Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
Сабақтың үш мақсаты:
1. Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету. Есеп шығаруға дағдыландыру, теңдеулерді шешуге, оны дұрыс жазуға үйрету.
2. Есте сақтау, ойлау, сөйлеу, ауызша, жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Еңбекке баулу, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиелеу.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ауызша жаттығулар.
1. Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.
а) 8, 5<х<9, 5
б) 0, 23<х<1, 7
в) 99, 9< х<10, 1
Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес белгі карточкаларын көтереді.
2. Мына ондық бөлшектерді оқыңдар. 15, 3764; 153, 764; 1, 53764.
4. Сандарды салыстыр: 8, 14 * 7, 82
9, 14 * 9, 1456
0, 075 * 0, 065
9, 001 * 9, 01
2, 91 * 2, 91000
0, 627 * 0, 672
III. Үй тапсырмасын тексеру.
IV. Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы.
а) 0, 25 + 0, 46=A
б) 13, 123 + 5, 024=И
в) 38, 4 + 2, 06778=Е
г) 0, 83 + 1, 6079=Р
д) 5, 607+0, 193=Х
е) 9, 004+0, 193=М
ж) 0, 251+47, 749=Д
Жауабы: (АРХИМЕД).
V. Тақырыпты оқуды жалғастыру.
а) х -(9, 5+0, 49)=5, 04
х - 9, 99=5, 04
х=5, 04+9, 99
х=15, 03
Жауабы: х=15, 03
б) х -(1, 2+2, 71)=4, 99
х - 3, 91=4, 99
х=4, 99+3, 91
х=8, 9
Жауабы: х=8, 9
VI. Үйге тапсырма:
VII. Сабақтың қорытындысы
Сабақтың үш мақсаты:
1. Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету. Есеп шығаруға дағдыландыру, теңдеулерді шешуге, оны дұрыс жазуға үйрету.
2. Есте сақтау, ойлау, сөйлеу, ауызша, жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Еңбекке баулу, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиелеу.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ауызша жаттығулар.
1. Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.
а) 8, 5<х<9, 5
б) 0, 23<х<1, 7
в) 99, 9< х<10, 1
Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес белгі карточкаларын көтереді.
2. Мына ондық бөлшектерді оқыңдар. 15, 3764; 153, 764; 1, 53764.
4. Сандарды салыстыр: 8, 14 * 7, 82
9, 14 * 9, 1456
0, 075 * 0, 065
9, 001 * 9, 01
2, 91 * 2, 91000
0, 627 * 0, 672
III. Үй тапсырмасын тексеру.
IV. Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы.
а) 0, 25 + 0, 46=A
б) 13, 123 + 5, 024=И
в) 38, 4 + 2, 06778=Е
г) 0, 83 + 1, 6079=Р
д) 5, 607+0, 193=Х
е) 9, 004+0, 193=М
ж) 0, 251+47, 749=Д
Жауабы: (АРХИМЕД).
V. Тақырыпты оқуды жалғастыру.
а) х -(9, 5+0, 49)=5, 04
х - 9, 99=5, 04
х=5, 04+9, 99
х=15, 03
Жауабы: х=15, 03
б) х -(1, 2+2, 71)=4, 99
х - 3, 91=4, 99
х=4, 99+3, 91
х=8, 9
Жауабы: х=8, 9
VI. Үйге тапсырма:
VII. Сабақтың қорытындысы
Жаңалықтар
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді қосу және азайту
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту және жүйелеу. Ондық бөлшектердің жай бөлшектермен, жай бөлшектердің ондық бөлшектермен жазылуын және оқылуын үйрету. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің математика пәні мұғалімі Абишев Жумабек Абдраманович
Ондық бөлшектерді бөлу
Түркістан қаласы, Математика пәнінің мұғалімі Есенкабулова Таттигуль Амангелдиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.