Қола дәуіріндегі Қазақстан
Павлодар қаласы, ПҚБАИ
Тренер: О. Эртисхан, қазақ тілінде, №2 топ.
Тыңдаушы: Аралов Самат Бейсембаевич
Қазақстан тарихы 6 сынып
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министірлігінің 2013 жылғы 3 сәуірде № 115 бұйрығымен бекітілген. Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Адам және қоғам» білім саласы пәндерінің бағдарламалары – Астана, 2013. – 79 б. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2013
Оқулық: Ежелгі Қазақстан тарихы. Оқулық. Оқыту әдістемесі. Жұмыс дәптері. Т. Садықов, Ә. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сарсекеев. – Алматы: Атамұра, 2011.
Тақырыбы: Қола дәуіріндегі Қазақстан
Мақсаты: Қола дәуіріне қысқаша сипаттама беру, өндіріске металл құрал - саймандардың туралы білім алу.
Міндеттері:
А - оқушылар оқу материалының мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді
В - оқушылар оқулықтағы мәтіннен негізгісін таба біледі.
С - оқушылар тақырыпты меңгеруі барысында тарихи картаны пайдаланады
Сабақ түрі: Жаңа сабақ.
Құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта, оқулық, үлестірме материал.
Әдіс - тәсілдері: сөзэұмбақ шешу, диалогтік оқыту, класстер жасау, «арасындағы айырмашылығы» әдісі.
Күтілетін нәтиже: оқушылар диалогтік әңгіме жүргізеді, класстер жасайды және қорғайды, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
Зерттеу тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер оқушылардың ынтасына қалай әсер етеді?
1. Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
Амандасу
Көршіңмен мақтан
2. Тақырыпқа шығу. Сабақ мақсатын айқындау
Қола дәуіріндегі Қазақстан жүктеу
Тренер: О. Эртисхан, қазақ тілінде, №2 топ.
Тыңдаушы: Аралов Самат Бейсембаевич
Қазақстан тарихы 6 сынып
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министірлігінің 2013 жылғы 3 сәуірде № 115 бұйрығымен бекітілген. Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Адам және қоғам» білім саласы пәндерінің бағдарламалары – Астана, 2013. – 79 б. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2013
Оқулық: Ежелгі Қазақстан тарихы. Оқулық. Оқыту әдістемесі. Жұмыс дәптері. Т. Садықов, Ә. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сарсекеев. – Алматы: Атамұра, 2011.
Тақырыбы: Қола дәуіріндегі Қазақстан
Мақсаты: Қола дәуіріне қысқаша сипаттама беру, өндіріске металл құрал - саймандардың туралы білім алу.
Міндеттері:
А - оқушылар оқу материалының мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді
В - оқушылар оқулықтағы мәтіннен негізгісін таба біледі.
С - оқушылар тақырыпты меңгеруі барысында тарихи картаны пайдаланады
Сабақ түрі: Жаңа сабақ.
Құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта, оқулық, үлестірме материал.
Әдіс - тәсілдері: сөзэұмбақ шешу, диалогтік оқыту, класстер жасау, «арасындағы айырмашылығы» әдісі.
Күтілетін нәтиже: оқушылар диалогтік әңгіме жүргізеді, класстер жасайды және қорғайды, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
Зерттеу тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер оқушылардың ынтасына қалай әсер етеді?
1. Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
Амандасу
Көршіңмен мақтан
2. Тақырыпқа шығу. Сабақ мақсатын айқындау
Қола дәуіріндегі Қазақстан жүктеу
Жаңалықтар
Әдістемелік нұсқау хат 2020-2021 жыл
1 - 4 - сыныптарда білім беру процесі келесі құжаттар негізінде жүзеге асырылады: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен
Әдістемелік нұсқау хат 2018 - 2019 оқу жылы
2018-2019 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар. Сыныптар: 8, 9, 10, 11
Негізгі орта білім беру деңгейінің «Адам және қоғам» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары (5 – 9 - сыныптар)
Оқу бағдарламасы Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Қола дәуірі Қазақстан терреториясында
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 7 орта мектептің тарих пәні мұғалімі Епенова Самал
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.