Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдары
Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдары
Қазіргі кезде оқушылар білімін жоғары деңгейде қалыптастыру, Қазақстан тарихы пәнінен ҰБТ - ға дайындау мұғалім міндеті болып табылады. Сондықтан жаңа әдістерді пайдалану, меңгеру бірден бір қажет. Бұл әдістемелік құралдың мақсаты – оқушыларға тарих пәнінен терең білім беруге, жеке жұмыстар арқылы оқушылардың сабаққа белсенділігін артыру, шығармашылықпен ізденіс қабілетінің дамуына ықпал ететін қосымша құрал болады. Білім және ғылым министрлігінің стандартты білім мазмұнына сай жазылды.
Қазақстан тарихын оқып білу, жоғарғы оқу орнына емтихан тапсыру үшін ғана қажет етіп қоймай, өмірлік қажеттілік деп қарау керек. 11 жылдан бері жоғарғы оқу орындарына талапкерлерді дайындау, орта мектепті бітіру, тестілеу арқылы жүзеге асырылып келеді. Оның ішінде оқуға түсу үшін тест тапсыратын негізгі пәндердің бірі Қазақстан тарихы. Сондықтан бұл пәнді оқытатын мұғалімдерге де үлкен жауапкершілік жүктеледі. Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдары және хронологиялық даталарымен жұмыс істеу мұғалімнің шығармашылығы, жаңа технологияларды пайдалану арқылы оқушының білім сапасын жоғары болуына тікелей жауапты негізгі тұлға.
11 сынып көлемінде мектеп бағдарламасын меңгеріп қана қоймай, өз білімдерін қорыта білуге үйрету. Ол үшін оқушылардың тест тапсырмалары мен жұмыс істей алатын білім жүйесін икемділігін және дағдысын қалыптастыру. Сұрақтарға нақты жүйелі түрде жазбаша жауап бере білуге және қорытынды жасай білу қажет. Тарихи оқиғалар бойынша айтылатын түрлі көз қарастарды салыстырып өздігінше тұжырым жасауы, өз пікірін дәлелдеуі тиіс. Оқушылар алған білімдерін әр қашан практикалық жұмыстарда пайдалану керек. Мұғалімдер өз қалауынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдарын және хронологиялық даталармен жұмыс істеуде шығармашылық түрде қолдана алады.
ҰБТ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі бекіткен мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, оқу бағдарламаларына және оқулықтарына сәйкес Ұлтық тестілеу орталығы әзірлеген тест тапсырмаларының негізінде өткізіледі. Олардың мазмұны көрсетілген шеңберден шықпайды. Тест тапсырмаларын құрастыруда Қазақстан тарихы пәнінің негізгі мазмұны мектеп бағдарламасының шеңберінде: тарихи уақыт, тарихи кеңістік, тарихи оқиғалардың картада оқшаулануын қамтиды.
Қазіргі білім беру жүйесі моделін құрастыруға жаңа бағыттар мен көзқарастарды талап етеді. Білім беру технологияларының басты мақсаты білім беру сапасын арттыру, оқушылардың білімін, біліктілігін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы негізде білімнің сапасын арттыру жолдары білім беру мазмұнын, оқыту формасы мен әдістерін дамыту арқылы жүзеге асады.
Білім берудің сапасын арттыру мен сапалы білім беру жүйесін құру мақсатында 2004 жылдан бастап республикамызда Ұлттық бірыңғай тестілеу енгізілген болатын. ҰБТ - ң басты мақсаты бірыңғай тапсырмалар арқылы білім сапасына бақылау орнату, талапкердің білімін бағалауда әділ болу. ҰБТ білім беру мекемелерінің қызметін объективті бағалауға нақты рейтинг көрсеткішін белгілеуге оқытушы мен оқушының жоғары нәтижелерге жетуге ұмытушылығын туғызады.
Қазір Қазақстан тарихы пәнінен оқушыларды ҰБТ - ға даярлауда тарих пәнін оқушыларға меңгертудің тиімді, ұзақ еске сақтауды қалыптастыратын жолдарын, әдіс - тәсілдерін ойлап табудамыз.
Толық нұсқасын жүктеу
Қазіргі кезде оқушылар білімін жоғары деңгейде қалыптастыру, Қазақстан тарихы пәнінен ҰБТ - ға дайындау мұғалім міндеті болып табылады. Сондықтан жаңа әдістерді пайдалану, меңгеру бірден бір қажет. Бұл әдістемелік құралдың мақсаты – оқушыларға тарих пәнінен терең білім беруге, жеке жұмыстар арқылы оқушылардың сабаққа белсенділігін артыру, шығармашылықпен ізденіс қабілетінің дамуына ықпал ететін қосымша құрал болады. Білім және ғылым министрлігінің стандартты білім мазмұнына сай жазылды.
Қазақстан тарихын оқып білу, жоғарғы оқу орнына емтихан тапсыру үшін ғана қажет етіп қоймай, өмірлік қажеттілік деп қарау керек. 11 жылдан бері жоғарғы оқу орындарына талапкерлерді дайындау, орта мектепті бітіру, тестілеу арқылы жүзеге асырылып келеді. Оның ішінде оқуға түсу үшін тест тапсыратын негізгі пәндердің бірі Қазақстан тарихы. Сондықтан бұл пәнді оқытатын мұғалімдерге де үлкен жауапкершілік жүктеледі. Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдары және хронологиялық даталарымен жұмыс істеу мұғалімнің шығармашылығы, жаңа технологияларды пайдалану арқылы оқушының білім сапасын жоғары болуына тікелей жауапты негізгі тұлға.
11 сынып көлемінде мектеп бағдарламасын меңгеріп қана қоймай, өз білімдерін қорыта білуге үйрету. Ол үшін оқушылардың тест тапсырмалары мен жұмыс істей алатын білім жүйесін икемділігін және дағдысын қалыптастыру. Сұрақтарға нақты жүйелі түрде жазбаша жауап бере білуге және қорытынды жасай білу қажет. Тарихи оқиғалар бойынша айтылатын түрлі көз қарастарды салыстырып өздігінше тұжырым жасауы, өз пікірін дәлелдеуі тиіс. Оқушылар алған білімдерін әр қашан практикалық жұмыстарда пайдалану керек. Мұғалімдер өз қалауынша ҰБТ - ға дайындаудың тиімді жолдарын және хронологиялық даталармен жұмыс істеуде шығармашылық түрде қолдана алады.
ҰБТ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі бекіткен мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, оқу бағдарламаларына және оқулықтарына сәйкес Ұлтық тестілеу орталығы әзірлеген тест тапсырмаларының негізінде өткізіледі. Олардың мазмұны көрсетілген шеңберден шықпайды. Тест тапсырмаларын құрастыруда Қазақстан тарихы пәнінің негізгі мазмұны мектеп бағдарламасының шеңберінде: тарихи уақыт, тарихи кеңістік, тарихи оқиғалардың картада оқшаулануын қамтиды.
Қазіргі білім беру жүйесі моделін құрастыруға жаңа бағыттар мен көзқарастарды талап етеді. Білім беру технологияларының басты мақсаты білім беру сапасын арттыру, оқушылардың білімін, біліктілігін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы негізде білімнің сапасын арттыру жолдары білім беру мазмұнын, оқыту формасы мен әдістерін дамыту арқылы жүзеге асады.
Білім берудің сапасын арттыру мен сапалы білім беру жүйесін құру мақсатында 2004 жылдан бастап республикамызда Ұлттық бірыңғай тестілеу енгізілген болатын. ҰБТ - ң басты мақсаты бірыңғай тапсырмалар арқылы білім сапасына бақылау орнату, талапкердің білімін бағалауда әділ болу. ҰБТ білім беру мекемелерінің қызметін объективті бағалауға нақты рейтинг көрсеткішін белгілеуге оқытушы мен оқушының жоғары нәтижелерге жетуге ұмытушылығын туғызады.
Қазір Қазақстан тарихы пәнінен оқушыларды ҰБТ - ға даярлауда тарих пәнін оқушыларға меңгертудің тиімді, ұзақ еске сақтауды қалыптастыратын жолдарын, әдіс - тәсілдерін ойлап табудамыз.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Қазақстан тарихы 8 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8 - сынып оқушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Қазақстан тарихы 7 сынып
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Қазақстан тарихы 6 сынып
Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 6 - сыныптың «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Оқушыларды ҰБТ мен ОЖСБ - ға дайындаудың тиімді жолдары
Ұлттық бірыңғай тестілеу - жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушыларды қорытынды аттестаттауының бір түрі.
Негізгі орта білім беру деңгейінің «Адам және қоғам» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары (5 – 9 - сыныптар)
Оқу бағдарламасы Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Тарих пәнінен ҰБТ – ға дайындаудың тиімді жолдары мен тәсілдері
Қазақстанның жедел дамып отырған адамзат қоғамының көшінен қалмай, қазіргі заманға лайық биіктен көрінуі, мемлекет басшысы Н. Ә. Назарбаевтың жолдауында атап көрсетілгендей, ұлттық білім беру жүйесінің деңгейіне тікелей байланысты. Жас ұрпаққа
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.