Мажордан D - ға ауытқу. DD каденцияда. Хроматикалық секвенциялар
«Музыка теориясы» ПБ.
Пән: Сольфеджио.
Бөлімі, курс, тобы: Халық аспаптар» бөлімінің 4к. «Б» тобы
Сабақтың тақырыбы: Мажордан D - ға ауытқу. DD каденцияда. Хроматикалық секвенциялар.
Сабақ жоспары:
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Ауытқуды құрып, әндетіп және естіп білу.
Дамытушылығы: Есту қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Пәнаралық байланыс.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, топтастыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: аралас
Пәнаралық байланыс: музыка теориясы, гармония
Көрнекілік құралдар: тақта, оқулықтар, аспап, көрнекті құралдар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Вокалды - интонациялық жаттығулар:
a) D dur гаммасын 3 түрін әндету(табиғи, үйлесімді, әуендік )
b) опевание - топпен және жеке оқушылармен
c) попевкалар - бөлек әр сатыдан
d) әндеткен гаммалардың түрлерін, сатыларды тыңдап анықтау
II. Үй жұмысын тыңдау
1. Алексеев 4 - дауысты № 186, 188 – 2 топ 4 - дауыста орындау. /ауытқуларды анықтау/
2. Ладухин №71 аккомпанементпен қостап әндету. /ауытқуларды анықтау/
III. Өткен тақырыпты қайталау
1. Сұрақтарға жауап беру -
• ауытқу дегеніміз не еді?
• Ауытқу қандай аккордтармен жасалады?
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Пән: Сольфеджио.
Бөлімі, курс, тобы: Халық аспаптар» бөлімінің 4к. «Б» тобы
Сабақтың тақырыбы: Мажордан D - ға ауытқу. DD каденцияда. Хроматикалық секвенциялар.
Сабақ жоспары:
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Ауытқуды құрып, әндетіп және естіп білу.
Дамытушылығы: Есту қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Пәнаралық байланыс.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, топтастыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: аралас
Пәнаралық байланыс: музыка теориясы, гармония
Көрнекілік құралдар: тақта, оқулықтар, аспап, көрнекті құралдар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Вокалды - интонациялық жаттығулар:
a) D dur гаммасын 3 түрін әндету(табиғи, үйлесімді, әуендік )
b) опевание - топпен және жеке оқушылармен
c) попевкалар - бөлек әр сатыдан
d) әндеткен гаммалардың түрлерін, сатыларды тыңдап анықтау
II. Үй жұмысын тыңдау
1. Алексеев 4 - дауысты № 186, 188 – 2 топ 4 - дауыста орындау. /ауытқуларды анықтау/
2. Ладухин №71 аккомпанементпен қостап әндету. /ауытқуларды анықтау/
III. Өткен тақырыпты қайталау
1. Сұрақтарға жауап беру -
• ауытқу дегеніміз не еді?
• Ауытқу қандай аккордтармен жасалады?
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ән, күй, би, марш қайда жетелейді?
Қызылорда обылысы, Байқоңыр қаласы, Тоқмұхамедов. Қ. Х атындағы №14орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ильясова Гулзира Кенесовна
Музыканың дамуы
Қызылорда облысы, Байқоңыр қаласы, Тоқмұхамедов Қ. Х атындағы №14 мектептің музыка пәні мұғалімі Ильясова Гулзира Кенесовна
Негізгі доминантсептаккорд (D7). Құрылысы және шешімі
Ладтағы және ладтан тыс Доминантсептаккордты анықтап, құрып білуге баулу, арнаулы музыкалық дағдыларын дамыту, дүниетанымын кеңейту
Ладтың басқа түрлері
«Д. Нұрпейісова атындағы халықтық музыка Академиясы» Атырау музыка колледжі. Туякалиева Сауле Биболатовна
Ұлттық аспаптар. Етістіктің шақтарын қайталау
Астана қаласы, № 45 орта мектеп Науразбаева Мадина Алтынбековна
Өзбек музыка өнері
ШҚО, Жарма ауданы, Қапай батыр ауылы Васильковка негізгі мектебінің музыка пәні мұғалімі Абильимажинов Нариман Талгатович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.