Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану

17 мам 2013, Жұма
Категориясы: Математика
Алгебра - 9 сынып
Тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану (презентациясымен)

Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Слайдтар, формулалар

Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VІ. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин

Резерв тапсырмалары
Сабақтың моделі / барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік

ІІ. Сәлеметсіздер ме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру»
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни......
1) блиц - сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
«тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.

1 - сұрақ:
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 566
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ математика пәні мұғалімі Абишева Тухжан Абишевна
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді өрнектерді түрлендіруге қолдану
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді өрнектерді түрлендіруге қолдану
Ақжайық ауданы, Мерген ауылы. Математика пәні мұғалімі: Мухамбеткалиева Маншук Қабдолқызы
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
№28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Алдабергенова Данара Балгабаевна
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Оқушылардың алған білімдерін өмірде пайдалана білуі мен есте сақтау қабілетін, танымдық белсенділігін, шығармашылдығын және дербестік қасиеттерін дамыту.
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану Тригонометриялық өрнектерді тепе – тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе – теңдіктерді дәлелдеуді үйрену
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
ОҚО, Сарыағаш ауданы, №31 Талғат Бигелдинов жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Жанат Шалданбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×