Білімділер поралы

Менің отбасым

«Балдырған» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Менің отбасым
Мақсаты: Білімділік: Балаларды өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы, мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді қолдануға үйрету.
Дамытушылық: Өзінің отбасы мүшелерінің бір - біріне қалай көмектесетіндіктері жайлы сұрақтарға жауап беруге, басқа балалардың да отбасы туралы айтқандарын тыңдап, түсіне білуге ынталандыру.
Тәрбиелік: Отбасы мүшелеріне құрметпен, сыйластықпен қарауға тәрбиелеу.
Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: Отбасы ұғымын түсіндіру. Отбасы мүшелерімен таныстыру.
Әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, ойын.
Қажетті құрал – жабдықтар: Отбасы мүшелерінің суреттері. Үлкенді құрметтеу, сыйлау туралы суреттер.
Сөздік жұмыс: отбасы, әке, ана.
Билингвальды компонент: Отбасы - семья, әке - папа, ана - мама.

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі Жылулық шеңберіне жиналу.
Ән салуға барамыз,
Досымызды табамыз.
Сәлемет пе, міне, мен!
Доспын енді сенімен.
Балалар, отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?

Ұйымдастырушылық - ізденушілік.
- Балалар, қалай ойлайсыңдар, жылы сөздерді сендерге кімдер айтады?
- Иә, балалар сендерге жылы сөздерді аталарың, әке, әжелерің аналарың айтады екен.
- Ал, осы адамдарды бір сөзбен кімдер деп айтамыз?
- Онда бүгінгі оқу іс - әрекетімізде біз кімдер туралы әңгіме қозғайды екенбіз? Балаларды екі орталыққа бөлемін.
Бірінші орталықтағы балаларға отбасы бейнеленген суреттерді қарастырып, өздерінің отбасы мүшелерінің қызметтері мен қарым - қатынастары туралы айтып беруді тапсырады.
Екінші орталықтағы балаларға бірнеше қуыршақтарды пайдаланып, отбасы мүшелерін топтастыру және олардың отбасындағы туыстық қарым - қатынасын анықтап айтып беру тапсырылады(әңгімелесу барысында амандасу, қоштасу, алғыс айту секілді әдептілік қарым - қатынас мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді пайдаланады)

Сергіту сәті
Иіліп оңға бір, иіліп солға бір,
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ, сол аяқ,
Жаттығу оңай - ақ.
Д/о: «Жылулық тілегі»
Ойынның шарты: ойынға қатысушы барлық балалар ата, апа, ана, әке, ағаның, ал допты ұстаған бала баланың рөлін ойнайды.
Бала допты лақтырған кезде, қағып алған бала(ата, әже, әке, ана, аға) допты кері қайтарып теңеу сөз, жылы сөз, лебіз немесе тілек айтады.

Дәптермен жұмыс.
Дәптерде берілген тапсырманы түсіндіру. Өздеріне ұнаған суреттерді тандап алып, коллаж құрастыру.
- Балалар, біз бүгін кімдер туралы білдік?
- Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті ұнады ма?
Тәрбиеші: Утепова С. А.

Менің отбасым. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика