Ертегілер. Сатқын жапалақ
Атырау облысы, Өркен мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Мағданова Ақсауле
Сабақтың тақырыбы: Ертегілер: Сатқын жапалақ
Сілтеме Оқулық, жоспар
Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны адалдыққа, батылдыққа, нысапшылыққа тәрбиелеу; ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
Сабақтың міндеттері: Жүйелілік, көрнекілік, тілдік сезімді дамыту. Ертегіні мәнерлеп түсініп оқуға, мазмұнын айта білуге дағдыландыру
Күтілетін нәтиже: Халық ауыз әдебиетінің түрімен танысып, ертегінің мазмұнын ашады, топпен жұмыс арқылы сөздік қорын дамытады,
Тапсырмалар: «Ойлан, тап!» Жұмбақ шешу,«Қызықты мәліметтер» кезеңі,«мен саған, сен маған»
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, талдау, іздену, әңгімелеу. Сын тұрғысынан ойлау, инетрактивті оқыту, топтық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі
Пайдаланылатын ресурстар: Суреттер, көрнекіліктер
Жүру барысы:
Ұйымдастыру
Оқушыларды құстардың суреті арқылы топқа бөлу. үй құстары, дала құстары, жыртқыш құстар болып бөлінетінін айтып топқа бөлу
Психологиялық дайындық
Қарлығаш боп ұшайық,
Қане, қанат қағайық,
Қарлығаш боп ұшайық,
Ұшып - ұшып алайық.
Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын тексеру
Өтілген «Батыр бала Бөген мен Шұбар аттың» мазмұнын сұрау, шұбар ат туралы суреттеу.
«Ойлан, тап!»
Білу:
Халық ауыз әдебиет жанрларының түрлерін ата: Ертегілер, Төрт түлік туралы жырлар, Аңыздар, Өтірік өлең, Мысалдар, Жұмбақтар, Жаңылтпаштар, Мақал – мәтелдер, Шешендік сөздер туралы сұрау.
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі (оқушылар өз ойын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады):
Ертегі дегеніміз не? Ертегілер — халықтың ауыз әдебиетінен мол орын алатын және жазу - сызу өнері болмаған кезде ауызша шығарылған күрделі шығармаларының бір түрі. Ертегілер көбінесе қара сөзбен айтылатын болғандықтан, оны ерте замандағы ауызша шығарылып айтылатын көркем әңгіме деуге де болады. Халық әдебиетінің басқа түрлері сияқты ертегілер де адам баласының еңбек кәсібі, тұрмыс - тіршілігіне байланысты туған. Онда халықтың ой - арманы, әдет - ғұрпы, мұң - шері, арман - мұраты баяндалады. Ертегінің түрлерін ата?
Толық нұсқасын жүктеу
бастауыш сынып мұғалімі Мағданова Ақсауле
Сабақтың тақырыбы: Ертегілер: Сатқын жапалақ
Сілтеме Оқулық, жоспар
Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны адалдыққа, батылдыққа, нысапшылыққа тәрбиелеу; ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
Сабақтың міндеттері: Жүйелілік, көрнекілік, тілдік сезімді дамыту. Ертегіні мәнерлеп түсініп оқуға, мазмұнын айта білуге дағдыландыру
Күтілетін нәтиже: Халық ауыз әдебиетінің түрімен танысып, ертегінің мазмұнын ашады, топпен жұмыс арқылы сөздік қорын дамытады,
Тапсырмалар: «Ойлан, тап!» Жұмбақ шешу,«Қызықты мәліметтер» кезеңі,«мен саған, сен маған»
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, талдау, іздену, әңгімелеу. Сын тұрғысынан ойлау, инетрактивті оқыту, топтық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі
Пайдаланылатын ресурстар: Суреттер, көрнекіліктер
Жүру барысы:
Ұйымдастыру
Оқушыларды құстардың суреті арқылы топқа бөлу. үй құстары, дала құстары, жыртқыш құстар болып бөлінетінін айтып топқа бөлу
Психологиялық дайындық
Қарлығаш боп ұшайық,
Қане, қанат қағайық,
Қарлығаш боп ұшайық,
Ұшып - ұшып алайық.
Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын тексеру
Өтілген «Батыр бала Бөген мен Шұбар аттың» мазмұнын сұрау, шұбар ат туралы суреттеу.
«Ойлан, тап!»
Білу:
Халық ауыз әдебиет жанрларының түрлерін ата: Ертегілер, Төрт түлік туралы жырлар, Аңыздар, Өтірік өлең, Мысалдар, Жұмбақтар, Жаңылтпаштар, Мақал – мәтелдер, Шешендік сөздер туралы сұрау.
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі (оқушылар өз ойын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады):
Ертегі дегеніміз не? Ертегілер — халықтың ауыз әдебиетінен мол орын алатын және жазу - сызу өнері болмаған кезде ауызша шығарылған күрделі шығармаларының бір түрі. Ертегілер көбінесе қара сөзбен айтылатын болғандықтан, оны ерте замандағы ауызша шығарылып айтылатын көркем әңгіме деуге де болады. Халық әдебиетінің басқа түрлері сияқты ертегілер де адам баласының еңбек кәсібі, тұрмыс - тіршілігіне байланысты туған. Онда халықтың ой - арманы, әдет - ғұрпы, мұң - шері, арман - мұраты баяндалады. Ертегінің түрлерін ата?
Толық нұсқасын жүктеу
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үйшік. (Орыс ертегісі)
Оқушыларды халық ауыз әдебиеті – халық шығармаларының түрлерімен таныстыру. Ертегі түрлерімен таныстыру.
Төле бидің төрелігі
оқушыны адалдыққа, тапқырлыққа, шешендікке тәрбиелеу; сөз мағынасын ұғыну арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
Көктем сәні халық ауыз ертегісі
Ертегінің мазмұнын түсініп, мағынасын ашуға, еркін сөйлей білуге үйрету. Сөздік қорын, логикалық ойын, актерлық қабілетін дамыту. Табиғатты қорғауға, әсемдікті қадірлеуге, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Ғажайып бақ ертегісі
Халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, ертегінің сюжетін ұғындыру, сөз өнерінің әдемі кестелері арқылы оқушының сөздік қорын байытып, мәнді, мағыналы сөйлеуге жаттықтыру.
Ұр, тоқпақ ертегісі
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы. Бастауыш сынып мұғалімі Ахметова Айман Хамитовна
Ертегілер
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка ауылы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.