«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алған білімдерін, ел тарихы, салт - дәстүрлерін қаншалықты білетіндіктерін тексеру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын дамыту, шапшаң ойлауға, ойын жинақтап жеткізе білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Ұйымшылдыққа, адамгершілікке, ел тарихын, мәдениетін, салт - дәстүрін ұмытпай, қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Алтын, күміс, тас қақпалар, сұрақтар, конверттер, сандықша.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларға жалпылама сұрақтар беру арқылы топ жинау. Сұраққа жауап берген оқушылар ойынға қатысатын болады. Топта бес адам болады. Топтың сұрақтары конвертке салынып, қақпалардың жанына қойылады. Әр конверттің ішінде үш сұрақтан болады. Үш сұраққа толық жауап берілген жағдайда, қақпа ашылады. Үш қақпаны да ашқан топ алтын сандықтың сұрақтарына жауап береді. Алтын сандықтың сұрағына жауап берген топ жеңіске жетеді.
Жалпылама сұрақтар: 1. Сөзді дыбыстық жағынан тексеретін ғылым қалай аталады? (фонетика)
2. Көк ат деген тіркесте қандай ықпал түрі бар? (ілгерінді ықпал)
3. С. Сейфуллиннің туғанына неше жыл толды? (110 жыл)
4. Көп сөзінің антонимін тап (аз).
5. Республика күні қашан атап өтіледі? (25 қазан)
6. Көкшенің сал - серілері (Ақан сері, Біржан сал, Үкілі Ыбырай т. б.)
7. Көкшетау қаласы қай жылы құрылды? (1824 жылы)
8. Бір - біріне мағыналары жуық сөздер қалай аталады? (синоним)
9. Жыр алыбы атанған ақын (Жамбыл)
10. Ш. Уәлиханов қай жылы туды? (1835 жылы)
11. Екі етіске ортақ жұрнақ (- ын, - ін, - н)
12. Қобыландының тұлпары (Тайбурыл)
13. Қазақ лицейі қай көшеде орналасқан? (Менжинский)
14. Қара өлең ұйқасы (ааба)
15. Конституция қай жылы, қай күні қабылданды? (1995 жылы, 30 қыркүйек)
Тас қақпаның сұрақтары:
1. Қайыңнан сөзіне фонетикалық талдау жаса.
2. «Ата - анаңа не істесең, алдыңа сол келеді» деген сөйлемдегі етістіктерге морфологиялық талдау жаса.
3. Берілген сөз тіркестерін түріне қарай ажыратып жаз. Кітапқа үңілу, ағашты өңдеу, ештеңе айтпау, сабақ дайындау, той дастарқаны, таңертеңгі шай, ақ жастық, Ақылбайдың дәптері, асықпай сөйлеу, үнсіз отыру, жібек белбеу, орнынан тұру. Қабысу Матасу Меңгеру Жанасу
4. Жай сөйлем дегеніміз не? Олардың түрлерін ата, мысал келтір.
5. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда, сөз таптарын көрсет. Қыран түлегіне қайыспас қанат сыйлайды, Ұстаз шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды.
6. Айқындауыш мүше дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
7. Адамның күлкісіне еліктейтін сөздерді ата.
8. Сөздердің байланысу тәсілдері нешеу?
9 Бетінен оты шығу деген сөз қалай аталады? Қандай мағынаны білдіреді?
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен алған білімдерін, ел тарихы, салт - дәстүрлерін қаншалықты білетіндіктерін тексеру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын дамыту, шапшаң ойлауға, ойын жинақтап жеткізе білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Ұйымшылдыққа, адамгершілікке, ел тарихын, мәдениетін, салт - дәстүрін ұмытпай, қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Алтын, күміс, тас қақпалар, сұрақтар, конверттер, сандықша.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларға жалпылама сұрақтар беру арқылы топ жинау. Сұраққа жауап берген оқушылар ойынға қатысатын болады. Топта бес адам болады. Топтың сұрақтары конвертке салынып, қақпалардың жанына қойылады. Әр конверттің ішінде үш сұрақтан болады. Үш сұраққа толық жауап берілген жағдайда, қақпа ашылады. Үш қақпаны да ашқан топ алтын сандықтың сұрақтарына жауап береді. Алтын сандықтың сұрағына жауап берген топ жеңіске жетеді.
Жалпылама сұрақтар: 1. Сөзді дыбыстық жағынан тексеретін ғылым қалай аталады? (фонетика)
2. Көк ат деген тіркесте қандай ықпал түрі бар? (ілгерінді ықпал)
3. С. Сейфуллиннің туғанына неше жыл толды? (110 жыл)
4. Көп сөзінің антонимін тап (аз).
5. Республика күні қашан атап өтіледі? (25 қазан)
6. Көкшенің сал - серілері (Ақан сері, Біржан сал, Үкілі Ыбырай т. б.)
7. Көкшетау қаласы қай жылы құрылды? (1824 жылы)
8. Бір - біріне мағыналары жуық сөздер қалай аталады? (синоним)
9. Жыр алыбы атанған ақын (Жамбыл)
10. Ш. Уәлиханов қай жылы туды? (1835 жылы)
11. Екі етіске ортақ жұрнақ (- ын, - ін, - н)
12. Қобыландының тұлпары (Тайбурыл)
13. Қазақ лицейі қай көшеде орналасқан? (Менжинский)
14. Қара өлең ұйқасы (ааба)
15. Конституция қай жылы, қай күні қабылданды? (1995 жылы, 30 қыркүйек)
Тас қақпаның сұрақтары:
1. Қайыңнан сөзіне фонетикалық талдау жаса.
2. «Ата - анаңа не істесең, алдыңа сол келеді» деген сөйлемдегі етістіктерге морфологиялық талдау жаса.
3. Берілген сөз тіркестерін түріне қарай ажыратып жаз. Кітапқа үңілу, ағашты өңдеу, ештеңе айтпау, сабақ дайындау, той дастарқаны, таңертеңгі шай, ақ жастық, Ақылбайдың дәптері, асықпай сөйлеу, үнсіз отыру, жібек белбеу, орнынан тұру. Қабысу Матасу Меңгеру Жанасу
4. Жай сөйлем дегеніміз не? Олардың түрлерін ата, мысал келтір.
5. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда, сөз таптарын көрсет. Қыран түлегіне қайыспас қанат сыйлайды, Ұстаз шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды.
6. Айқындауыш мүше дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
7. Адамның күлкісіне еліктейтін сөздерді ата.
8. Сөздердің байланысу тәсілдері нешеу?
9 Бетінен оты шығу деген сөз қалай аталады? Қандай мағынаны білдіреді?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
«Алтын қақпа» интеллектуалды шоу ойыны
ШҚО, Тарбағатай ауданы, Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектептің химия пәні мұғалімі Шаяхметова Анаргүл Әменқызы
Пысықтау (10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту)
ШҚО, Аягөз қаласы, «К. Бозтаев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ бастауыш кластар мұғалімі Қызжанова Гүлия Каримовна
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Павлодар облысы, Ақсу ауданы, Сарышығанақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сарсенова Асель Алпысқызы
Қысқаша көбейту формулалары
Қарағанды қаласы Математика - информатика мұғалімі Кулшархан Темиреева
«Алтын қақпа» танымдық ойыны
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, №3 Алға қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі Туребекова Жаңылсын Барсаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.