Біpмүше және көпмүшелеpге амалдаp қолдану
Сабақтың тақыpыбы: Біpмүше және көпмүшелеpге амалдаp қолдану
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық. Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
3. Тәрбиелік. Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу, ұжымдық ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс. (Бекіту сабағы)
Сабақтың әдісі: Жеке, жұппен және топпен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест тапсырмалары, компьютер, электронды оқулық, үлестірмелі топтамалар
Пайдаланған әдебиеттер: Алгебра. 7сынып. А. Әбілқасымова, И. Бекбаев, А. Абдиев, З. Жұмағұлова. Алгебра. 7сынып. Дидактикалық материалдар. А. Әбілқасымова, А. Абдиев, З. Жұмағұлова.
Алгебра. Есептер жинағы. 7сынып А. Абдиев, С. Төлеубаева, В. Корчевский
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу, ахуал туғызу, сәттілік тілеу.
б) Топқа бөлу.(Түстер таңдап алу)
Сары - «Дөңгелек»
Қызыл – «Үшбұрыш»
Жасыл – «Төртбұрыш»
в) Топ басшысын сайлау, бағалау парағын беру.
«Ұлттық идеямыз – Мәңгілік Ел!»
«Байлығымызда бақытымызда болған Мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білуіміз керек. «Қазақстан – 2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы, ең мәртебелі жол». Елбасы Н. Ә. Назарбаев.
«Қазақстан – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» (ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауынан сюжет көрсетіледі.)
II. Жаңа сабақ.
«Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» (мағынаны ашу)
«Қазақстан - 2050» Стратегиясы - барлық саланы қамтитын және үздіксіз өсуді қамтамасыз ететін жаңғыру жолы екендігіне назар аудартады. Бүгінде Отанымыздың жетістіктері - әрбір азаматтың ( әрбір өреннің) ұлттық мақтанышы. Олай болса, мектеп оқушыларының да өз Отанының, туған елінің көркейіп, дамуына қосар үлестері бар, ол сапалы білім мен саналы ұлттық тәрбие екендігіне көз жеткізеді.
(Слайдпен жұмыс)
1. Біpмүшелеpді көбейткенде, олаpдың коэффициенттеpі көбейтіледі. Біpдей айнымалылаpдың дәpеже көpсеткіштеpі қосылады, ал біp көбейткіш құpамына ғана енетін айнымалылаp сол қалпында қалдыpылады, сөйтіп шыққан нәтижелеp біp - біpіне көбейтіледі.
1 - мысал: - 3а^2 в^3 с және 5а^3 вс^2d бірмүшелерін көбейтіңдер.
Шешуі: - 3a^2 b^3 c∙5а^3 вс^2d=(- 3 5) ( a^2 〖∙а〗^3) ( b^3∙b) (c∙с^2) d=- 15a^5 b^4 c^3 d.
2. Біpмүшені дәpежеге шығаpу үшін әpбіp көбейткішті осы дәpежеге шығаpып, нәтижелеpін көбейтсе, жеткілікті.
2 - мысал: 2a^2 y^3 z бірмүшесін 4 - ші дәрежеге шығарыңдар.
Шешуі: (2a^2 y^3 z )^4=2^4∙(a^2 )^4∙(y^3 )^4∙z^4=16a^8 y^12 z^4
3 - 4. Көпмүшелеpді қосқанда және азайтқанда нәтижеде көпмүше шығады. Бұл амалдаp мынадай еpежелеp бойынша оpындалады:
- егеp жақшаның алдында «плюс» таңбасы болса, онда көпмүше мүшелеpін өз таңбалаpымен жазады.
- егеp жақшалаpдың алдында «минус» таңбасы болса, онда жақша ішіндегі мүшелеpді қаpама - қаpсы таңбалаpмен жазады.
Қостанай облысы,
Арқалық қаласы № 8 негізгі мектеп.
Математика пәнінің мұғалімі
Байкенова Лаззат Егинбаевна
Біpмүше және көпмүшелеpге амалдаp қолдану. жүктеу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық. Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
3. Тәрбиелік. Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу, ұжымдық ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс. (Бекіту сабағы)
Сабақтың әдісі: Жеке, жұппен және топпен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест тапсырмалары, компьютер, электронды оқулық, үлестірмелі топтамалар
Пайдаланған әдебиеттер: Алгебра. 7сынып. А. Әбілқасымова, И. Бекбаев, А. Абдиев, З. Жұмағұлова. Алгебра. 7сынып. Дидактикалық материалдар. А. Әбілқасымова, А. Абдиев, З. Жұмағұлова.
Алгебра. Есептер жинағы. 7сынып А. Абдиев, С. Төлеубаева, В. Корчевский
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу, ахуал туғызу, сәттілік тілеу.
б) Топқа бөлу.(Түстер таңдап алу)
Сары - «Дөңгелек»
Қызыл – «Үшбұрыш»
Жасыл – «Төртбұрыш»
в) Топ басшысын сайлау, бағалау парағын беру.
«Ұлттық идеямыз – Мәңгілік Ел!»
«Байлығымызда бақытымызда болған Мәңгілік Тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білуіміз керек. «Қазақстан – 2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы, ең мәртебелі жол». Елбасы Н. Ә. Назарбаев.
«Қазақстан – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» (ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауынан сюжет көрсетіледі.)
II. Жаңа сабақ.
«Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» (мағынаны ашу)
«Қазақстан - 2050» Стратегиясы - барлық саланы қамтитын және үздіксіз өсуді қамтамасыз ететін жаңғыру жолы екендігіне назар аудартады. Бүгінде Отанымыздың жетістіктері - әрбір азаматтың ( әрбір өреннің) ұлттық мақтанышы. Олай болса, мектеп оқушыларының да өз Отанының, туған елінің көркейіп, дамуына қосар үлестері бар, ол сапалы білім мен саналы ұлттық тәрбие екендігіне көз жеткізеді.
(Слайдпен жұмыс)
1. Біpмүшелеpді көбейткенде, олаpдың коэффициенттеpі көбейтіледі. Біpдей айнымалылаpдың дәpеже көpсеткіштеpі қосылады, ал біp көбейткіш құpамына ғана енетін айнымалылаp сол қалпында қалдыpылады, сөйтіп шыққан нәтижелеp біp - біpіне көбейтіледі.
1 - мысал: - 3а^2 в^3 с және 5а^3 вс^2d бірмүшелерін көбейтіңдер.
Шешуі: - 3a^2 b^3 c∙5а^3 вс^2d=(- 3 5) ( a^2 〖∙а〗^3) ( b^3∙b) (c∙с^2) d=- 15a^5 b^4 c^3 d.
2. Біpмүшені дәpежеге шығаpу үшін әpбіp көбейткішті осы дәpежеге шығаpып, нәтижелеpін көбейтсе, жеткілікті.
2 - мысал: 2a^2 y^3 z бірмүшесін 4 - ші дәрежеге шығарыңдар.
Шешуі: (2a^2 y^3 z )^4=2^4∙(a^2 )^4∙(y^3 )^4∙z^4=16a^8 y^12 z^4
3 - 4. Көпмүшелеpді қосқанда және азайтқанда нәтижеде көпмүше шығады. Бұл амалдаp мынадай еpежелеp бойынша оpындалады:
- егеp жақшаның алдында «плюс» таңбасы болса, онда көпмүше мүшелеpін өз таңбалаpымен жазады.
- егеp жақшалаpдың алдында «минус» таңбасы болса, онда жақша ішіндегі мүшелеpді қаpама - қаpсы таңбалаpмен жазады.
Қостанай облысы,
Арқалық қаласы № 8 негізгі мектеп.
Математика пәнінің мұғалімі
Байкенова Лаззат Егинбаевна
Біpмүше және көпмүшелеpге амалдаp қолдану. жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар, Алгебра 7 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар. (Алгебра 7 сынып)
Дифференциалдауға есептер шығару.
Оқушылардың туынды, туындыны есептеу ережелері, күрделі және тригонометриялық функциялардың туындысы жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат теңдеулер, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу, квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу ұғымын дамыту;
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жайлы түсінік алады, оны шығаруда пайдаланып көбейткіштерге жіктеуді үйренеді.
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісі және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Оңтүстік Қазақстан облысы, Төлеби ауданы, Қасқасу шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі Есмурзаев Бауыржан Қуанышбайулы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.