Қималар
Тақырыбы: Қималар
Геометрия 10 сынып
Сабақтың типі: Жаңа тақырып меңгеру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Қиюшы жазықтық, көпжақтың қимасы, параллелепипедтің диагональдық қимасы ұғымдарымен таныстыру, тікбұрышты параллелепипедтің және тетраэдрдің қималарын салып үйрету.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың геометрия пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тез есептей білуге баулу
б) Тәрбиелілік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, проектор, плакаттар, карточкалар, бағалау парақтары, т. б. б
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру (3 – мин)
II. Үй тапсырмасын тексеру (5 – мин)
III. Өтілген тақырыпты қайталау (10 – мин)
IV. Жаңа тақырып түсіндіру (15 – мин)
V. Жаңа сабақты бекіту (7 – мин)
VI. Үйге тапсырма (3 – мин)
VII. Оқушыларды бағалау (2 мин)
VIIІ. Қорытынды.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, олардың дайындығына және сынып тазалығына назар аудару.
ә) Сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлемін:
1. «Куб» тобы
2. «Параллелепипед» тобы
3. «Тетраэдр» тобы
ІІ. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың білімін тексеру
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
а) Тетраэдр дегеніміз не?
ә) Куб деп неге айтамыз?
б) Параллелепипед деп қандай фигураны атаймыз?
2. Ғажайып алаңы (есептер шығару)
Бір оқушы тақтаға есепке шығады. (Үй жұмысы) § 8 №2 (35 бет)
Қималар жүктеу
Геометрия 10 сынып
Сабақтың типі: Жаңа тақырып меңгеру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Қиюшы жазықтық, көпжақтың қимасы, параллелепипедтің диагональдық қимасы ұғымдарымен таныстыру, тікбұрышты параллелепипедтің және тетраэдрдің қималарын салып үйрету.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың геометрия пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тез есептей білуге баулу
б) Тәрбиелілік: Дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, проектор, плакаттар, карточкалар, бағалау парақтары, т. б. б
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру (3 – мин)
II. Үй тапсырмасын тексеру (5 – мин)
III. Өтілген тақырыпты қайталау (10 – мин)
IV. Жаңа тақырып түсіндіру (15 – мин)
V. Жаңа сабақты бекіту (7 – мин)
VI. Үйге тапсырма (3 – мин)
VII. Оқушыларды бағалау (2 мин)
VIIІ. Қорытынды.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, олардың дайындығына және сынып тазалығына назар аудару.
ә) Сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлемін:
1. «Куб» тобы
2. «Параллелепипед» тобы
3. «Тетраэдр» тобы
ІІ. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың білімін тексеру
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
а) Тетраэдр дегеніміз не?
ә) Куб деп неге айтамыз?
б) Параллелепипед деп қандай фигураны атаймыз?
2. Ғажайып алаңы (есептер шығару)
Бір оқушы тақтаға есепке шығады. (Үй жұмысы) § 8 №2 (35 бет)
Қималар жүктеу
Қималар сабақ жоспары геометрия 10 сынып қиюшы жазықтық көпжақтың қимасы параллелепипедтің диагональдық қимасы
Жаңалықтар
Призма мен пирамиданың жазықтықпен қималарын салу
Оқушыларды көпбұрыштың жеке түрлерімен және кеңістіктегі фигураларды бейнелеуге қойылатын талаптармен таныстыру;
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемінің формуласы
Тік бұрышты параллелепипед туралы кеңінен түсінік беру. Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі куб см3 таныстыру.
Конус, конустың жазықтықпен қимасы. Конустың жазбасы және бетінің ауданы
Конус, конустың жазықтықпен қималары, конустың жазбасы және бетінің ауданы туралы меңгерту; Конустың бетінің аудандарын табу формуласын есеп шығаруда қолдана білуге дағдыландыру;
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
Ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №266 мектеп-лицейдің математика пәні мұғалімі Есқалиева Гүлнұр Бақытбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.