Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Математика сырлары

26 мам 2014, Дүйсенбі
Категориясы: Оқушыларға
«Адам байлығының ішіндегі ең тамашасы - білім», - деген екен шығыс ғұламасы Әбу - Райхан әл Бируни. Ендеше, білім байлығымызды тарихи сауаттылықтан бастайық..
1. Ондық бөлшектерді қашан және кім ойлап тапқан? (XIV ғ фламондық инженер Симон Стевин)
2. Градус деген латын сөзі нені білдіреді? (баспалдақ және қадам)
3. Ресейде ондық бөлшек туралы ілімді кім зерттеген? (1703 жылы Л. Ф. Магницкий)
4. 1673 ж неміс физигі және математигі Лейбниц тапқан барлық төрт арифметикалық амалды орындайтын прибор қалай аталады? (арифмометр)
5. Жер төңкергіш ғалымды ата. (Архимед).
6. Физиканың оң қолы химия болса, математика оның көзі деп кім айтқан? (М. В. Ломоносов)
7. Жер дәл шар емес екенін далаға шықпай - ақ үйде отырып қалам ұшымен дәлелдеген ғалым кім? (И. Ньютон)
8. Бар ғылымға қамқор болған адам, математикаға қамқор емес кім? (Нобель)
9. 787 - 850 ж өмір сүрген Орта Азия математигі «алгебра» терминін осы ғалымның еңбегіне байланысты алынған бұл кім? (Әл - Хорезми)
10. Оның есімі физикалық өлшемнің қызметі қысымды анықтайды әрі программалау тілі ретінде таныс кім?
11. Атақты әйел математик кім? (С. Коволевская)
12. Математикаға координаттар әдісін кім енгізген? (Р. Декарт)

1. Оң сан және теріс сан деп қандай санды айтамыз? (плюс. минус таңбалы санды)
2. Екі минус таңбалы сандардың көбейтіндісі қандай таңбалы сан болады? (люс таңбалы сан)
3. Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)
4. Тәуелсіз айнымалы қалай аталады? (икс)
5. Ең үлкен сан қалай аталады? (вигинтелеон)
6. Геометрияның грекше аудармасын айт. (жер өлшеу)
7. Кейбір айларда жексенбі күні ылғи жұп санға келеді. Аптаның қай жексембісі айдың 20 - сына келеді? (үшінші)
8. Бір айда 5 жексембі болу мүмкін бе? (ия, егер айдың бірі жексембі күннен басталса)
9. Ағаш үстінде 30 торғай отыр еді. оның екеуін атты, нешеуі қалды? (2)
10. Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1сағ 20 мин ұшады. Ол кері қарай 80 мин ұшады. Қалай қарай көбірек ұшқан? (1 сағ 20мин =80 мин)
11. Түнгі 12 - де жаңбыр жауып тұр. 72 сағаттан кейін күн көруге болама? (7 сағ = 3 тәулік, сондықтан жоқ)
12. Корзинадағ 7 алманы 7 бала бір - бірден алды. Корзинада бір алма болған. Бұлар қала бөліскен? (бір бала алман корзинасымен алды)

13. Ешкіні қазыққа арқандағанда қандай фигураның шөбін жейді? (шеңбер тәріздес)
14. Екі адам тоғыз құмалақты 1 сағ 20 мин ойнады. Әрқайсысы неше сағат ойнайды (1 сағ 20 мин)
15. Әлемде адамзат баласы қаншалықты көп болғанымен, олардың сырт келбеті – түрі - түсі, шашы, көзінің түстері, бас сүйегі мен бет пішіні, нәсілдері бір - бірінен өзгеше болып жаратылады. Оның себебі не? ( табиғат ерекшеліктеріне байланысты.)
16. Үш ат жегілген шана 1 сағатта 15 км жүріп өткен. Әрбір аттың жылдамдығы қандай?
17. 188 - ді екі бөліп 100 санын қалай алуға болады? (188 - дің ортасынан бөледі)
18. 12 - ні екіге бөліп 7 - ні қалай шығаруға болады? (рим цифрымен жазып ортасынан екіге бөлеміз)

Шешімін табыңыздар.
1. Тышқан мен мысық бейнесін 0, 1, 2, 3, 4, 6, 9 сандарынан бейнелеңдер.
2. Берілген сағат сандарынан екі сандарының қосындысының мәні 13 - ке тең болатындай етіп 6 бөлікке бөліңдер.

3. Қағаздан бір кесуден бірден бесбұрышты қиып шығыңдар.
42 463
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Математика 5 сынып Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Ондық бөлшекке бөлуге есептер шығару
Ондық бөлшекке бөлуге есептер шығару
Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы
Ойлайық та, ойнайық
Ойлайық та, ойнайық
Математика және физика пәнінің мұғалімі Губашева Зоя Серіккалиевна
Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Шалхарбаева Алтынгүл Мұратқызы Математика пәнінің мұғалімі Қашаған Қүржіманұлы атындығы орта мектебі Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы
Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту (ойын сабақ)
Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту (ойын сабақ)
ШҚО Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Фаткулина Гүлжанат Мұратқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×