Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктері

28 маусым 2013, Жұма
Категориясы: Тарих
Тақырыбы: «Жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктері»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жаңа діни қозғалыстардың дәстүрлі діндерден айырмашылығын көрсете отырып, жалған діни ұйымдардың қауіптілігін түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушыларды сұрақ қоя білуге, берілген теориялық білім нәтижесінде ой қорыта білуге, пікір айтуға дағдыландыру. Өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін жандандыру.
Тәрбиелік: Дін адамдарды имандылыққа тәрбиелейтін маңызды әдіс екенін жеткізу. Діннің маңызы мен қасиетін ұғындыру.
Көрнекіліктер: Тақырыптық слайд, интерактивті тақта, бейнебаян
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: топтық жұмыс, Венн диаграммасы, өз бетімен жұмыс.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: 2 мин
а) Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын түгендеу
ә) Топқа бөлу (От, су, күн, ай суреттерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді)
Психологиялық көңіл - күй сыйлау:
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

ІІ. Негізгі бөлім.
«Тек сабыр мен серіктестік арқылы біз Лаңкестік, жаппай қырып - жою және кез - келген өзге қарудың таралуы, есірткі саудасы мен оның салдары секілді бүкіләлемдік зұлымдық көріністерімен күресте жеңіске жете алмақпыз.» - деген елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың сөздерімен бүгінгі сабақты бастағалы отырмын. Расында да, қазіргі еліміздегі діни жағдай аса қуантарлық емес.
Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да осыған байланысты «Жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктері.»

1) Берілген жайма қағазға әр топ бүгінгі сабақтың мақсатын түрлі - түсті маркермен жазып шығады. 3 мин.
2) Жаңа діни қозғалыстарға тән ерекшеліктерді ғаламтор арқылы табады, топ болып ой бөліседі. - 15 мин.
І топ: «Дәстүрлі діндер»
ІІ топ: «Дәстүрлі емес діндер»
ІІІ топ: «Жаңа діни қозғалыстар»
ІV топ: «Жалған діни ұйымдардың қаупі»

3) Венн диаграммасы
Дәстүрлі діндер-----------------Жалған діни ұйымдар

4) «Абайлаңыз, секталар!» - бейнебаянын көреді, өзара ой бөліседі, пікірлерін айтады.
Бейнебаян бойынша сұрақтар:
1) Көрсетілген үзіндіден не түсіндіңіздер?
2) Сектаға кіру қаупі неде?
3) Не себепті сектаға жасөспірімдер жиі кіреді?

5) Рефлексия
Мен.... таныстым.
...... маған оңай болған жоқ.
Ерекше ұнағаны...
.... рахмет айтамын.
Мен болашақта.... үлесімді қосып көремін.
Келер күнге тілегім....

ІІІ. Қорытынды.
10 300
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дүниежүзінің діни алуан түрлілігі неден көрінеді?
Дүниежүзінің діни алуан түрлілігі неден көрінеді?
Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды.
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі, діни нанымдары туралы біледі. Көшпелі тайпалардың өзіндік ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
Діннің пайда болуы. Қазақ халқының діни наным сенімдері
Діннің пайда болуы. Қазақ халқының діни наным сенімдері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, № 18 орта мектептің тарих пәні мұғалімі: Аманджолова Эльза Балтабековна
Оқушылардың бойында этностық және діни толеранттылықты тәрбиелеу
Оқушылардың бойында этностық және діни толеранттылықты тәрбиелеу
Автор:Рахметова Батима Қазіргі таңда қоғамның тұрмыс - салты мен дүниетанымының жүйесі ретіндегі діннің рөлі айтарлықтай өсті. Діннің қоғамдық қатынастарға, қоғам санасының діни компонентін қалыптастыруға ықпал ету спектрі күшейіп, кеңейе түсуде.
Дін және мәдениет. Исламның таралуы
Дін және мәдениет. Исламның таралуы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі Бисенбаева Анар
Халықтың ұлттық және діни құрамы
Халықтың ұлттық және діни құрамы
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің география пәні мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×