Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Алгебра - 9 сынып
Тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану (презентациясымен)
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Слайдтар, формулалар
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VІ. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
Резерв тапсырмалары
Сабақтың моделі / барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Сәлеметсіздер ме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру»
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни......
1) блиц - сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
«тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1 - сұрақ:
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?
Тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану (презентациясымен)
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Слайдтар, формулалар
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VІ. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
Резерв тапсырмалары
Сабақтың моделі / барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Сәлеметсіздер ме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру»
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни......
1) блиц - сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
«тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1 - сұрақ:
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ математика пәні мұғалімі Абишева Тухжан Абишевна
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді өрнектерді түрлендіруге қолдану
Ақжайық ауданы, Мерген ауылы. Математика пәні мұғалімі: Мухамбеткалиева Маншук Қабдолқызы
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
№28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Алдабергенова Данара Балгабаевна
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Оқушылардың алған білімдерін өмірде пайдалана білуі мен есте сақтау қабілетін, танымдық белсенділігін, шығармашылдығын және дербестік қасиеттерін дамыту.
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану Тригонометриялық өрнектерді тепе – тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе – теңдіктерді дәлелдеуді үйрену
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
ОҚО, Сарыағаш ауданы, №31 Талғат Бигелдинов жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Жанат Шалданбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.