Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.
Ондық бөлшектерді салыстыру.
Сабақтың басы 5 мин
Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Иә және жоқ әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтаймын.
Оқушылар дұрыс болса иә деген жауапты, қате болса жоқ деген жауапты көтереді.
1. 0, 3 =3/10, Иә 0, 07=7/1000 Жоқ 0, 83 =83/100, Иә 0, 999=999/1000 Иә
Ондық бөлшек түрінде жаз.
½ =0/5 Иә
3/10 =0, 3 2/ 5=0, 8 Жоқ
3/6=0, 5 Иә 1/5=0, 4Жоқ
Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау.
Сабақ ортасы
Оқушылармен координаталық сәуледе жай бөлшектерді кескіндеу алгоритмін талқылаймыз. Бұл алгоритмді ондық бөлшектерді кескіндеу үшін қолданудың мүмкіндігін талқылаймын. Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді бейнелеу үшін қандай бірлік кесіндіні пайдалану ыңғайлы екенін анықтаймыз
Оқушыларды топтарға біріктіремін
Жай бөлшектер, оларға сәйкес ондық бөлшектер, олардың геометриялық интерпретациялары және координаталық сәулелер бейнеленген үлестірмелер таратамын
Тапсырма беремін
Үлестірмелерді сәйкес бағандарға орналастырып, берілген бөлшекке сәйкес нүктені координаталық сәуледе белгілеу керек. Тапсырмаларды аяқтаған соң оқушылар жауаптары бар кестені көрсетеді және шешу жолдарын басқа топтарға түсіндіреді.
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру. жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.
Ондық бөлшектерді салыстыру.
Сабақтың басы 5 мин
Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Иә және жоқ әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтаймын.
Оқушылар дұрыс болса иә деген жауапты, қате болса жоқ деген жауапты көтереді.
1. 0, 3 =3/10, Иә 0, 07=7/1000 Жоқ 0, 83 =83/100, Иә 0, 999=999/1000 Иә
Ондық бөлшек түрінде жаз.
½ =0/5 Иә
3/10 =0, 3 2/ 5=0, 8 Жоқ
3/6=0, 5 Иә 1/5=0, 4Жоқ
Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау.
Сабақ ортасы
Оқушылармен координаталық сәуледе жай бөлшектерді кескіндеу алгоритмін талқылаймыз. Бұл алгоритмді ондық бөлшектерді кескіндеу үшін қолданудың мүмкіндігін талқылаймын. Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді бейнелеу үшін қандай бірлік кесіндіні пайдалану ыңғайлы екенін анықтаймыз
Оқушыларды топтарға біріктіремін
Жай бөлшектер, оларға сәйкес ондық бөлшектер, олардың геометриялық интерпретациялары және координаталық сәулелер бейнеленген үлестірмелер таратамын
Тапсырма беремін
Үлестірмелерді сәйкес бағандарға орналастырып, берілген бөлшекке сәйкес нүктені координаталық сәуледе белгілеу керек. Тапсырмаларды аяқтаған соң оқушылар жауаптары бар кестені көрсетеді және шешу жолдарын басқа топтарға түсіндіреді.
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру. жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып Геометрия 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу, ондық бөлшектерді салыстыру.
Ондық бөлшектерді жазып оқу, ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру.
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және ондық бөлшектерді салыстыра білу. Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білуге дағдыларын қалыптастыру.
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшекті қосады және азайтады Әртүрлі разрядтағы ондық бөлшектерді азайтады
Математикадан емтихан сұрақтары (5 сынып)
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Жаңа Қаратон поселкес,і №23 жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.