Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Сабақтың тақырыбы: Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы (слайдымен)
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шаруашылығы мен кәсібі мал шаруашылығы, егін шаруашылығы болғандығын, металл өндіру, әшекей бұйымдар, саз балшықтан түрлі ыдыс - аяқтар жасағандығын түсіндірді. Дамытушылық: Дүние жүзілік мәдениеттің көркеюіне үлес қосқандығына тоқталып, оқушыларды ізгі дәстүрлерге, еңбекке баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды шаруашылық дамуымен мал, егін шаруашылығының адамдарға пайдасын түсіндіру, халыққа қызмет етуге, еңбек етуге баулу.
Сабақтың түрі: Аралас
Әдісі: баяндау, картамен жұмыс, сұрақ - жауап
Көрнекілік: карта, суреттер, слайд, инетрбелсенді тақта
Сабақтың жоспары
I. Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын тексеру
III Жаңа сабақ
IV Жаңа сабақты бекіту
V Қорытындылау, бағалау
VI Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1. Үйсіндер туралы деректер қай ғасырларға жатады?
2. Ертедегі үйсіндер мекендеген жерлерді картадан көрсет.
3. Үйсіндердің қоныстары қай жерлерден табылды?
4. Үйсіндер қай елмен сауда қарым - қатынасын жасаған?
5. Үйсіндерде бай адамдар қалай өмір сүрген?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Үйсіндердің мал шаруашылығы
2. Егіншілік пен отырықшылық
Үйсіндер егін алқабын өзен бойларына салған. Егісті суаруға арық суларын да қолданған. Ертедегі деректердің мәлімдеуінше, үйсіндер «ағаш егіп», «қалалар мен елді мекендер салған». Суармалы егістіктер, суландыру жүйесі, бау - бақшалар үйсіндердің астанасы Чигу қаласының айналасында орналасты. Шу мен Кеген өзендерінің жағалауларында қазбалар жүргізген ғалымдар бірнеше көне қаланың орнын тапты.
3. Түрлі кәсіпшілік.
Үйсін қоғамында тоқыма, жіп иіру, тері илеу, тастан, сүйектен қажетті бұйымдар жасау ісі де дамыған. Жіп иіру мен тоқымашылық өнері арқасын күнделікті тіршілікке қажетті киіз басу, жүннен киім тоқу, тігін тігу ісі де өрістеген. Мата тоқу үшін қарапайым, кәдімгі u«өрмекке» ұқсас тоқыма кермесі қолданылған
4. Үйсіндердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары.
Сабақты бекіту:
1. Үйсіндер қоныс салу үшін қандай жерлерді таңдаған? Малдың қандай түрлерін өсірді
2. Үйсіндер күнделікті тұрмысқа қажетті қандай бұйымдар жасады? Оларды жасау үшін нені пайдаланды?
3. Суреттерді пайдалана отырып, үйсіндер жасаған қолөнер заттарына сипаттама бер.
Бағалау: Үйге тапсырма: Өзін - өзі тексеру сұрақтарына жауап беру, тақырыпты оқып, әңгімелеу.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шаруашылығы мен кәсібі мал шаруашылығы, егін шаруашылығы болғандығын, металл өндіру, әшекей бұйымдар, саз балшықтан түрлі ыдыс - аяқтар жасағандығын түсіндірді. Дамытушылық: Дүние жүзілік мәдениеттің көркеюіне үлес қосқандығына тоқталып, оқушыларды ізгі дәстүрлерге, еңбекке баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды шаруашылық дамуымен мал, егін шаруашылығының адамдарға пайдасын түсіндіру, халыққа қызмет етуге, еңбек етуге баулу.
Сабақтың түрі: Аралас
Әдісі: баяндау, картамен жұмыс, сұрақ - жауап
Көрнекілік: карта, суреттер, слайд, инетрбелсенді тақта
Сабақтың жоспары
I. Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын тексеру
III Жаңа сабақ
IV Жаңа сабақты бекіту
V Қорытындылау, бағалау
VI Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1. Үйсіндер туралы деректер қай ғасырларға жатады?
2. Ертедегі үйсіндер мекендеген жерлерді картадан көрсет.
3. Үйсіндердің қоныстары қай жерлерден табылды?
4. Үйсіндер қай елмен сауда қарым - қатынасын жасаған?
5. Үйсіндерде бай адамдар қалай өмір сүрген?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Үйсіндердің мал шаруашылығы
2. Егіншілік пен отырықшылық
Үйсіндер егін алқабын өзен бойларына салған. Егісті суаруға арық суларын да қолданған. Ертедегі деректердің мәлімдеуінше, үйсіндер «ағаш егіп», «қалалар мен елді мекендер салған». Суармалы егістіктер, суландыру жүйесі, бау - бақшалар үйсіндердің астанасы Чигу қаласының айналасында орналасты. Шу мен Кеген өзендерінің жағалауларында қазбалар жүргізген ғалымдар бірнеше көне қаланың орнын тапты.
3. Түрлі кәсіпшілік.
Үйсін қоғамында тоқыма, жіп иіру, тері илеу, тастан, сүйектен қажетті бұйымдар жасау ісі де дамыған. Жіп иіру мен тоқымашылық өнері арқасын күнделікті тіршілікке қажетті киіз басу, жүннен киім тоқу, тігін тігу ісі де өрістеген. Мата тоқу үшін қарапайым, кәдімгі u«өрмекке» ұқсас тоқыма кермесі қолданылған
4. Үйсіндердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары.
Сабақты бекіту:
1. Үйсіндер қоныс салу үшін қандай жерлерді таңдаған? Малдың қандай түрлерін өсірді
2. Үйсіндер күнделікті тұрмысқа қажетті қандай бұйымдар жасады? Оларды жасау үшін нені пайдаланды?
3. Суреттерді пайдалана отырып, үйсіндер жасаған қолөнер заттарына сипаттама бер.
Бағалау: Үйге тапсырма: Өзін - өзі тексеру сұрақтарына жауап беру, тақырыпты оқып, әңгімелеу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы Конспект Ертедегі деректерде үйсіндер “ағаш егіп, қалалар мен елді мекендер салған” - деп жазылған. Суармалы егістіктер, суландыру жүйесі, бау - бақшалар үйсіндердің астанасы Чигу қаласының маңында орналасқан. Шу
Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Аңғал батыр ауылы, Аманкелді орта мектебінің Тарих пәнінің мұғалімі Айтмағанбетова Алмагуль Тлеубековна
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу лицейі» мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Үстірт орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Толегенова Мончак
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы Егіншілік шаруашылығы, мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
А.С. Пушкин атындағы №20 орта мектептің тарих пәні мұғалімі Каленова А.Х.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.