Ұлы дала тарихы
Сабақтың тақырыбы: Ұлы дала тарихы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;
Картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуге үйренy;
Өзі жүретін бағыттарының сызбасын сызуды үйрену.
Тірек сөздер: Ғұндар
қоныс аудару
көшпенді ел
Сабақтың басы
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз
Қайта самғап ұшамыз.
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сабақтың ортасы
1. Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;
А) Тақтадағы оқулықтағы 1 - суретті мұқият қарап шығуға тапсырма беріледі. Оқушылар өз бетімен суретте кімдер бейнеленгені, олардың қай уақытта өмір сүргені туралы болжамын айтады, олардың сыртқы келбетін суреттейді. Киімдері және заттары бойынша олардың немен айналысқанын анықтайды.
Оқылым
2. Мәтінді өз бетімен оқып шығуға және өз жорамалдарын мәтіндегі нұсқамен салыстыруға тапсырма беру;
А) мәтінді тез және қызығып оқуына мүмкіндік беру
Тыңдалым
1. «Ұлы дала тарихы» туралы деректі материалды видеодан көрсетіп, тыңдату
2. «Ақ Бұғы» туралы аңызды әңгімелеу
Айтылым
1 - тапсырма
1. Сюжетті сурет бойынша «Ақ Бұғы» туралы аңызды топ мүшесі ортаға шығып әңгімелейді
2. 2 - тапсырма
Ғұндардың керек – жарақтарын киімдерін ермексазбен бейнелеу
Атырау облысы,
Құрманғазы ауданы,
Н. К. Крупская атындағы жалпы орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Байжумаева Гулжанат Лукпановна
Ұлы дала тарихы жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;
Картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуге үйренy;
Өзі жүретін бағыттарының сызбасын сызуды үйрену.
Тірек сөздер: Ғұндар
қоныс аудару
көшпенді ел
Сабақтың басы
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз
Қайта самғап ұшамыз.
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сабақтың ортасы
1. Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;
А) Тақтадағы оқулықтағы 1 - суретті мұқият қарап шығуға тапсырма беріледі. Оқушылар өз бетімен суретте кімдер бейнеленгені, олардың қай уақытта өмір сүргені туралы болжамын айтады, олардың сыртқы келбетін суреттейді. Киімдері және заттары бойынша олардың немен айналысқанын анықтайды.
Оқылым
2. Мәтінді өз бетімен оқып шығуға және өз жорамалдарын мәтіндегі нұсқамен салыстыруға тапсырма беру;
А) мәтінді тез және қызығып оқуына мүмкіндік беру
Тыңдалым
1. «Ұлы дала тарихы» туралы деректі материалды видеодан көрсетіп, тыңдату
2. «Ақ Бұғы» туралы аңызды әңгімелеу
Айтылым
1 - тапсырма
1. Сюжетті сурет бойынша «Ақ Бұғы» туралы аңызды топ мүшесі ортаға шығып әңгімелейді
2. 2 - тапсырма
Ғұндардың керек – жарақтарын киімдерін ермексазбен бейнелеу
Атырау облысы,
Құрманғазы ауданы,
Н. К. Крупская атындағы жалпы орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Байжумаева Гулжанат Лукпановна
Ұлы дала тарихы жүктеу
Жаңалықтар
Заттардың орналасуы
Заттардың орналасуын, бағытын және қашықтығын анықтайтын терминдерді пайдалану.
Әдептілікке үйренейік. Сөз.
Бөбектерім, оқы, ойна Оқу, білім саған пайда Кітабыңның шетін жыртпа Сиямен бояп қойма Қолыңды жу, тырнағыңды ал Мұрыныңды сүрт орамалмен Кешігіп қалмай мектепке бар Алысып жүрмей балалармен
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады.
Тура және тура емес теңдіктер
20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайды.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.