Линза. Линзадағы кескіндер
8 - сынып физика сабағы.
Сабақ тақырыбы: Линза. Линзадағы кескіндер (слайдымен)
Сабақ мақсаты: Линза мен айнаны салыстырып, ұқсастығын ерекшелеу, заңдылықтарды дамыту, кескін түрлерін салу, тұжырымдау, формулаларды түрлендіру.
Сабақ міндеттері:
Линзаның физикалық қасиеттерін ерекшелейді, кескіндерді салады, заңдылықтарды тұжырымдайды, формулаларды түрлендіреді.
Оқушылар үшін оқыту нәтижесі:
1. Оқушылардың теориялық біліміндегі олқылықтарды анықтады.
2. Теориялық білімді практикада тиімді қолдану жолдарын үйренді
3. Есепті шығарудың бірнеше жолдарын, олардың тиімділігін арттырды.
Табыс критерийлері.
1. Үй тапсырмасы бойынша:
- Сұрақтарға нақты жауап береді - 2 балл.
ІІ. Жаңа сабақ бойынша (топтық жұмыс):
- Құрал - линза туралы түсінік - 2 балл
- Линза түрлерін ажыратады - 2 балл
- Линзадағы сәулелерді ерекшелейді – 2 балл
- Өзіндік тұжырым жасай біледі - 2 балл
ІІІ. Қорытынды баға - 10 балл - «5»;
6 - 8 балл - «4»;
2 - 4 балл - «3»
Оқытудағы негізгі идеялар:
Оқушылардың топтық жұмысқа тартылуы.
Оқушылардың өз жұмыстарын көрсете білуі.
Өз әрекеттерін саралайды.(бағалайды)
Ресурстар, құралдар: Интерактивті тақта, ЭО Проектор экранымен,
Модульдер: Сто, диалогтік, топтасу, INSERT
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Қалыпты жағдай туғызу. Бағалау парағын тарату. Дәптер таратылады
Оқушының іс - әрекеті: Сәлемдеседі; Тренингке катысады. Смайлик арқылы 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру:
(Слайд арқылы интерактивті тақтада – әр жауап үшін смайлик беріледі.)
Сұрақтар:
1. Жазық айна қандай кескін береді?
2. Ұсақ үгітілген шыны неліктен мөодір емес?
3. Неліктен суға батырылған қалам қысқа болып көрінеді?
4. Неліктен жарық бір ортадан еінші ортаға өткенде сынады?
5. Неліктен жаңбырдан кейін кемпірқосақ көрінеді?
6. Светофорда қауіптілік сигналы неліктен қызыл түспен боялады?
7. Аспан неге көгілдір болып көрінеді?
8. Айда тұрып қарасақ аспан неге қара болып көрінеді?
9. Ал МАРСТА тұрғандар үшін неге аспан қызғылт болып көрінеді?
10. Неліктен тұманда қолданылатын фарлар сары жарық береді?
11. Қандай сфералық айнаның көмегімен және қалай күн сәулелерін пайдаланып, бірнеше жүз градус температураны алуға болады?
Негізгі кезең: Сабақтың тақырыбын, мақсатын міндеттерін анықтау:
Топтарға сұрақ:
1 - 2 минут ішінде кестені толтыру:
- Тақырып туралы не білесіңдер
- жаңа тақырып туралы не білгілерің келеді?
- Өз беттеріңше бүгінгі сабақтың мақсатын анықтауға тырысыңдар Кестені толтырады.
Өз беттерінше сабақ мақсатын анықтайды
Білімді негіздеу
Миға шабуыл
Қызығушылықты ояту Кітаппен жұмыс жасайды
Қызығушылығын ояту: алдарыңдағы құралдан не байқадық?
Жауап береді
Қолмен ұстайды
Жаңа сабақты оқу
Мағынаны ашу
INSERT әдісі Оқулықтағы мәтінді оқи отырып кестені толтырады. Постер қорғайды
Ой толғаныс:
Тәжірибе көрсету
КЕСКІН шығарып алу
Физ. минутка Музыкалық сергіту Оқушылар жаттығу орындайды
Өтілген сабақты бекіту синквейн әдісі. Не? Қайда? Қашан? Келісесің бе? Дұрыс па?
Сұрақтарға жауап береді
Бағалау парағын, кестені тапсырады(ББҮ) Дәптерлеріне орындайды
Рефлексия: Кері байланыс орнатамын. Стикерлерін смайликтерге іледі
Үй тапсырмасы
Сабақ тақырыбы: Линза. Линзадағы кескіндер (слайдымен)
Сабақ мақсаты: Линза мен айнаны салыстырып, ұқсастығын ерекшелеу, заңдылықтарды дамыту, кескін түрлерін салу, тұжырымдау, формулаларды түрлендіру.
Сабақ міндеттері:
Линзаның физикалық қасиеттерін ерекшелейді, кескіндерді салады, заңдылықтарды тұжырымдайды, формулаларды түрлендіреді.
Оқушылар үшін оқыту нәтижесі:
1. Оқушылардың теориялық біліміндегі олқылықтарды анықтады.
2. Теориялық білімді практикада тиімді қолдану жолдарын үйренді
3. Есепті шығарудың бірнеше жолдарын, олардың тиімділігін арттырды.
Табыс критерийлері.
1. Үй тапсырмасы бойынша:
- Сұрақтарға нақты жауап береді - 2 балл.
ІІ. Жаңа сабақ бойынша (топтық жұмыс):
- Құрал - линза туралы түсінік - 2 балл
- Линза түрлерін ажыратады - 2 балл
- Линзадағы сәулелерді ерекшелейді – 2 балл
- Өзіндік тұжырым жасай біледі - 2 балл
ІІІ. Қорытынды баға - 10 балл - «5»;
6 - 8 балл - «4»;
2 - 4 балл - «3»
Оқытудағы негізгі идеялар:
Оқушылардың топтық жұмысқа тартылуы.
Оқушылардың өз жұмыстарын көрсете білуі.
Өз әрекеттерін саралайды.(бағалайды)
Ресурстар, құралдар: Интерактивті тақта, ЭО Проектор экранымен,
Модульдер: Сто, диалогтік, топтасу, INSERT
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Қалыпты жағдай туғызу. Бағалау парағын тарату. Дәптер таратылады
Оқушының іс - әрекеті: Сәлемдеседі; Тренингке катысады. Смайлик арқылы 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру:
(Слайд арқылы интерактивті тақтада – әр жауап үшін смайлик беріледі.)
Сұрақтар:
1. Жазық айна қандай кескін береді?
2. Ұсақ үгітілген шыны неліктен мөодір емес?
3. Неліктен суға батырылған қалам қысқа болып көрінеді?
4. Неліктен жарық бір ортадан еінші ортаға өткенде сынады?
5. Неліктен жаңбырдан кейін кемпірқосақ көрінеді?
6. Светофорда қауіптілік сигналы неліктен қызыл түспен боялады?
7. Аспан неге көгілдір болып көрінеді?
8. Айда тұрып қарасақ аспан неге қара болып көрінеді?
9. Ал МАРСТА тұрғандар үшін неге аспан қызғылт болып көрінеді?
10. Неліктен тұманда қолданылатын фарлар сары жарық береді?
11. Қандай сфералық айнаның көмегімен және қалай күн сәулелерін пайдаланып, бірнеше жүз градус температураны алуға болады?
Негізгі кезең: Сабақтың тақырыбын, мақсатын міндеттерін анықтау:
Топтарға сұрақ:
1 - 2 минут ішінде кестені толтыру:
- Тақырып туралы не білесіңдер
- жаңа тақырып туралы не білгілерің келеді?
- Өз беттеріңше бүгінгі сабақтың мақсатын анықтауға тырысыңдар Кестені толтырады.
Өз беттерінше сабақ мақсатын анықтайды
Білімді негіздеу
Миға шабуыл
Қызығушылықты ояту Кітаппен жұмыс жасайды
Қызығушылығын ояту: алдарыңдағы құралдан не байқадық?
Жауап береді
Қолмен ұстайды
Жаңа сабақты оқу
Мағынаны ашу
INSERT әдісі Оқулықтағы мәтінді оқи отырып кестені толтырады. Постер қорғайды
Ой толғаныс:
Тәжірибе көрсету
КЕСКІН шығарып алу
Физ. минутка Музыкалық сергіту Оқушылар жаттығу орындайды
Өтілген сабақты бекіту синквейн әдісі. Не? Қайда? Қашан? Келісесің бе? Дұрыс па?
Сұрақтарға жауап береді
Бағалау парағын, кестені тапсырады(ББҮ) Дәптерлеріне орындайды
Рефлексия: Кері байланыс орнатамын. Стикерлерін смайликтерге іледі
Үй тапсырмасы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Диагностика балаларға 3 жастан 4 жасқа дейін
Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық саласын зерделеу
Линзалар. Жұқа линзаның формуласы. Линзадағы сәуле жолдары. Линзада кескін алу. Оптикалық аспаптар
Линзаның үлкейтуі. Линза шығаратын кескіннің шамасы әдетте нәрсенің өлшемінен басқаша болады. Бұл үлкейту деген шамамен сипатталады. Сызықтық үлкейту деп кескіннің сызықтық өлшемінің нәрсенің сызықтық өлшеміне қатынасын айтады.
Линзалар, линзаның оптикалық күші; линзада кескін алу; жұқа линзаның формуласы
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Колдасова Яхшигул Османовна
Электролиттердегі электр тогы
Алматы облысы, Балхаш ауданы, Береке орта мектебінің физика пәні мұғалімі Нұрханова Ләззат Сүйеубайқызы
Деңгейлік тапсырмалар орындау дәптері
Қызылорда қаласы, №215 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Манат Бекетова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.