Білімділер поралы

Қазақтың ою - өрнектері

Тақырыбы: Қазақтың ою - өрнектері
Ересектер мен мектеп алды тобы.
Мақсаты. Балаларға қазақтың ою - өрнектері туралы түсінік беру. Халық шеберлерінің еңбектеріне құрметпен қарауға, ұлттық салт - дәстүрді жалғастыруға тәрбиелеу. Аппликация, құрастыру арқылы қазақ ою - өрнектеріне қызығушылығын арттыру.
Көрнекіліктер: Желім, түрлі - түсті қатырма қағаз.
Әдіс - тәсілдері. үйрету, көрсету, айтып түсіндіру, естеріне түсіру.
Билигвальді компонент: өрнек - узоры

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Балалар музыка әуенімен топқа кіреді.
Жылулық шеңбері. Балалар бір - бірімен құшақтасып амандасып орындарына отырады.
Тәрбиеші:
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Балалар біз қай мелекетте тұрамыз?
- Қазақстанның астанасы қай қала?
- Сендер қай ұлттың баласысыңдар? балалар әр халықтың өзіне тән ұлттық белгілері бар. Біздің өз рәміздеріміз, тіліміз, салт - дәстүріміз бар. Қазақ халқының өзіне тән ерекшеліктерінің бірі - ұлттық ою - өрнектері. Ол оюларды сендер күнде көріп жүрсіңдер.
Мысалы: көк туымыздың жиегінде оюмен әшекейленген белгісі бар.
Балалар сендер қандай ою - өрнек түрлерін білесіңдер?(қайталау)
Олай болса мен сендерге ою - өрнек түрлерін көрсетемін. Сендер естеріңе түсіріп, атап беріңдер.
Теледидардан бейне көрініс.

Ал, балалар бізге қонаққа ұлттық ою - өрнек түрлерін жете меңгерген шебер әжеміз келіп отыр.
Әже: Амансыңдар ма, немерелерім!
Қәне, кім ою - өрнек туралы мақал - мәтелдер біледі?
Мунира: Шебердің саусағы алтын
Ою ойған сызу да сызады.
Даниял: Өз үйінде ою оймаған
Кісі үйінде сызу сызады.
Әйгерім: Кедеймін деп қысылма
Өнерің болса қолыңда.
Өнерлінің ырысы
Жарқырап жатқан жолында.
Тәрбиеші: Балалар қазақтың ою - өрнегі туралы не білесіңдер?
Ақылбек: Менің түсінгенім ою - өрнек дегеніміз сәндік, көркемдік, тазалық, сұлулық, шат көңіл деп ойлаймын.
Дулат: Ою - өрнек салған адамның жүрегі нәзәк, жаны таза болады.
Алмас: ою - өрнек ғасырдан - ғасырға, ұрпақтан - ұрпаққа жалғасып келе жатқан мәдени мұра.
Айым. біздің қазақ шеберлері ою - өрнек түрлерін жете меңгерген.
Мысалы: Көк түс - аспанның
Қызыл түс - қуаныштың,
Сары түс - ақылдың,
Қара түс - жердің символы,
Жасыл түс - көктемнің белгісі.
Нұрдәулет: Біздің қазақтың ою - өрнегі ұрпақтан - ұрпаққа көшіп, біздің заманымызға жетті.

Дидактикалық ойын: Өрнектерді кім тез анықтайды?
Тәрбиеші: Біздің ұлттық киім-кешектер басқа ұлттар сияқты өз ою - өрнектерімен көзге түседі. Қазақтың ұлттық киімдер топтамасынан тұратын сән үлгілерін көрсетейік.
Балалар музыка әуенімен ұлттық сән үлгілерін көрсетеді.

Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
мойнымызды бұрайық.
Оюлардан әр түрлі,
Көрпеше жасап алайық.
Оңға, солға бір қарап,
Денемізді бұрайық.
Тәрбиеші:
Қазақтың ою-өрнек деген сөзінің мағынасы сәндеу, әсемдеу. Күнделікті тұрмыста үй жиhаздарында, сырмақ, текемет, көрпеше, бөстек, сандық, кебеже сондай - ақ киім-кешектерде безендіруде қолданылады.
Тапсырма: Геометриялық пішіндерден өрнек құрастырып,(өрнектің аты "Бес таңба") аппликация әдісімен көрпеше жасау. Алдын ала қиылып алынған пішіндерді үлгі бойынша қағаз бетіне құрастырып, оларды бірте - бірте желімдеп шығамыз.
Әже: Ой айналайын бәрің өнерлі, шебер, алғыр екенсіңдер!(еңбектерін бағалап, батасын береді)

Қорытынды: Көрме ұйымдастырып, балалардың еңбегін бағалап, оқу қызметіне белсенді араласқан балаларды мақтап, марапаттау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 21
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 21
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика