Білімді тексеру
Басталуы 5 - мин
1. Ұйымдастыру
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
2. Үй тапсырмасы сұрау
3. Өткен сабақты қорыту
1. Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды. Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л
2. Тік төртбұрыштың ұзындығы 9 см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап.
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см
3. Теңдеуді шеш: х - 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98
4. Өрнектің мәнін тап. (26 - 17). (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17
5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99
6. 1 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц
7. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2
8. Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = 8 жүзд
9. Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин
10. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін
11. Шаршының қабырғасы 4 м - ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²
Ортасы.
Мағынаны тану – 30 - минут
1. Жаңа сабақты
Аялдама әдісімен оқулықтағы тапсырманы орындау
Оқулықпен жұмыс
1 - топ №1
2 - топ №2
3 - топ №3, 4
№5, 6 тақтада орындалады
Теңдеулерді шеш.
100 Х -(23+17)=60
70 - а=8+9+2
Х+12=50 -(15+5)
(30 - 15)+у=80
А+(45 - 30)=75
3. Кері байланыс.
Аяқталуы 5 - минут
Бағалау. Оқушының сабақтан алған әсерін смайлинк арқылы бағалаймын
Үйге тапсырма: 7мысал. 79 бет
ОҚО, Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Әсембай Жанат
Құрылымы күрделі теңдеу. жүктеу
Жаңалықтар
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулер шешуді түсіндіру, сол жақ бөлігін қарапайым түрге келтіру, белгісіз компонентті атау, белгісіз компонентті табу ережесін біледі.
Тест Математика
Математика пәнінен 4 - сынып оқушыларына арналған 5 нұсқалық тест сұрақтары
5 - ке көбейту және бөлу
5 - ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру. 1. Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау.
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Математика 3 сынып Бақылау және өздік жұмыстары. Математикалық диктант 1. 36 мен 58 сандарының қосындысының мәні; 2. 90 мен 25 сандарының айырмасының мәні; 3. Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу алгоритмін, теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру; есепті түрлендіруге және салыстыруға машықтандыру;
Математикадан бастауыш сыныптарына арналған бақылау жұмыстары
Бақылау 1-класс І нұсқа 1. Есепте 2+3 = 4+2= 5+3= 7-2 = 1 +8= 9+1=
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.