Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
Мақсатым: Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы оқытуда реттелуге, сөздік қорын молайтуға, өз бетінше ізденуге, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптастыру.
Нәтиже:
Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы мағынаны таниды, өз бетінше ізденеді, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптасады.
Модульді ықпалдастырудағы тәсілдер.
● ДЖИКСО
● Сахналық қойылым
● Венн диаграммасы
● Семантикалық карта
● Тарихи шынжыр ойыны
Модульді ықпалдастырудағы нәтиже қандай болды?
Кедергі:
● Оқушылардың топта бірлесіп жұмыс жасай алмауы.
● Оқулық төңірегінде шектеліп қалуы.
● Күрделі сұрақтар қоя алмауы.
Кедергіні жою жолдары:
● Топ ережесін ескере отырып топта бірлесіп жұмыс жасауын түсіндірдім.
● Қосымша мәлімет ізденіп келуін ұсындым.
● Сұрақтарға кең көлемде жауап беруін ұсындым.
Нәтиже:
● Сабаққа қызығушылығы артады
● Қазіргі мен бұрынғыны салыстырады.
● Бірігіп жұмыс жасады.
● Мағынаны танып, жұмыс жасады.
● Мақсат қоя біледі.
● Өз пікірлерін қорғайды.
● Қорытынды шығара біледі
● Ізденушілікке дағдыланады
Мақсатым: Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы оқытуда реттелуге, сөздік қорын молайтуға, өз бетінше ізденуге, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптастыру.
Нәтиже:
Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы мағынаны таниды, өз бетінше ізденеді, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптасады.
Модульді ықпалдастырудағы тәсілдер.
● ДЖИКСО
● Сахналық қойылым
● Венн диаграммасы
● Семантикалық карта
● Тарихи шынжыр ойыны
Модульді ықпалдастырудағы нәтиже қандай болды?
Кедергі:
● Оқушылардың топта бірлесіп жұмыс жасай алмауы.
● Оқулық төңірегінде шектеліп қалуы.
● Күрделі сұрақтар қоя алмауы.
Кедергіні жою жолдары:
● Топ ережесін ескере отырып топта бірлесіп жұмыс жасауын түсіндірдім.
● Қосымша мәлімет ізденіп келуін ұсындым.
● Сұрақтарға кең көлемде жауап беруін ұсындым.
Нәтиже:
● Сабаққа қызығушылығы артады
● Қазіргі мен бұрынғыны салыстырады.
● Бірігіп жұмыс жасады.
● Мағынаны танып, жұмыс жасады.
● Мақсат қоя біледі.
● Өз пікірлерін қорғайды.
● Қорытынды шығара біледі
● Ізденушілікке дағдыланады
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Топтық жұмыс түрлерін енгізе отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Тау жыныстары деген не?
Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Саудакент ауылы, Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Толқынбекова Айман Керімбекқызы
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Тамды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Есенова Дамира Балтабекқызы
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Сыни тұрғысынан ойлауға және жазуға үйрету
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы № 3 орта мектеп, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Туреева Майсагүл Ашықбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.