Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сыр сүлейі - Нұртуған

30 сәуір 2013, Сейсенбі
Категориясы: Музыка
Сабақтың тақырыбы: Сыр сүлейі - Нұртуған

Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Нұртуған жыраудың өмірі мен шығармашылығы жайлы әңгімелеу, түсіндіру.
б) Тәрбиелігі: Нұртуған жыраудың "Қанеки, тілім, сөйлеші" термесін үйрете отырып, оқушыларды үлкенді сыйлауға, мейірімді, инабатты, білімді, өнерлі азамат болып өсуге тәрбиелеу.
в) Дамытушылығы: Нұртуған жыраудың „Өсиет„ термесін үнтаспадан тыңдата отырып, халқымыздың әдеп - ғұрпын сақтауға, оқушылардың туған жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (Топтастыру орындау)
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үнтаспа
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих, математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу;
Оқушылардың назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
1. Жиенбай жырау қай жерде дүниеге келді? қандай тұлға?
2. Тұрмағанбет жырау қай жерде дүниеге келді және қандай термелері бар?
3. Жиенбай жырау қандай тұлға, қай жерде дүниеге келген?
4. Жырау деп кімді айтады, жыршы деп кімді айтады?

ІІІ. Оқушының білімін жан - жақты тексеру.
1."Эпос"сөзінің мағынасын түсіндіріп бер?
2. Терме дегеніміз не?
3. Бұқар жырау қай ханның ақылшысы, кеңесшісі болған?
4. Бұқар жыраудың өсиет термесін орындап бер?
5. Махамбет қандай тұлға? Оның өзіңе таныс күйін ата?
6. Махамбеттің „Мен, мен едім, мен едім„термесін орындап бер?
7. Базар жырау өз термесінде адам бойындағы қандай қасиеттерді салыстырып айтады? Термені есіңе түсір?

ІV Жаңа сабақ Сыр сүлейі - Нұртуған
1) Нұртуған жыраудың өмірі мен шығармашылығы жайлы түсінік беру.
2) Нұртуған жыраудың„Қанеки, тілім, сөйлеші„ термесін үйретіп, орындау.
3) Үнтаспадан терме тыңдау.

V. Жаңа сабақты бекіту.
1) Нұртуған жырау қай жерде дүниеге келген?
2) Нұртуған аталарың кім болған?
3) Нұртуған бұл термесі арқылы жастарды неге шақырады?

VI. Жаңа сабақты меңгергендігін тексеру.
1) Нұртуған атындағы жыраулық мектеп қай жерде ашылған?
2) Жырау дегеніміз кім? Өзіңе таныс жырауларды ата?
3) 4 - ке және 1 - ге саналатын нотаның ұзақтығын айтып бер?
4) Бота Сүлейменова кім?

Жаңа сабақты қорытындылау
1) Топтастыру әдісі бойынша Нұртуған жырау туралы оқушылар - дың ойын білу.
2) Термені үйреніп, орындау.
VІІІ. Үйге тапсырма
Нұртуған жыраудың „Қанеки, тілім, сөйлеші „термесін жаттау
ІХ. Бағалау
6 891
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ақтан жырау. «Он жаман»
Ақтан жырау. «Он жаман»
Ақтан жырау шығармашылығымен таныстыру. Жыраулық өнер және жыраулар шығармашылығының ерекшелігі, халыққа айтқан өсиеті, батырларға рух беруі жайлы әңгімелеу. Музыканың басқа өнер түрлерімен байланысын ұғына білу.
Сыр елі - жыр елі. Нұртуған ақынның мұрасы
Сыр елі - жыр елі. Нұртуған ақынның мұрасы
Нұртуған ХІХ ғ. өмір сүрген, Арал өңірінен шыққан атақты жырау, әрі орындаушы - жыршы екенің білдік. Өзінің соңына көптеген терме - толғаулар мен жыр - дастандар жазып қалдырған
Тест "Жыраулық дәстүр"
Тест "Жыраулық дәстүр"
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, №5 орта мектеп музыка мұғалімі Есмуханова Самал Жанатлековна
Ақтамберді жырау
Ақтамберді жырау
Астана қаласы, №36 орта мектебінің қазақ тілі әдебиеті пәні мұғалімі Тұрсынхан Г. Т
Сыр сүлейлерінің шығармалары. Нұртуған жырау
Сыр сүлейлерінің шығармалары. Нұртуған жырау
Зерттеуші: Мырзағұл Айгүл Жетекшісі: Зекенова Рима
Жыр алыбы - Жамбыл
Жыр алыбы - Жамбыл
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебі. Музыка пәнінің мұғалімі Серібаева Баян Төлепбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×