Электролиттердегі электр тогы
Физика 10 сынып
Сабақ тақырыбы: Электролиттердегі электр тогы
Мақсаты: Ерітінділердегі заряд тасымалдаушыларды анықтау
Оқыту нәтижелері:
1. Электролиттік диссосация ұғымына анықтама береді
2. Күкірт қышқылы молекуласының формуласын сипаттайды.
3. Ерітіндіде иондардың пайда болуын жіктейді
4. Есеп шығаруда формуланы дұрыс қолданады
5. Фарадейдің 2 заңын тұжырымдайды
Түйінді идея: Пікір айтады, құндылықтарды көрсетеді, пікірлердің әртүрлілігін талқылайды, қоғамдық талқыға қатысады, идеялар мен ойларды дамытады.
Дерек көздер: 10 сынып физика оқулығы.. Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев
Мұғалімге арналған нұсқаулық - 23, 26 беттер
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, диалогтік әдіс, ұжымдық оқыту, жинақтау әдісі, «Үш қадамдық сұхбат»стратегиясы,«Ойлан - жұптас - бөліс» стратегиясы
Көрнекілік, техника құралдары: Электронды оқулық, интербелсенді тақта, интернеттен алынған материалдар
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып, сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру. Оқушылардың көңіл - күйін, дайындығына назар аударып, сабақты бастау.
Үй тапсырмасы:
Өткізгіштер тобы: Ag, Cu, Al, Fe, Hg
Жартылай өткізгіштер тобы: Ge, Se, Zno, Cu2o, Si
Диэлектриктер тобы: шыны, фарфор, кварц, эбонит, янтарь
Осы атауларды парақшаларда жазып таратып сәйкестігіне қарай топтарға бөліну.
«Жартылай өткізгіштердегі электр тогы» тақырыбы бойынша сынып 3 топқа бөлініп, әр топқа өз тақырыбы бойынша презентация жасап әкелу тапсырылған. Баяндамашылар кезек - кезек шығып үй тапсырмасы бойынша жұмыстарын қорғайды. Баяндамаға 1 - 1, 5 минут уақыт беріледі. Болған соң басқа топ мүшелері (1 минут) баяндама жасап тұрған топқа сұрақ қойып, білімдерін тексере алады.
Нәтижесін смайлик арқылы бағалау.
Табыс критерийі:
1. Диэлектиктерде еркін заряд болмағандықтан, электр тогын нашар өткізетіндігін біледі. 5 балл
2. Жартылай өткізгіштердің түрін жіктейді. 5 балл
3. Электронды - кемтіктік ауысуды ажыратады. 5 балл
4. p - типті ж/е n - типті қоспаны салыстырады. 5 балл
5. Тест уақытын тиімді пайдаланады. 5 балл
25 - 24 балл - «5»
23 - 19 балл – «4»
13 - 9 балл –«3»
Сабақ тақырыбы: Электролиттердегі электр тогы
Мақсаты: Ерітінділердегі заряд тасымалдаушыларды анықтау
Оқыту нәтижелері:
1. Электролиттік диссосация ұғымына анықтама береді
2. Күкірт қышқылы молекуласының формуласын сипаттайды.
3. Ерітіндіде иондардың пайда болуын жіктейді
4. Есеп шығаруда формуланы дұрыс қолданады
5. Фарадейдің 2 заңын тұжырымдайды
Түйінді идея: Пікір айтады, құндылықтарды көрсетеді, пікірлердің әртүрлілігін талқылайды, қоғамдық талқыға қатысады, идеялар мен ойларды дамытады.
Дерек көздер: 10 сынып физика оқулығы.. Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев
Мұғалімге арналған нұсқаулық - 23, 26 беттер
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, диалогтік әдіс, ұжымдық оқыту, жинақтау әдісі, «Үш қадамдық сұхбат»стратегиясы,«Ойлан - жұптас - бөліс» стратегиясы
Көрнекілік, техника құралдары: Электронды оқулық, интербелсенді тақта, интернеттен алынған материалдар
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып, сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру. Оқушылардың көңіл - күйін, дайындығына назар аударып, сабақты бастау.
Үй тапсырмасы:
Өткізгіштер тобы: Ag, Cu, Al, Fe, Hg
Жартылай өткізгіштер тобы: Ge, Se, Zno, Cu2o, Si
Диэлектриктер тобы: шыны, фарфор, кварц, эбонит, янтарь
Осы атауларды парақшаларда жазып таратып сәйкестігіне қарай топтарға бөліну.
«Жартылай өткізгіштердегі электр тогы» тақырыбы бойынша сынып 3 топқа бөлініп, әр топқа өз тақырыбы бойынша презентация жасап әкелу тапсырылған. Баяндамашылар кезек - кезек шығып үй тапсырмасы бойынша жұмыстарын қорғайды. Баяндамаға 1 - 1, 5 минут уақыт беріледі. Болған соң басқа топ мүшелері (1 минут) баяндама жасап тұрған топқа сұрақ қойып, білімдерін тексере алады.
Нәтижесін смайлик арқылы бағалау.
Табыс критерийі:
1. Диэлектиктерде еркін заряд болмағандықтан, электр тогын нашар өткізетіндігін біледі. 5 балл
2. Жартылай өткізгіштердің түрін жіктейді. 5 балл
3. Электронды - кемтіктік ауысуды ажыратады. 5 балл
4. p - типті ж/е n - типті қоспаны салыстырады. 5 балл
5. Тест уақытын тиімді пайдаланады. 5 балл
25 - 24 балл - «5»
23 - 19 балл – «4»
13 - 9 балл –«3»
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
Ом заңын тұжырымдау, электр кедергісіне анықтама беру, тақырыпты түсіндіру. Оқушыларды Ом заңының тұжырымдамасымен таныстырып, формуласын есептер шығаруда қолдануға, электр кедергісіне анықтама беріп, кедергіні өлшейтін құралға, тізбекте
Тұрақты электр тогы
тұрақты электр тогы» тарауындағы негізгі ұғымдарды, формулаларды, заңдарды қайталау және бекіту. Өлшем бірліктерді, формулаларды түрлендіруге, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Тұрақты магнит
ШҚО, Үржар ауданы, Үржар ауылы, «Жансүгіров атындағы орта мектеп» КММ Физика және информатика пәні мұғалімі Аскербаева Рысхан Сағымбайқызы
Электролит ерітінділердегі электр тогы. Электролиздің қолданылуы. Электролиз заңы
ШҚО, Аякөз ауданы, Ақтоғай стансасы «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Физика пәнінің мұғалімі Толегенов Сейсенкали Курмашевич
Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы Б. Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы №1 мектеп – гимназиясының физика пәні мұғалімі Тулеушова Асел Бақытжанқызы
Металдар мен электролиттердегі электр тогы
Сабақтың тақырыбы: Металдар мен электролит ерітінділеріндегі электр тогы Химия пәні оқытушысы: Т. Досымова Физика пәні оқытушысы: А. Упишева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.