Ғұн тайпаларының бірігуі
Сабақтың тақырыбы: Ғұн тайпаларының бірігуі. (5 сынып)
Зерттеу сұрағы: «Неге Мөде шаньюй жер - мемлекеттің негізі» деді.
Оқу мақсаты: 5. 3. 1. 2. Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Ғұндар мен көрші мемлекеттер арасындағы қарым – қатынастарын анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі: Карта арқылы көрші мемлекеттермен жауласу себептерін түсіндіреді. Ғұндар үшін жер маңызды болғанын түсіндіреді.
Кейбір оқушылар: Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін түсіндіреді.
Бағалау критерийі: Ғұн тайпалық бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды.
Тілдік мақсаттар: «Ойлан - жұптас - бөліс» тәсілі арқылы, ғұндар туралы жазған көне заман тарихшыларының жазбаларынан үзінді оқып айтады.(айтылым).
Жер туралы аңыздың идеясы неде? екенін мәтіннен оқып негізгі ойды анықтайды. (оқылым).
Мемлекеттің басқару жүйесін талдайды.(жазылым).
Пәнге қатысты лексика мен терминология: шаньюй, түменбасы, мыңбасы, жүзбасы, онбасы, халық жиналысы.
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
- Мөде шаньюй«жер мемлекеттің негізі» деді, өйткені....
- Не себепті.... мемлекеттің шаньюйден кейінгі басты тұлғалары түменбасы деп аталды.
- Шаньюй бұл....
Құндылықтарға баулу: М. Е. Өз тарихымызға, мәдениетімізге құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихы, әдебиет
Алдыңғы білім: Қазақстан аумағын мекендеген тайпалар туралы білімдері қалыптасқан.
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру шаралары: амандасу, оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында, шаттық шеңберіне тұрып, гүл сыйлау арқылы, бір - біріне тілектерін айту.
Топтарға бөлу: I - топ: сақтар, II - топ: үйсіндер, III - топ: ғұндар
Үй тапсырмасын тексеру: «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша тарихшылардың жазбаларынан мәтін жасыру.
«Кім жүйрік» ойыны арқылы төрт оқушыны тақтаға шығарып, маңдайларына: гүньмо, хан, патша, шаньюй деп жазылған смайликтер жапсырып, бұл қай елдің титулы екенін тауып, рет - ретімен орналастыру. (смайликтер арқылы бағалау)
Тапсырма 1. Электронды оқулықтан көрсете отырып, сұрақтар қою арқылы диалогке тарту.
- Суреттен не көріп отырсыңдар?
- Бұлар туралы не білесіңдер?
- Көріністі сипаттап айтып беріңдер?
Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар? (Ауызша мадақтау)
Шығыс Қазақстан облысы,
Қабанбай ауылы, Тарбағатай ауданы,
К. Төгісов атындағы мектептің тарих пәні мұғалімі C. Канагатова
Ғұн тайпаларының бірігуі, жүктеу
Зерттеу сұрағы: «Неге Мөде шаньюй жер - мемлекеттің негізі» деді.
Оқу мақсаты: 5. 3. 1. 2. Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Ғұндар мен көрші мемлекеттер арасындағы қарым – қатынастарын анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі: Карта арқылы көрші мемлекеттермен жауласу себептерін түсіндіреді. Ғұндар үшін жер маңызды болғанын түсіндіреді.
Кейбір оқушылар: Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін түсіндіреді.
Бағалау критерийі: Ғұн тайпалық бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды.
Тілдік мақсаттар: «Ойлан - жұптас - бөліс» тәсілі арқылы, ғұндар туралы жазған көне заман тарихшыларының жазбаларынан үзінді оқып айтады.(айтылым).
Жер туралы аңыздың идеясы неде? екенін мәтіннен оқып негізгі ойды анықтайды. (оқылым).
Мемлекеттің басқару жүйесін талдайды.(жазылым).
Пәнге қатысты лексика мен терминология: шаньюй, түменбасы, мыңбасы, жүзбасы, онбасы, халық жиналысы.
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
- Мөде шаньюй«жер мемлекеттің негізі» деді, өйткені....
- Не себепті.... мемлекеттің шаньюйден кейінгі басты тұлғалары түменбасы деп аталды.
- Шаньюй бұл....
Құндылықтарға баулу: М. Е. Өз тарихымызға, мәдениетімізге құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихы, әдебиет
Алдыңғы білім: Қазақстан аумағын мекендеген тайпалар туралы білімдері қалыптасқан.
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру шаралары: амандасу, оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында, шаттық шеңберіне тұрып, гүл сыйлау арқылы, бір - біріне тілектерін айту.
Топтарға бөлу: I - топ: сақтар, II - топ: үйсіндер, III - топ: ғұндар
Үй тапсырмасын тексеру: «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша тарихшылардың жазбаларынан мәтін жасыру.
«Кім жүйрік» ойыны арқылы төрт оқушыны тақтаға шығарып, маңдайларына: гүньмо, хан, патша, шаньюй деп жазылған смайликтер жапсырып, бұл қай елдің титулы екенін тауып, рет - ретімен орналастыру. (смайликтер арқылы бағалау)
Тапсырма 1. Электронды оқулықтан көрсете отырып, сұрақтар қою арқылы диалогке тарту.
- Суреттен не көріп отырсыңдар?
- Бұлар туралы не білесіңдер?
- Көріністі сипаттап айтып беріңдер?
Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар? (Ауызша мадақтау)
Шығыс Қазақстан облысы,
Қабанбай ауылы, Тарбағатай ауданы,
К. Төгісов атындағы мектептің тарих пәні мұғалімі C. Канагатова
Ғұн тайпаларының бірігуі, жүктеу
Жаңалықтар
Ұлы дала тарихы
Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу; Картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуге үйренy;
Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы
Мөде құрған державаға тән ерекшеліктерді анықтау; Ғұндардың әскери өнер жетістіктерін сипаттау; Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым - қатынасын анықтау, картаға белгілеу.
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы Конспект Қытай деректерінде “Ғұн” атауы б. з. б. 3 ғасырдың аяғында пайда болған. “Ғұн” сөзі “гун руң, хун ю” атауларымен берілген. Ғұндардың басшысын “шаньюй” деп атаған. Ғұн мемлекеті әскери жүйе бойынша
Қазақстандағы алғашқы мемлекеттер. Ғұн мемлекеті
ІІІ - ІҮ ғасырларда Қазақстандағы алғашқы мемлекеттің дамуын, олардың қоғамдық құрылысын, алып жатқан аймағын көрсету, мемлекеттердің басқару жүйесін түсіндіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.