Ғұн тайпаларының бірігуі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ежелгі Қазақстан тарихына шолу
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғұн тайпаларының бірігуі (1 - сабақ)
Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?
Оқу мақсаттары: 5. 3. 1. 2. – Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақ мақсаты: Барлығы: ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткендігін анықтайды;
ғұндар үшін жер маңызды болғанын дәлелдейді;
Басым бөлігі: ғұн тайпаларының бірігу жолындағы деректерді талдап, негізгі белгілерін айқындайды;
Кейбірі: ғұн тайпаларының бірігу жолын өз пайымымен тұжырымдайды
Ойлау деңгейі: Білу, түсіну
Бағалау критерийі: Ғұн тайпалық бірлестігінің орналасқан аймағын анықтайды;
Ғұн тайпалық бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды
Тілдік мақсаттар: Негізгі ұғымдар: шаньюй, халық жиналысы
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ғұн мемлекеті қалай басқарылды?
Шаньюй шексіз билікке ие бола ала ма?
«Жер - мемлекетіміздің негізі мен ырысы, оны қалай береміз?» деген пікірді қалай түсінесіңдер?
Басталуы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
(Ж) 1 - қадам. «Тілек айт» әдісі
(Ұ) 2 - қадам. Топтастыру: 1 - топ: «Мөде», 2 - топ: «Аттила», 3 - топ: «Жер»
Үй тапсырмасын тексеру. «Блиц - криг» әдісі
Бағалау –«Табыс сатысы
Ортасы
(Ж) Тапсырма 1 - «Мені тап» әдісі
Шарты: Кестеде берілген ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіреді.
ҚБ - бағалау критерийі
(Жт) Тапсырма 2 - «Аңызды талда» әдісі
Шарты: Оқушыларға мәтін беріледі. Жұппен талқылау арқылы сұрақтарға жауап береді.
ҚБ - «Мен саған, сен маған» өзара бағалау
(Т) Тапсырма 3 - «Графикалық органайзер» әдісі
Шарты: әр топқа карта таратылады. Ғұндардың бастапқы аумағы мен Мөде әскері жаулап алған аумақпен салыстырады.
ҚБ - «Мадақтау сэндвичі» әдісі
Ғұн тайпаларының бірігуі. жүктеу
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғұн тайпаларының бірігуі (1 - сабақ)
Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?
Оқу мақсаттары: 5. 3. 1. 2. – Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақ мақсаты: Барлығы: ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткендігін анықтайды;
ғұндар үшін жер маңызды болғанын дәлелдейді;
Басым бөлігі: ғұн тайпаларының бірігу жолындағы деректерді талдап, негізгі белгілерін айқындайды;
Кейбірі: ғұн тайпаларының бірігу жолын өз пайымымен тұжырымдайды
Ойлау деңгейі: Білу, түсіну
Бағалау критерийі: Ғұн тайпалық бірлестігінің орналасқан аймағын анықтайды;
Ғұн тайпалық бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды
Тілдік мақсаттар: Негізгі ұғымдар: шаньюй, халық жиналысы
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ғұн мемлекеті қалай басқарылды?
Шаньюй шексіз билікке ие бола ала ма?
«Жер - мемлекетіміздің негізі мен ырысы, оны қалай береміз?» деген пікірді қалай түсінесіңдер?
Басталуы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
(Ж) 1 - қадам. «Тілек айт» әдісі
(Ұ) 2 - қадам. Топтастыру: 1 - топ: «Мөде», 2 - топ: «Аттила», 3 - топ: «Жер»
Үй тапсырмасын тексеру. «Блиц - криг» әдісі
Бағалау –«Табыс сатысы
Ортасы
(Ж) Тапсырма 1 - «Мені тап» әдісі
Шарты: Кестеде берілген ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіреді.
ҚБ - бағалау критерийі
(Жт) Тапсырма 2 - «Аңызды талда» әдісі
Шарты: Оқушыларға мәтін беріледі. Жұппен талқылау арқылы сұрақтарға жауап береді.
ҚБ - «Мен саған, сен маған» өзара бағалау
(Т) Тапсырма 3 - «Графикалық органайзер» әдісі
Шарты: әр топқа карта таратылады. Ғұндардың бастапқы аумағы мен Мөде әскері жаулап алған аумақпен салыстырады.
ҚБ - «Мадақтау сэндвичі» әдісі
Ғұн тайпаларының бірігуі. жүктеу
Жаңалықтар
Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы
Мөде құрған державаға тән ерекшеліктерді анықтау; Ғұндардың әскери өнер жетістіктерін сипаттау; Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым - қатынасын анықтау, картаға белгілеу.
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы Конспект Қытай деректерінде “Ғұн” атауы б. з. б. 3 ғасырдың аяғында пайда болған. “Ғұн” сөзі “гун руң, хун ю” атауларымен берілген. Ғұндардың басшысын “шаньюй” деп атаған. Ғұн мемлекеті әскери жүйе бойынша
Қазақстандағы алғашқы мемлекеттер. Ғұн мемлекеті
ІІІ - ІҮ ғасырларда Қазақстандағы алғашқы мемлекеттің дамуын, олардың қоғамдық құрылысын, алып жатқан аймағын көрсету, мемлекеттердің басқару жүйесін түсіндіру
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Ақмола облысы, Аршалы ауданы, №3 Аршалы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Айкынбаева Мадина Мураткызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.