Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау.
Сабақтың тақырыбы: Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау.
Мақсаты: Кинематика негіздері, оны сипаттайтын шамалар туралы түсініктері тереңдейді. Қозғалыс формулаларын пайдаланып, сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару қабілеттерін дамыту.
Қозғалыс түрлері бойынша алған алдыңғы теориялық білімдері нығайып, жүйеленеді, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
Күтілетін нәтиже: Теңайнымалы, көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған, айналмалы қозғалыстағы кинематика ұғымдарын терең меңгереді, өз ойын еркін жеткізіп, танымдық белсенділігі артады, алған білімін іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамиды. Оқушы алғырлыққа, жауапкершілікке, саналылыққа тәрбиеленеді.
Сілтеме: Оқулық: В. И. Кем, Б. А. Кронгарт «Физика 10», Алматы «Мектеп» 2014ж. Б. А. Кронгарт «Есептер жинағы», 2013 - жыл.
Қолданылған әдістер мен тәсілдер: Блум таксономиясы, критерийалды бағалау, ОүБ құралдары, АКТ, постермен жұмыс, топқа бөлу, деңгейлік және тест тапсырмалары.
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3 мин
Сәлеметсіздер ме? Сендерге берілген стикерлердің түсіне сай топтарға бөліне қойыңдар.
Мұғалім оқушы назарын аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушының өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.
«Білу» 5 мин
Үй тапсырмасы
Сәйкестендіру тест таратамын. Уақыт белгілеп, жауабын интерактивті тақтада көрсетемін.
«Түсіну» 5 мин
«Формулалар сөйлейді»
Ақмола облысы, Бурабай ауданы,
Щучинск қаласы, №7 мектеп - лицейінің
физика пәні мұғалімі Женисхан Еркеш
Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау. жүктеу
Мақсаты: Кинематика негіздері, оны сипаттайтын шамалар туралы түсініктері тереңдейді. Қозғалыс формулаларын пайдаланып, сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару қабілеттерін дамыту.
Қозғалыс түрлері бойынша алған алдыңғы теориялық білімдері нығайып, жүйеленеді, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
Күтілетін нәтиже: Теңайнымалы, көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған, айналмалы қозғалыстағы кинематика ұғымдарын терең меңгереді, өз ойын еркін жеткізіп, танымдық белсенділігі артады, алған білімін іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамиды. Оқушы алғырлыққа, жауапкершілікке, саналылыққа тәрбиеленеді.
Сілтеме: Оқулық: В. И. Кем, Б. А. Кронгарт «Физика 10», Алматы «Мектеп» 2014ж. Б. А. Кронгарт «Есептер жинағы», 2013 - жыл.
Қолданылған әдістер мен тәсілдер: Блум таксономиясы, критерийалды бағалау, ОүБ құралдары, АКТ, постермен жұмыс, топқа бөлу, деңгейлік және тест тапсырмалары.
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3 мин
Сәлеметсіздер ме? Сендерге берілген стикерлердің түсіне сай топтарға бөліне қойыңдар.
Мұғалім оқушы назарын аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушының өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.
«Білу» 5 мин
Үй тапсырмасы
Сәйкестендіру тест таратамын. Уақыт белгілеп, жауабын интерактивті тақтада көрсетемін.
«Түсіну» 5 мин
«Формулалар сөйлейді»
Ақмола облысы, Бурабай ауданы,
Щучинск қаласы, №7 мектеп - лицейінің
физика пәні мұғалімі Женисхан Еркеш
Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау. жүктеу
Жаңалықтар
Физика есептері мен шешу жолдары
Физика есептерін шығарудың негізгі талаптары, оларды шығару жолдары.
Бақылау жұмысы, Кинематика негіздері
Хоккейші шайбаға 2 м/с жылдамдық бере отырып, жайлап клюшкамен соқты. Егер шайба мұзға үйкеліс нәтижесінде 0, 25 м/с2 үдеумен қозғалса, соққыдан кейін 4 секунд өткеннен кейін шайбаның жылдамдығы қандай болады?
Кинематика негіздері. Тест
Бірқалыпты түзусызықты қозғалған автомобиль 10с ішінде 150м жол жүреді. Дәл сондай жылдамдықпен ол 3с ішінде қандай жол жүреді?
Кинематика негіздері тарауына есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталап, формулаларды еске түсіріп, оны есеп шығару барысында қолдануға үйрену.
Кинематика негіздері
Материя, векторлық шамалар, скалярлық шамалар, теңайнымалы қозғалыс, үдеу, еркін түсу, қисықсызықты қозғалыс, бірқалыпты қисықсызықты қозғалыс, айналу периоды, жиілік, сызықтық және бұрыштық жылдамдық, центрге тартқыш үдеу анықтамаларын сауатты
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.