Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Педагогика және психология негіздерінен тест

17 қараша 2012, Сенбі
Категориясы: Ұстаздарға
1 вариант
Педагогика және психология негіздері
1. Қабілеттің жоғарғы және қайталанбас деңгейдегі дамуы:
A) Данышпандық
B) Бейімділік
C) Талпынушылық
D) Нышан
E) Іскерлік
2. Ұжымның немесе жеке адамның бір істі ұзақ мерзім орындауына талаптануының мақсаты:
A) бірінші кезең
B) жақын перспектива
C) екінші кезең
D) орта перспектива
E) қашық перспектива
3. Жағымды әдептерге, қасиеттерге баулу, көзін жеткізу:
A) Сендіру әдісі
B) Бағалау әдісі
C) Үлгі ету әдісі
D) Түсіндіру әдісі
E) Мадақтау әдісі
4. Өнер шығармаларын түсініп, нәр алу, жемдік сезімдік қалыптастыру:
A) Этетикалық даму
B) Эстетикалық тәрбие
C) Эстетикалық сезім
D) Эстетикалық қабылдау
E) Эстетикалық талғам
5. Қоғамда мәдени құндылықты меңгеру масштабына қарай адамға білім беру:
A) Жалпы, бастауыш және жоғары кәсіби
B) Руханилық, академиялық, діни
C) Отандық, еуропалық, азиялық, жаһандық
D) Элиталық, көпшіліктік
E) Бастапқы, жоғары кәсіптік
6. Сабақтың құрылымы:
A) дидактикалық мiндеттердiң бiртұтастығы
B) танымдық әрекетiнiң бiртұтастығы
C) сабақтағы оқытудың құралдары
D) сабақтың мiндеттері
E) сабақтың элементтерi
7. Оқушылардың белсенділікке арнайы түрде жұмылдыратын оқыту:
A) морфологиялық талдау әдісі.
B) оқытудағы драматизация.
C) оқытуды ынталандыру.
D) миға шабуыл (брейншторминг)
E) белсенді оқыту технологиясы.
8. Өздігінен білім алу:
A) дене тәрбиесі
B) қиын балаларда дұрыс емес сенімдерді қайта құру
C) ақыл-ой тәрбиесі
D) эстетикалық тәрбие
E) өзіндік даму, өзі білім алу
9. Педагогикалық бақылау:
A) Педагогтың оқушыға адам және жеке тұлға ретінде назар аударуы
B) Оқушының қазіргі жағдайдағы талаптарды қолдануы және оқушының әрекетін модулдеу
C) Білімділік және тәрбиелік әрекеттердің мазмұнын өзіне енгізетін сынып журналдары мен күнделіктерін зерттеу
D) Зерттеушінің объектіні қабылдауын ұйымдастыру
E) Білім берудің мазмұнын, жүйелі дамыту, ғылыми негіздеу
10. Дәстүрлі оқыту технологияларының әдістері келесі екі топқа жатады:
A) репродуктивті- баяндаушылық, ауызша
B) ауызша- жазбаша, көрнекілік
C) иллюстративті- түсіндіру, репродуктивтік
D) баяндаушылық- көрнекілік, инновациялық
E) коммуникативтік-иллюстративті, демонстративті
11. Мектептерде тәрбиеші-тәрбиеленуші, оқушы-оқытушы арасындағы қарым-қатынас жүйесі:
A) педагогикалық бағыттар.
B) тәсілдер.
C) педагогикалық шарттар.
D) педагогикалық жүйелер.
E) әдістер
12. Мектеп пен мұғалімдердің жасампаздық ізденістерінің нәтижесін, педагогика ғылымы мен тәжірибесінде бұрын белгісіз жаңа педагогикалық деректерді ашатын тәжірибе.
A) заңдылық тәжірибе.
B) педагогикалық тәжірибе.
C) дәстүрлі тәжірибе.
D) озық тәжірибе
E) шартты тәжірибе .
13. Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.
A) оқыту.
B) тәрбиелеу.
C) орта.
D) әдіс
E) білім беру.
14. Балалардың қиын проблемалардан бас тартуының байқалуы:
A) апатия
B) ауру
C) тиімді қалып
D) агрессивті мінез
E) депрессия
15. Ұжымның дамуындағы қозғаушы күш:
A) Перспективалық жолдар жүйесі
B) Бірлесіп жұмыс істеу
C) Нәтижеге жұмыс істеу
D) Айқындалуға ұмтылу
E) Конкурста, жарыста жеңуге ұмтылу
16. Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі компоненттері....
A) ұйымдастырушы, жалпы, моральдық
B) коммуникативті, кәсіби, қоғамдық
C) конструктивті, коммуникативті, ұйымдастырушы
D) кәсіптік, сапалы, қоғамдық
E) қоғамдық, сапалы, эмоционалды-ерікті
17. Меңгеру үрдісінің негізгі кезеңдерін өтуге қажетті арнайы әрекеттер жүйесі:
A) сабақ беру
B) оқу
C) оқыту
D) оқуға үйрету
E) білім
18. Заманауи оқытудың «Оқыту дамуды жетелейді» атты тұжырымдамалық қағиданың авторы
A) Дж. Брунер
B) Н.Н. Поддяков
C) Б.Г. Ананьев
D) С.Л. Рубинштейн
E) Л.С. Выготский
19. Оқу іс-әрекетінің сыртқы құрылымының компоненті
A) мақсаты
B) мотивация
C) ойлау
D) қабілет
E) қызығушылық
20. Арифметикалық іскерлікті игеруде келеңсіз қиыншылықтармен байланысты білім ала алмау қабілеті ...
A) дислексия
B) дискалькулия
C) басым белсенділік
D) зейіннің аздығы
E) дисграфия
2 вариант
Педагогика және психология негіздері
1. Ұжымдық шығармашылық іс-әрекетті ұйымдастыруды негіздеген:
A) И. Иванов
B) Қ. Бітібаева
C) А. Ысқақов
D) Ш.Амонашвили
E) И. Волков
2. Жеке адамның санасын қалыптастыру әдісі:
A) жаттықтыру
B) еліктеу
C) өнеге-өрнек
D) сендіру
E) этикалық сұхбат
3. Ұжым мүшелерінің қызығушылығынан туындайтын, өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін көрсететін іс:
A) балалар тәрбиесінің ұжымы.
B) ұжымдық пікір
C) ұжымдық шығармашылық іс.
D) ұжымдық теңдестіру.
E) ұжымдық өзін-өзі билеу.
4. Тәрбиені басшылыққа алуға тиісті тәрбие барысының жалпы заңдылықтарын бейнелейтін бастапқы ережелер.
A) оқыту.
B) тәрбиелеу.
C) бағыттар.
D) тәрбие принциптері
E) білім беру.
5. Тәрбие процесін, оның дамуы теориялық тұрғыдан сипаттайтын педагогика ғылымының өзекті саласы.
A) бағыт
B) тәрбие принциптері.
C) тәрбие теориясы.
D) әдіс.
E) форма.
6. Сабақтарда оқу материалы мазмұнын рольдер бойынша ойнау, көрініс қою:
A) морфологиялық талдау әдісі.
B) оқытудағы драматизация.
C) оқытуды ынталандыру.
D) миға шабуыл (брейншторминг).
E) белсенді оқыту технологиясы
7. Лабораториялық жұмыстар:
A) оқыту принципі
B) оқыту құралы
C) оқыту заңдылығы
D) оқытудың формасы
E) оқыту әдісі
8. Ғылымдағы жаңалықтардың жан-жақты байланыстарын көрсетіп, оқушылардың білім деңгейімен ұштастыру, жаңа сөздерді қолдану:
A) саналылық принципі
B) беріктілік принципі
C) ғылымилық принципі
D) сәйкестілік принципі
E) жүйелілік принципі
9. Ұғымдар мен теориялардың мәнін терең түсінуін қамтамасыз ету:
A) көрнекілік принципі
B) бірізділік принципі
C) ғылымилық принципі
D) жүйелілік принципі
E) саналық принципі
10. Мектепке дейінгі оқыту процесінің негізін құрайтын принцип:
A) Әңгімелесу
B) Бақылау
C) Дамыта отырып оқыту
D) Статистикалық
E) Анкеталау
11. Дидактика:
A) оқыту әдістері
B) танымдық процестің заңдылықтары
C) оқыту принциптері
D) оқытудың жалпы теориясы
E) оқу процесінің құрылымы
12. Мектептің барлық іс-әрекетін басқарудың тұрақты органы:
A) педагогикалық кеңес
B) оқушылар
C) директор
D) тәрбие меңгерушісі
E) оқу меңгерушісі
13. Мұғалімнің өзіне және объективті тұрғыдан баға бере алуы:
A) педагогикалық импровизация.
B) педагогикалық рефлексия.
C) сабақты жоспарлау.
D) мұғалімдер имиджі
E) мұғалім еңбегі тиімділігінің көрсеткіштері.
14. Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:
A) Өзінің мәдениет деңгейін көтеруге ұмтылу
B) Ақпаратқа қажеттілік
C) Қоғам талабы
D) Белгілі бір іскерліктерді меңгеруге ұмтылу
E) Құндылықтар
15. Тұлға психологиясындағы бихевиоризм бағытының өкілдері
A) З.Фрейд А. Адлер К.Г. Юнг
B) Рубинштейн, Выготский
C) А. Маслоу К. Роджерс
D) Коффка Клапаред Вертхеймер
E) Дж.Уотсон Э. Торндайк
16. Оқыту процесіне ықпал ететін ішкі факторлар
A) оқу материалының формасы
B) оқу материалының – көлемі
C) оқу материалының тақырыбы
D) зейін, бағдар
E) оқу материалының эмоциялық ерекшеліктері
17. Мұғалімнің қасиеті:
A) рухани, материалдық
B) тұлғалық, академиялық
C) арнайы, тұлғалық
D) арнайы, субъективті
E) кәсіби, объективті
18. «Мәдени-тарихи даму теориясының авторы:
A) Н.Ф. Талызина
B) Д.Б.Эльконин
C) Л.С. Выготский
D) В.Я. Ляудис
E) П.Я.Гальперин
19. Педагогикалық қарым-қатынастың либералдық стилі:
A) Қатаң қатынас – өктемдіктің сақталуы
B) Оқушылардың индивидуалды ерекшеліктерін есепке алу
C) Қамқорлық пен ынтымақтастық
D) Оқушыға іскерлік тұрғыдан келу
E) Шығармашылық қабілетті тарату мүмкіндігі
20. Қоғамдық-тарихи тәжірибені мақсатты түрде беру процесі немесе білімдерді, нышандардың қалыптасуын ұйымдастыру:
A) оқыту
B) ассимиляция
C) тәрбиелеу
D) әлеуметтену
E) даму

Педагогикадан тест жинағы. қарау
Педагогика тест. қарау
138 825
0
  • 80
12 дауыс


Жаңалықтар
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Баланың қоғамдық өмірде, еңбекте, табиғатта көркем өнерде бар әсемдікті сезіне білуге үйрету, тәрбиелеу деген сөз. Эстетикалық тәрбие балаға қоршаған ортаның көркемдігін, адамның рухани сұлулығын терең түсіндіре білу, сөйтіп оларды ойлау, қиялдау,
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда өтпелі тақырыптар бойынша ортаңғы тобының перспективалық жоспары
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда өтпелі тақырыптар бойынша ортаңғы тобының перспективалық жоспары
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану негізінде балалардың ауызша қарым - қатынас жасау дағдыларын, танымдық ой - өрістерін, шығармашылық, эстетикалық талғамдарын және жеке тұлғаның әлеуметтік білім, біліктерін жетілдіру.
Тәрбие жұмысының жоспары
Тәрбие жұмысының жоспары
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан - жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.
Педагогика – психология сұрақ - жауаптары
Педагогика – психология сұрақ - жауаптары
Педагогика – психология сұрақ - жауаптары. Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы. *білім беру Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әрекетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға
Балабақшада эстетикалық тәрбие
Балабақшада эстетикалық тәрбие
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, МКҚК №2 «Айгөлек» балабақшасының меңгерушісі Абашева Күләш Николайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×