Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Халықты халықпен, адамды адаммен теңестіретін – БІЛІМ
М. Әуезов
Мұғалім үздіксіз ізденіп, жетіліп отырғанда ғана мұғалім, ізденуі тоқтаған сәтте оның мұғалімдігі де жойылады.
К. Ушинский
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2013 - 2014 оқу жылына тақырыбы
«Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау»
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2014 - 2015 оқу жылына тақырыбы
«Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау»
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Өзіндік білім көтеру - мұғалімінің және педагогикалық ұжымның кәсіби дамуының негізгі құралы.
Бүгінде ғылым білімге қояр талап артып, оқу жүйесі де күрделенген шақта жаңа қоғам мұғаліміне жүктелер жүк еселене түсуде. Ұстаз қауымы алдында жай білім беру ғана емес, сонымен қатар өркениет көшіне жол бастайтын, әрі ұлттық рухта сусындаған білімді, дарынды азаматтар тәрбиелеп шығару міндеті тұр.
Бұл жолда мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту, біліктілігін арттыру сынды мәселелер мектеп алдында тұрған жауапты іс болмақ..
Мұғалімнің кәсіби даму шеберлігі алған дипломнан кейін әрі қарай тоқтап қалмауы керек.
Ол бес жылда бір өткізілетін курстар мен аттестация арқылы дамып отыруы тиіс. Осыған орай арнайы жоспар құрылып сол жоспар жүзеге асырылып отыруы керек.
Оның қатарына жүйелі өтетін ашық сабақтар, түрлі сайыстар, байқаулар, іс тәжірибелер, сыныптан тыс жұмыстар, олимпиада және КҒА қатысу кіреді.
Сонымен бірге әр түрлі деңгейдегі курстар мен семинарларға қатысу да мұғалімнің білімін көтерудің жолдары болмақ.
Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту. жүктеу
М. Әуезов
Мұғалім үздіксіз ізденіп, жетіліп отырғанда ғана мұғалім, ізденуі тоқтаған сәтте оның мұғалімдігі де жойылады.
К. Ушинский
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2013 - 2014 оқу жылына тақырыбы
«Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау»
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2014 - 2015 оқу жылына тақырыбы
«Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау»
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Өзіндік білім көтеру - мұғалімінің және педагогикалық ұжымның кәсіби дамуының негізгі құралы.
Бүгінде ғылым білімге қояр талап артып, оқу жүйесі де күрделенген шақта жаңа қоғам мұғаліміне жүктелер жүк еселене түсуде. Ұстаз қауымы алдында жай білім беру ғана емес, сонымен қатар өркениет көшіне жол бастайтын, әрі ұлттық рухта сусындаған білімді, дарынды азаматтар тәрбиелеп шығару міндеті тұр.
Бұл жолда мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту, біліктілігін арттыру сынды мәселелер мектеп алдында тұрған жауапты іс болмақ..
Мұғалімнің кәсіби даму шеберлігі алған дипломнан кейін әрі қарай тоқтап қалмауы керек.
Ол бес жылда бір өткізілетін курстар мен аттестация арқылы дамып отыруы тиіс. Осыған орай арнайы жоспар құрылып сол жоспар жүзеге асырылып отыруы керек.
Оның қатарына жүйелі өтетін ашық сабақтар, түрлі сайыстар, байқаулар, іс тәжірибелер, сыныптан тыс жұмыстар, олимпиада және КҒА қатысу кіреді.
Сонымен бірге әр түрлі деңгейдегі курстар мен семинарларға қатысу да мұғалімнің білімін көтерудің жолдары болмақ.
Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту. жүктеу
Баяндама баланың тілін дамыту әдістемелік жұмыс қызығушылығын қабілетін бейімділігін және тілін дамыту
Жаңалықтар
Білім берудегі құзырлылық
Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады. К. Д. Ушинский. Орыс педагогы К. Д. Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп,
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу - заман талабы
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахметова Замзагуль Болатовна
Рухани - адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру негіздері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, «№13 жалпы білім беретін бастауыш мектеп» мемлекеттік мекемесінің директордың әдістемелік жөніндегі орынбасары Рыскалыева Қалыдгүл Ондасынқызы
Облыстық қазақша күрес турнирі
Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебінің тәрбие ісінің меңгерушісі Саликова Елмира Мергенбайқызы
12 жылдық білім беру жағдайында мектепке табысты даярлау факторы ретінде баланың тұлғалық дамуы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Қармақшы ауылы, №113 «Қаракөл» қазақ орта мектебі директордың бағдарлы ісі жөніндегі орынбасары Байсалбаев Дархан Абдуллаұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.