Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы

20 наурыз 2018, Сейсенбі
Категориясы: Тарих
Тақырыбы: Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
8 сынып
Мақсаты: Тақырыптың мазмұнын аша отырып, Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі мен тарихи маңызымен таныстыру.
Жалпы мақсат: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің ерекшеліктерін оқып біледі.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Кім жылдам», «Аквариум», «Жигсо», «Сәкестендіру».
Қолданылатын ресурстар: маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг: Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Топқа бөлемін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.
Шеңбер жасап бір - біріне жылы сөздер айтады.
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.
Сабақ кезеңдері:
1. Білу - қызығушылық
тарын ояту.
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
Бағалау
Рефлексия
1 - тапсырма білу: «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауапты пайдалану.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру.
Өткен тақырыпқа арналған үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, кроссворд, карточкалар.
Оқушылардың іс - әрекеті: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады.
2 - тапсырма түсіну: Өткен тақырыптарға байланысты «Аквариум» әдісі.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.
Оқушылардың іс - әрекеті: Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
3 - тапсырма қолдану: «Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабаққа қолдану.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі. Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді, ойланады, тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді.
Оқушылардың іс - әрекеті: Берілген жаңа тақырыпты топпен талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сәйкестендіріп жауабын көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір - біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
4 - тапсырма талдау: «ЖИГСО» әдісі пайдаланамыз.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату.
Оқушылардың іс - әрекеті: Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір - біріне түсіндіреді.
5 - тапсырма жинақтау: Шығармашылық тапсырма
«Тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап, суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)
Мұғалімнің іс - әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады.
Оқушылардың іс - әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді.
Бағалау: Өзін - өзі бағалау (2 мин).
Мұғалімнің іс - әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.
Оқушылардың іс - әрекеті: Өзін - өзі топпен бағалайды.
Рефлексия: Стикерлерді толтыру.
Мұғалімнің іс - әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.
Оқушылардың іс - әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру.

СҚО, Мамлют ауданы, Мамлютка қаласындағы
Мамлют қазақ мектеп - интернатында тарих пәні мұғалімі
Байкенова Эльмира Кентайқызы
1 855
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Тақырыптардың мазмұнын аша отырып, Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі мен тарихи маңызымен таныстыру Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушылар Кенесары
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің барысы, жеңілу себептері, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің барысы, жеңілу себептері, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт – азаттық қозғалыстың мән мағынасын жете түсінеді, көтерілістің сәтсіздікке ұшырау себептерін және көтерілістің барысын анықтау.
1837 - 1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс
1837 - 1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс
Отаршылдыққа қарсы ең ірі көтерілістің мақсатын, барысын, негізгі кезеңдерін, тарихи маңызын аша отырып, оны Ресей халықтарының азаттық үшін күресінің бір бөлігі екенін, ол қазақ қоғамы мен патша үкіметі арасындағы қайшылықтардың салдары екенін
Тарихтан қысқа мерзімді жоспар
Тарихтан қысқа мерзімді жоспар
«Гимназия сыныптары бар №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ Тарих пәнінің мұғалімі Утебекова Марал Джангирхановна
Кенесары Қасымұлы бастаған 1837 - 1847 жылғы ұлт - азаттық көтеріліс
Кенесары Қасымұлы бастаған 1837 - 1847 жылғы ұлт - азаттық көтеріліс
Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, №19 ОМ тарих және география пәні мұғалімі Тохан Манаргуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×