Тоқ күші. Амперметр
Сабақтың тақырыбы: Тоқ күші. Амперметр
Жалпы мақсаты:
Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат беру
Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Топта бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтиже
Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат алады
Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (формуламен)
Болашақ сіздердің қолдарыңызда. Біздің Отанымыз жаңа даму кезеңіне аяқ басты. Еліміздің алдында ауқымды жаңғырту міндеттері тұр. Бұл кезекте Елбасымыздың жоспар - жобаларын іске асырудағы басты міндеттердің бірқатары жас қазақстандықтарға жүктелген. Сіздер болашақ жастарсыздар. Сіздердің алдыларыңызға мен мынадай міндеттер қойып тұрмын: картадағы сабақтың бөлімдерімен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Сәйкестендіру тесті арқылы
Электр тогы дегеніміз не?
Электр тогының пайда болуы мен ұзақ сақталуы үшін қажетті және жеткілікті шарттарды ата.
“Электр қозғаушы күші” дегеніміз не?
Зарядтардың бөлінуі дегеніміз не?
“Электр тогы” түсінігін алғаш рет кім енгізді?
• Еркін электр зарядтарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы
• Тоқтың жылулық әрекеті. Токтың химиялық әрекеті. Токтың магниттік әрекеті. Токтың физиологиялық әрекеті
• Бөгде күштер жұмысының орын ауыстыратын электр зарядына қатынасына тең шама
• Бөгде күштердің кулондық күштерге қарсы атқарған жұмыс процесі
• Ампер
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
1. Электр тогы дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Ток көздері деген не?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Жұптасып - Ойлан - Бөліс
Оқушылар ойланып әр қайсы жеке жауап жазады. Оқушылар жұптарға бөлініп өздерінің ең үздік деген сұрақтарын біріктіреді. Оқушылар өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарын постерге түсіріп, сыныппен бөліседі.
Ү. Топтық жұмыс (13 минут)
1. Мөлшері 2000 мА, 100 мА, 55 мА, 3кА болатын ток күшін ампермен өрнектеп көрсетіңдер.
Жауабы: 2000 мА = 2 А, 100 мА = 0, 1 А, 55 мкА =55·10 - 6А, 3кА = 3000 А
2. Қыздыру шамы арқылы 0, 4 А ток өтеді. Бір секундта шамның көлденең қимасы арқылы еркін зарядтардың қандай мөлшері өткен?
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Жалпы мақсаты:
Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат беру
Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Топта бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтиже
Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат алады
Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (формуламен)
Болашақ сіздердің қолдарыңызда. Біздің Отанымыз жаңа даму кезеңіне аяқ басты. Еліміздің алдында ауқымды жаңғырту міндеттері тұр. Бұл кезекте Елбасымыздың жоспар - жобаларын іске асырудағы басты міндеттердің бірқатары жас қазақстандықтарға жүктелген. Сіздер болашақ жастарсыздар. Сіздердің алдыларыңызға мен мынадай міндеттер қойып тұрмын: картадағы сабақтың бөлімдерімен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Сәйкестендіру тесті арқылы
Электр тогы дегеніміз не?
Электр тогының пайда болуы мен ұзақ сақталуы үшін қажетті және жеткілікті шарттарды ата.
“Электр қозғаушы күші” дегеніміз не?
Зарядтардың бөлінуі дегеніміз не?
“Электр тогы” түсінігін алғаш рет кім енгізді?
• Еркін электр зарядтарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы
• Тоқтың жылулық әрекеті. Токтың химиялық әрекеті. Токтың магниттік әрекеті. Токтың физиологиялық әрекеті
• Бөгде күштер жұмысының орын ауыстыратын электр зарядына қатынасына тең шама
• Бөгде күштердің кулондық күштерге қарсы атқарған жұмыс процесі
• Ампер
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
1. Электр тогы дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Ток көздері деген не?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Жұптасып - Ойлан - Бөліс
Оқушылар ойланып әр қайсы жеке жауап жазады. Оқушылар жұптарға бөлініп өздерінің ең үздік деген сұрақтарын біріктіреді. Оқушылар өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарын постерге түсіріп, сыныппен бөліседі.
Ү. Топтық жұмыс (13 минут)
1. Мөлшері 2000 мА, 100 мА, 55 мА, 3кА болатын ток күшін ампермен өрнектеп көрсетіңдер.
Жауабы: 2000 мА = 2 А, 100 мА = 0, 1 А, 55 мкА =55·10 - 6А, 3кА = 3000 А
2. Қыздыру шамы арқылы 0, 4 А ток өтеді. Бір секундта шамның көлденең қимасы арқылы еркін зарядтардың қандай мөлшері өткен?
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Жаңалықтар
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.
Ток күші. Амперметр
Алғашқы түсініктер мен ұғымдар қалыптастыру және бекіту: ток күші, анықтамасы, өлшем бірлігі, есептеу формуласы, Топтық жұмыстар кезінде өзгенің пікірін сыйлау, өз көзқарасын ұтымды жеткізе алу және оны қорғай алу машығын дамытуға жағдай жасау.
Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы
Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Өткізгіш және өткізбейтіндерді күнделікті өмірде және өндірістерде қолдана білуге үйрету.
Тұрақты электр тогы
тұрақты электр тогы» тарауындағы негізгі ұғымдарды, формулаларды, заңдарды қайталау және бекіту. Өлшем бірліктерді, формулаларды түрлендіруге, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Электр тогының химиялық әсері
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің физика пәні мұғалімі Сапакова Алмаш Сериковна
Ток күші. Амперметр. Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебінің физика пәні мұғалімі Жиембаева Гулмира Искендировна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.