Заңды білу – заман талабы
Заңды білу – заман талабы
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың құқықтық мәдениеттілігін көтеру, өз құқығын білуге деген қызығушылығын арттыру;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, таңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу мәдениетін дамыту;
Тәрбиелік: Конституция т. б. құқықтық нормативтік актілерді құрметтей білуге үйрету, зиянды заттардан ( арақ, темекі, есірткіден ) аулақ болуға, салауатты өмір қалпына тәрбиелеу;
Сайыстың көрнекілігі: Қазақстан Конституциясы, Бала құқықтары туралы конвенция, интерактивті тахта арқылы слайдтар.
1. Ұйымдастыру: Екі топқа бөлінген оқушыларға сайыс мақсаты таныстырылады.
Мұғалім: Армысыздар, ұстаздар, оқушылар. Бүгінгі сайысымыздың тақырыбы «Заңды білу – заман талабы»
«Заңды білу – заман талабы» тақырыбы аясындағы елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Конституция – бұлда ел рәміздерінің бірі. Сондықтан негізгі заңды елдің туы, әнұраны және елтаңбасы секілді қадірлеу, құрметтеу біздің парызымыз» - деген. Сондықтан әрбір адамның заң талабына бағынып жат қылықтар, өрескел тәртіп бұзушылыққа бармауы, өзіне жүктелген міндетті уақтылы орындаудың өзін еліміздің Ата Заңын, халықты құрметтеуі деп білуімізге болады. Сондықтан, «Заңды білу – заман талабы»
Сайысқа қатысушылар: 9 сынып оқушылары,
Әділ қазылар алқасы:
Сайыс жоспары:
1 – кезең. Топ аты, топ ұраны, топ эмблемасы мен таныстыру; (әр топқа 2 минут)
2 – кезең. «Тікелей сұрақ» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі, әр сұраққа 1 ұпай.
3 – кезең. «XXI ғасыр – жастар көшбасшысы»
4 – кезең. « Менің құқығым»
5 – кезең. « Жақсы бала – жаман бала»
6 – кезең. «Салауатты өмір салтын қолдаймыз!»
I кезең. Әр топ атын, ұранын, эмблемасын таныстырады. (10 ұпай )
II кезең. « Тікелей сұрақтар» әр топқа 10 сұрақ қойылады.
I топ сұрақтары:
1. Бала дегеніміз кім?
2. Қазақстанның тәуелсіздігі қашан жарияланды? (1991 жыл 16 желтоқсан)
3. Республикалық басқару нешеге бөлінеді? (2 -ге парламенттік және президенттік)
4. Құқық дегеніміз не? (Мемлекет тағайындаған және мемлекетте әрекет ететін құқық нормаларының жүйесі)
5.«Қасым ханның қасқа жолы» неше бөлімнен тұрады? (5 бөлім)
6. Қосарлы азаматтығы бар адам? (бипатрид)
7. Конституциялық Кеңес неше адамнан тұрады? (7 адамнан)
8. Конституция сөзінің аудармасы қандай? ( Құрылым)
9. Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады? (Бала туған кезден)
10. Заң бұзушылық деген не? (Конституцияда бекітілген заңға қайшы әрекет)
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың құқықтық мәдениеттілігін көтеру, өз құқығын білуге деген қызығушылығын арттыру;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, таңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу мәдениетін дамыту;
Тәрбиелік: Конституция т. б. құқықтық нормативтік актілерді құрметтей білуге үйрету, зиянды заттардан ( арақ, темекі, есірткіден ) аулақ болуға, салауатты өмір қалпына тәрбиелеу;
Сайыстың көрнекілігі: Қазақстан Конституциясы, Бала құқықтары туралы конвенция, интерактивті тахта арқылы слайдтар.
1. Ұйымдастыру: Екі топқа бөлінген оқушыларға сайыс мақсаты таныстырылады.
Мұғалім: Армысыздар, ұстаздар, оқушылар. Бүгінгі сайысымыздың тақырыбы «Заңды білу – заман талабы»
«Заңды білу – заман талабы» тақырыбы аясындағы елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Конституция – бұлда ел рәміздерінің бірі. Сондықтан негізгі заңды елдің туы, әнұраны және елтаңбасы секілді қадірлеу, құрметтеу біздің парызымыз» - деген. Сондықтан әрбір адамның заң талабына бағынып жат қылықтар, өрескел тәртіп бұзушылыққа бармауы, өзіне жүктелген міндетті уақтылы орындаудың өзін еліміздің Ата Заңын, халықты құрметтеуі деп білуімізге болады. Сондықтан, «Заңды білу – заман талабы»
Сайысқа қатысушылар: 9 сынып оқушылары,
Әділ қазылар алқасы:
Сайыс жоспары:
1 – кезең. Топ аты, топ ұраны, топ эмблемасы мен таныстыру; (әр топқа 2 минут)
2 – кезең. «Тікелей сұрақ» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі, әр сұраққа 1 ұпай.
3 – кезең. «XXI ғасыр – жастар көшбасшысы»
4 – кезең. « Менің құқығым»
5 – кезең. « Жақсы бала – жаман бала»
6 – кезең. «Салауатты өмір салтын қолдаймыз!»
I кезең. Әр топ атын, ұранын, эмблемасын таныстырады. (10 ұпай )
II кезең. « Тікелей сұрақтар» әр топқа 10 сұрақ қойылады.
I топ сұрақтары:
1. Бала дегеніміз кім?
2. Қазақстанның тәуелсіздігі қашан жарияланды? (1991 жыл 16 желтоқсан)
3. Республикалық басқару нешеге бөлінеді? (2 -ге парламенттік және президенттік)
4. Құқық дегеніміз не? (Мемлекет тағайындаған және мемлекетте әрекет ететін құқық нормаларының жүйесі)
5.«Қасым ханның қасқа жолы» неше бөлімнен тұрады? (5 бөлім)
6. Қосарлы азаматтығы бар адам? (бипатрид)
7. Конституциялық Кеңес неше адамнан тұрады? (7 адамнан)
8. Конституция сөзінің аудармасы қандай? ( Құрылым)
9. Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады? (Бала туған кезден)
10. Заң бұзушылық деген не? (Конституцияда бекітілген заңға қайшы әрекет)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бала құқығы – асыл қазына
Оқушылардың адам құқығы, оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту, әрбір адам өз құқығын біліп, өзгенің құқығын бұзбауға үйрету, құқықтық тәрбие беру.
Заңды білу – заман талабы
Оқушыларға адам құқықтары мен бостандықтары жайлы баптардан түсінік қалыптастыру, құқықтық білімдерін толықтыру; Адамгершілік, ізгі қасиеттер мен ар – ождан бостандығына, адалдық пен мейірімділікке баулу арқылы құқықтық тәрбие беру;
Менің құқықтық кеңістігім
Оқушылардың құқықтық білімдерін тексере отырып заң алдындағы жауапкершілікті арттыру. Қазақстан Республикасы Конституциясын және құқықтық нормативтік актілерді орындап, құрметтей білуге үйрету, адамгершілікке, елжандылыққа, құқықтық сауаттылыққа
Заңды білу - заман талабы
Оқушыларға адам құқықтары мен бостандықтары жайлы баптардан түсінік қалыптастыру, құқықтық білімдерін толықтыру.
Құқықтық сауаттылық - заман талабы
Атырау қаласы, № 25 «Еркемай» балабақшасының әдіскері Қонаева Гүлбану Қонайқызы
Бала құқықтары мен міндеттері
Мақсаты: оқушылардың құқықтық білімдерін тереңдету, заң алдындағы жауапкершілікті арттыру, ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарын таба білуге баулу, саяси сауаттылыққа баулу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.