Көріністерді сызбаларда салу. Сызудан қосымша практикалық сабақ жоспарлары
Сызудан қосымша практикалық сабақ жоспарлары, сызу 9 сынып
Тақырыптар:
1. Көріністерді сызбаларда салу.
2. Сызу және техника.
3. Нәрсенің негізгі екі көрінісі бойынша оның үшінші негізгі көрінісін салу.
4. Қималар және тіліктер. Қималар.
5. Тіліктер туралы жалпы түсінік.
І. Сабақтың тақырыбы: Көріністерді сызбаларда салу.
Сабақтың мақсаты:
а) дамытушылық: өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, ойлау қабілетін дамыту.
ә) білімділік: детальдің күрделілігіне қарай сызбаларын сызу, қажетті өлшемдерін түсіруге үйрету.
б) тәрбиелілік: сызбаларды салауатты сызып, топпен жұмыс жасап, бір - бірін тыңдай білуге үйрету, мәдениетті болуға тәрбиелеу.
в) Сабақтың түрі: жаңа сабақ, меңгеру сабағы.
г) Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: сызба үлгілері, деталь модельдері, проекция жазықтықтарының модельдері т. б.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа
Даярлау.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақ: Бір деталь сызбасын тақтаға сызып, өлшемдерін қалай қою керек екендігін оқушыларға түсіндіру.
Жаңа сабақты бекіту: І - деңгей
Бір көрінісімен анықталатын заттың сызбаларын орындау, өлшемдерін түсіру. 1 - тапсырма: Қалыңдығы 2 мм, ұзындығы 50 мм, ені 25 мм болатын тік бұрыштық сызбасын сызу, қажетті өлшемдерін түсіру.
2 - тапсырма: қалыңдығы 3 мм, диаметрі 30 мм болатын детальдің сызбасын сызу. Өлшемдерін түсіру.
Қорытынды: Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылардың білімін бағалай отырып сабақты қорытындылаймыз.
Үйге тапсырма: Көріністерді сызбада салу, тақырыбын оқу. Сабақта аяқталмаған сызбаларды үйде аяқтау. А форматқа қайталап орындау.
Толық нұсқасын қарау
Тақырыптар:
1. Көріністерді сызбаларда салу.
2. Сызу және техника.
3. Нәрсенің негізгі екі көрінісі бойынша оның үшінші негізгі көрінісін салу.
4. Қималар және тіліктер. Қималар.
5. Тіліктер туралы жалпы түсінік.
І. Сабақтың тақырыбы: Көріністерді сызбаларда салу.
Сабақтың мақсаты:
а) дамытушылық: өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, ойлау қабілетін дамыту.
ә) білімділік: детальдің күрделілігіне қарай сызбаларын сызу, қажетті өлшемдерін түсіруге үйрету.
б) тәрбиелілік: сызбаларды салауатты сызып, топпен жұмыс жасап, бір - бірін тыңдай білуге үйрету, мәдениетті болуға тәрбиелеу.
в) Сабақтың түрі: жаңа сабақ, меңгеру сабағы.
г) Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: сызба үлгілері, деталь модельдері, проекция жазықтықтарының модельдері т. б.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа
Даярлау.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақ: Бір деталь сызбасын тақтаға сызып, өлшемдерін қалай қою керек екендігін оқушыларға түсіндіру.
Жаңа сабақты бекіту: І - деңгей
Бір көрінісімен анықталатын заттың сызбаларын орындау, өлшемдерін түсіру. 1 - тапсырма: Қалыңдығы 2 мм, ұзындығы 50 мм, ені 25 мм болатын тік бұрыштық сызбасын сызу, қажетті өлшемдерін түсіру.
2 - тапсырма: қалыңдығы 3 мм, диаметрі 30 мм болатын детальдің сызбасын сызу. Өлшемдерін түсіру.
Қорытынды: Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылардың білімін бағалай отырып сабақты қорытындылаймыз.
Үйге тапсырма: Көріністерді сызбада салу, тақырыбын оқу. Сабақта аяқталмаған сызбаларды үйде аяқтау. А форматқа қайталап орындау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
Нәрсенің алдынғы көрінісін мысалға алып, жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекцияларын салудың тәсілін қарастырайық. Өткен тақырып бойынша тік бұрышты изометриялық проекция мен қиғашбұрышты фронталь диметриялық проекцияны салу ережелері
Бұрандалық қосылыстарды ықшамдап кескіндеу. Сызудан қосымша практикалық сабақ жоспарлары
Бұрандалардың түрлері көп болады. Оларды кескіндеу үшін ең алдымен бұрандалардың толық көрінісімен жақсы танысып алу керек. Содан соң оларды кескіндеуге болады.
Қарапайым тіліктер. Сызудан қосымша практикалық сабақ жоспарлары
Қиюшы жазықтықтың санына қарай тілік қарапайым және күрделі болып екі топқа бөлінеді. Тек бір қиюшы жазықтықтың көмегімен алынған тілікті қарапайым тілік деп атайды.
Беттердің қиылысу сызықтарын көріністе кескіндеу (сызудан күнделікті сабақ жоспары)
Бүйір жақтары горизонталь проекциялаушы фигуралар болатын алтыбұрышты дұрыс призма мен бүйір жақтары профиль проекциялаушы фигуралар болып келген бесбұрышты призманың қиылысу сызығын тұрғызу керек болсын.
Қосымша және жергілікті көріністер (сызудан күнделікті сабақ жоспары)
Қосымша және жергілікті көріністер шығарып алуға, сызбада көріністерді орналастыруға үйрету, дағдыландыру.
Проекциялау
Ақтөбе көлік, коммуникация және жаңа технологиялар колледжі инженерлік графика, сызу пәні оқытушысы Куспанова Сауле Умбеткалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.